Fijne camper, fijne service

Fijne camper, rijdt fantastisch. Uutgebreide uitleg was heel fijn. Supervriendelijk personeel. Ook de kijkdag van te voren was leuk, want je wilt toch nog even zien wat je gehuurd had!

• Hoe beoordeel je ons boekingsplatform en boekingsproces?
  • Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? In het bij te boeken servicepakket zitten geen lepels, vorken om mee te koken. Paar roerlepels of spatels zou handig zijn. En aan de electriciteitskabel zitnu een gebogen stekker. Due past niet altijd. Een rechte is handiger.
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? N.v.t.

Alles goed opgelost.

Wij kregen de caravan mee en als snel merkte wij dat er een rode reflector miste aan de achterzijde. Henk Pen gebeld en wij konden er zelf 1 aanschaffen welke ook netjes terug betaald is. Op de 1e dag had ik de stekker in tweeën, deze weer in elkaar gezet maar halfweg te reis was deze helaas weer gebroken. Deze laten herstellen en ook dit weer zeer netjes opgelost door Henk Pen. Verder was het een heerlijke ruime caravan met goede inventaris. Contact met Henk Pen was ook erg goed. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

• Hoe beoordeel je ons boekingsplatform en boekingsproces?
  • Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? Wasrekje, spindel voor poten te draaien en een afdruiprekje.
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? Zijflappen bij luifel

Service en kwaliteit zijn super!

We hebben al meerdere keren een caravan voor onze vakantie gehuurd. Super mooie caravans met fijne extra opties en compleet uitgerust. Op vragen en opmerkingen krijg je snel een duidelijk antwoord.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

We zijn goed geholpen. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Camper was prima voor elkaar.

• Hoe beoordeel je ons boekingsplatform en boekingsproces?
  • Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? -mogelijkheid tot afkopen eigen risico

Geweldige vakantie gehad

Voordeel onbeperkte km. De hond mag mee Volgend jaar willen we via Henk Pen een caravan gaan huren!

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? Omvormer voor vrij kamperen

Toch enigszins teleurgesteld

Redelijk goede camper gehuurd van Henk Pen maar wel de nodige minpunten ervaren waar naar ons gevoel weinig mee is gedaan. Helaas ruitschade (steen/sterretje ruit, niet door eigen schuld) gehad, wat direct in rekening (verrekend met borg) is gebracht door Henk Pen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap de gang van zaken m.b.t eigen risico hierin maar enig compensatie m.b.t. de minpunten was service gerichter geweest. Verder mag de "synergie" tussen verkoop- en verhuurpersoneel beter. Hulde aan het verhuurpersoneel, maar alles daarbuiten liet aan mij blijken dat je 'maar' huurt en niet koopt.... Dit baseer ik niet op 1 enkel bezoek. Maar goed misschien ben ik wat ouderwets. Is het dan allemaal matig? Nee dat niet. Verhuurprocedure van boeken tot aan inleveren ging prima en soepel en betalingswijze is ook goed geregeld. Daarnaast verhuurt Henk Pen over het algemeen kwalitatieve campers (het zijn dan ook de nieuwere soorten). En buitenom het aangeven van de minpunten waren we verder wel tevreden over het verhuurpersoneel. Ze staan direct voor je klaar als het gaat om vragen, instructies en overige hulp. Kortom, tot aan de inleverdatum hebben wij een redelijk goede campervakantie gehad maar waren wij toch enigszins teleurgesteld na het inleveren van de camper. Aanbevelen doe ik wel vanwege alinea 3. Onze teleurstelling is "persoonlijk" en voor iedere klant weer anders.

• Hoe beoordeel je ons boekingsplatform en boekingsproces?
  • Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? Schade/compensatie niet door eigen toedoen

Fijne service, voor ons geweldige caravan.

Geweldige vakantie gehad met een nieuwe caravan van Henk Pen

Aanrader!

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? Eindschoonmaak

Goede organisatie met duidelijke afspraken en (digitale) begeleiding

Vanaf het begin tot het eind vriendelijke en goede begeleiding door duidelijke mails gedurende de gehele huur periode.

• Hoe beoordeel je ons boekingsplatform en boekingsproces?
  • Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? Vraag met doel van de reis mvt vignetten en stekkers (CH)

Geweldige vakantie

Top vakantie gehad, inmiddels voor de 2e keer met een caravan van Henk Pen. Aangezien we niet jaarlijks met de caravan weg willen is deze huur constructie voor ons perfect! De caravan zelf voldeed ook aan alle wensen (alleen de witte stofachtige bekleding op kastjes zou ik zelf ivm vervuiling niet kiezen) De meegeleverde Stormbanden waren niet van kliksysteem voorzien en de voortent wel, dat maakt het eenvoudiger in gebruik.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

Positieve ervaring huur caravan.

Vriendelijke benadering, goede, deskundige uitleg. Nemen de tijd om uitleg te geven. We hadden schade. Dit is heel soepel afgehandeld.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve review! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet, team Henk Pen

Mooie caravan

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? BBQ of skottelbraai

Beste William, Bedankt voor je positieve review! Groet, team Henk Pen

mooie camper voor de eerste keer mee weg geweest klein minpunt zat geen camper navigatie in kon ook niet op deze navigatie de snelheid vinden dat vond ik een dingetje in Frankrijk

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? soeplepel
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? Zonnepaneel, Omvormer voor vrij kamperen

Beste Wilco, Bedankt voor je feedback! We nemen de feedback over de navigatie mee om onze service te verbeteren. Hopelijk heb je verder een mooie reis gehad! Groet, team Henk Pen

Fantastische tourcamper, voor herhaling vatbaar

We hebben drie weken door Scandinavië gereden met een comfortabele camper die ons heel veel plezier heeft gebracht.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.
  • Welke extra optie zou jij waarschijnlijk kiezen om bij te boeken voor je volgende vakantie? Zonnepaneel, Powerstation, Omvormer voor vrij kamperen

Beste Eelco, Bedankt voor je mooie review! Wat geweldig om te horen dat jullie zo'n fijne reis door Scandinavië hebben gehad met onze camper. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een volgende reis! Groet, team Henk Pen

Hemaal top en goede en vriedelijke service!

Via internet was het allemaal vlot geregeld en verliep het betalingsysteem soepel. Op de dag van ophalen was het allemaal zo geregeld. Fijne start van de vakantie! Caravan, de Detlefh C'Joy 420, beviel erg goed. Indeling voor ons was prima met twee vaste bedden en een ruime voortent was precies goed voor ons. Terugbrengen op zatersag was ook zo geregeld en verloep soepel. Gaan we zeker nog een keer doen.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

Beste Alex, Bedankt voor je fantastische review! Wij zijn blij dat de Detlefh C'Joy 420 perfect aan jullie verwachtingen voldeed. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een volgende reis! Groet, team Henk Pen

Een fantastische week met de camper

Een bijna nieuwe camper kunnen huren. Fantastisch genoten . Het boeken en begeleiden voordat we op reis gingen was helemaal top. Ik raad iedereen Henk Pen aan.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

Beste Danny, Bedankt voor je geweldige review! Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de bijna nieuwe camper en dat het boekingsproces en de begeleiding goed bevielen. We waarderen je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Groet, team Henk Pen

Prettige vakantie door complete camper

Complete camper ervaring gehad deze vakantie, alles goed geregeld vooraf en achteraf.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

Beste Patrick, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een prettige vakantie hebt gehad. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet, team Henk Pen

Een top ervaring

Alles goed geregeld, wordt op de hoogte gehouden via mails. Kan altijd contact opnemen via mail of bellen. Met de open dag kun je ook nog een keer kijken naar je huurcamper, top geregeld. En wat ons ook aantrek dat het jonge campers zijn. Het was onze 1ste camperervaring, voor herhaling.

• Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? N.v.t.

Beste J.W. van Kolthoorn-Seijbel Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij dat je ons zo waardeert. Hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Henk Pen

Huur nooit een camper van Henk Pen!

Wij kregen een ongecontroleerde camper mee waar van alles aan stuk was: het water liep er uit, luifel paste niet meer in cassette, kastjes sloten niet, gas deed niet, afvoer was niet leeg, fietsendrager was verbolgen. We moesten terug om dit alles te laten zien, maar er was geen andere camper voor handen. Alleen de luifel hebben ze recht kunnen zetten, het waterprobleem was niet te vinden. Fietsen moesten in het luik achterin. En wat denk je bij terugkomst? Wij kregen overal de schuld van en kregen de waarborgsom van 1000 euro niet terug!! Ontzettend onrechtvaardig. Bij de uitleg waren de gebreken goed verborgen gehouden. We zijn uitermate onvriendelijk geholpen. Dus huur nooit een camper bij Henk Pen want dat scheelt heel veel stress!

• Hoe beoordeel je ons boekingsplatform en boekingsproces?
  • Welke service of accessoire heb je gemist bij Henk Pen Verhuur? service en gemak van het gebruik van de camper

Beste mevrouw Schoneveld, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met onze camper niet aan uw verwachtingen voldeed. Zoals eerder uitgebreid per e-mail gecommuniceerd, kunnen wij ons echter niet vinden in uw weergave van de situatie. Wij hebben alles gedaan wat binnen onze macht lag om een topcamper te leveren voor een fijne vakantie. Helaas heeft de opeenstapeling van gebruiksfouten, onfatsoenlijke omgang, en door u veroorzaakte schade ons genoodzaakt de borgsom in te houden. Wij werken elke dag hard om onze klanten een onvergetelijke camperervaring te bieden, en gelukkig lukt dit heel vaak. Een goede verstandhouding met onze huurders is hierbij essentieel, evenals een zorgvuldige omgang met onze voertuigen. Helaas is dat in dit geval anders gebleken. Groet, team Henk Pen

Geweldige ervaring, aardige man bij uitgifte en inname van de camper.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Reindert, Bedankt voor je compliment! We zijn blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad. Hopelijk zien we je snel weer! Groet, team Henk Pen

Supermooie camper

Heel duidelijke gehad vooraf. Camper zag er mooi en schoon uit. Tussendoor nog een keer gebeld met een vraag. Prima te woord gestaan. voor herhaling vatbaar!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Sandra, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden was met de camper en de service. We zien je graag terug voor een volgende keer! Groet, team Henk Pen

Voor herhaling vatbaar.

Voor de eerste keer op vakantie met de camper. Fijne contacten met het personeel. Goede instructie gekregen hoe het een en ander werkt. De caravan was geheel nieuw, 28 km op de teller. Ook administratief loopt de procedure op rolletjes.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste J.B.J.M Wolterink, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat uw eerste vakantie met de camper goed is bevallen. We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Groet, team Henk Pen

Perfect!

Heb het huren van een Camper bij Henk Pen als zeer prettig ervaren, alles liep op rolletjes en alle afhandelingen waren zeer fijn. Vera heeft mij in zowel als mail contact dan wel telefonisch en bij afleveren en ontvangen zeer goed en kundig te woord gestaan! Daarvoor dank! Zoals ik bij afleveren ook benoemd hebt. Ga het zeker een keer weer doen bij Henk Pen!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Sjors, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen en dat Vera je zo goed heeft geholpen. We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Geweldig, hebben na twee keer huren nu knaus Van Wave gekocht

Omdat we veel fietsen hebben we een rondrit door Duitsland en Oostenrijk gedaan met de Sunlight t68. En uiteraard veel gefietst. Nu dus de knaus van wave gekocht. Dank Henk Pen voor alle hulp en goede service, blijven zeker bij jullie.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Henry, Hartelijk dank voor je mooie review! Heel veel plezier met jullie nieuwe camper. We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

perfect

perfect

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Eric, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Westsingel 2

7481 WK Haaksbergen

Over Henk Pen Verhuur

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]