Bedrijf heeft geen aandacht voor klanten!!

Bijzonder slecht!! Ik heb 6 jaar geleden een nieuwe caravan bij dit bedrijf gekocht, en elk jaar volop geïnvesteerd in onderhoud, beurten en controles. Dit jaar heb ik het ene ongemak na het andere….airco valt van dak, lekkage, omvormer gaat stuk, koelkast doet het niet meer. Henk Pen is onbereikbaar! Alhoewel men zegt binnen 3 dagen te reageren doet men dit niet! Waardeloos!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Nee

Prima aankoopbegeleiding !

De aankoop van onze camper verliep prima; vriendelijke verkoper, duidelijke communicatie

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Hans, Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat de aankoop van jullie camper goed is verlopen en dat je tevreden bent met de service en communicatie. We wensen jullie veel mooie reizen toe met de camper! Groet, team Henk Pen

Zeer prettig

Zeer prettig.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Beste Ronald, Bedankt voor je mooie review! Groet, team Henk Pen

Prima vakkundig bedrijf.

wij werden er keurig geholpen . niets was teveel. Zeer tevreden .

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Hans, Bedankt voor je mooie woorden en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Groet, team Henk Pen

kundige verkoper en kundige uitleg bij ophalen

zou zo weer een caravan kopen

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste William, Bedankt voor je positieve review! We zien ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen bij de aanschaf van een caravan! Groet, team Henk Pen

Complimenten over het hele traject van oriëntatie, tot aankoop. Zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken. Niet opdringerig en ze nemen alle tijd voor je. Wat me zeer verrast heeft is de afhandeling. 2 uur wordt er voor je uitgetrokken om je aankoop te leren kennen. Van gebruik van de caravan tot het leren met besturen van de mover. Chappeau!! Kan niets bedenken wat te verbeteren valt.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Kees, Wat fijn om te horen dat je het hele traject zo positief hebt ervaren. We zijn blij dat je de tijd en aandacht die we voor je hebben genomen, waardeert. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat je je helemaal vertrouwd voelt met je nieuwe caravan. Heel erg bedankt voor je lovende woorden! Groet, team Henk Pen

Creëert bij de aankoop een goede belevingswereld voor de klant.

Bij onze oriëntatie en aankoop van de caravan zeer goed begeleid. Aflevering, op enkele schoonheids foutjes na, prima, direct afspraken gemaakt op deze op te lossen. Alle vertrouwen hierin dat dit voor elkaar komt.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste A. Terpstra, Bedankt voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent met de begeleiding bij de aankoop van uw caravan. De schoonheidsfoutjes lossen wij graag op zoals afgesproken. Bedankt voor uw vertrouwen en veel plezier met uw caravan! Groet, team Henk Pen

Positief

Netjes, kwaliteit en zorgvuldig.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Clemens, Bedankt voor je positieve woorden. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Vriendelijk deskundig

Vriendelijk deskundig en men neemt de tijd

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gert, Bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn! Groet, team Henk Pen

Positief

Ik kwam de Weinsberg 390QD tegen op marktplaats. Via MP kwam ik bij Henk Pen terecht waar ik goed contact had met Sebastiaan. Ook gekeken bij dealers dichter bij huis. Maar ik viel toch voor de behulpzaamheid en klantgerichtheid van Sebastiaan. We hebben een mooie deal gemaakt waarbij de mover ook werd overgezet. Super! Twee dagen voor oplevering bedacht ik dat ik ook een luifel wilde. Zo kort voor de oplevering is dit zelfs ook nog gelukt. Top! Toch heb ik ook wat tips voor verbetering. Bij het omzetten van de mover is de schakelaar binnen in de caravan geplaatst. Helaas aan de voorzijde van de bank waardoor de dop volledig in het zicht is. Jammer dat deze niet aan de zijkant is geplaatst, uit het zicht. Ik had overigens aangegeven hem aan de buitenzijde te willen. Jammer dat daar geen gehoor aan is gegeven. Ook wilde ik graag stabilisatie voetjes onder de poten. Mij werd verteld dat deze eronder zitten bij aflevering. Dat was niet zo. Ze lagen onder het bed. Tot slot merkte ik dat de caravan schokte bij optrekken en remmen. Herkenbaar probleem als je hier naar zoekt op internet. Ik moest aan drie monteurs uitleggen wat het probleem was en mij werd gevraagd of ik weleens eerder met een caravan heb gereden. Ik ben een alleenstaande vrouw die al jaren met de caravan door Europa reist. Heb dus de nodige rij-ervaring. Zou deze vraag ook gesteld worden aan een man? Ik vraag het mij af en voelde me door deze vraag behoorlijk beledigd. Het bleek dat de oplooprem niet goed was afgesteld. Duurde drie uur. om dit te herstellen waardoor ik uiteindelijk pas einde middag naar huis kon met de caravan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Annet, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de klantgerichtheid van Sebastiaan en de flexibele service bij Henk Pen. Jammer dat de mover schakelaar niet op de gewenste plek zit en de stabilisatie voetjes niet direct gemonteerd waren. Ook je ervaring met de monteurs is belangrijk feedback. We zullen deze punten zeker meenemen om onze service verder te verbeteren. We wensen je nog veel plezierige reizen met je nieuwe caravan. Groet, team Henk Pen

Geweldige ervaring

Geweldig team, meedenken en afspraken nakomen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Toon, Bedankt voor je positieve woorden. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

van eerste bezoek tot oplevering als klant alle aandacht gekregen.

Het eerste bezoek was goed. Niels nam de tijd voor uitleg enz.., maar voelde ook aan dat wij een moment samen wilden hebben. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor de telefoontjes die ik heb gehad heb met Niels. De prijs was goed, advies was goed, vragen werden vakkundig beantwoord, koffie met likeur was top. De oplevering waar twee uur voor werd uitgetrokken was uitgebreid en er was voldoende mogelijkheid tot het stellen van vragen. Kortom van de eerste binnenkomst tot het moment dat we met de camper wegreden was een hele mooie reis. Twee weken na oplevering zijn we gebeld of we tevreden waren over het gehele traject.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Peter, Bedankt voor je positieve review! We zullen je complimenten doorgeven aan Niels. We wensen jullie veel plezierige reizen met jullie camper! De koffie met likeur staat klaar bij een volgend bezoek. Groet, team Henk Pen

Fijne uitleg voor aflevering

Goede en duidelijke uitgebreide uitleg bij aflevering. Caravan kon schoner aan de binnenkant, met name de kastjes. Tijdensu de eerste keer dat we konden kijken aangegeven dat de spiegelkast niet naar behoren sloot en dat het gordijn geen stopper had, daar is niets mee gedaan bleek bij het eerste gebruik. Verder tot nu toe nog geen verdere opmerkingen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Cobi, Bedankt voor deze positieve review! We zullen de feedback meenemen om onszelf te blijven verbeteren. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Geslaagd.

Is zeer goed.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Pieter, Fijn om te horen dat jullie aankoop is geslaagd! Bedankt voor de review! Groet, team Henk Pen

Je krijg alle tijd die je nodig voor de goede keuze

Ook aftersales een prima opvang en wat kleine storingen worden meteen aangepakt. Goede zorg en adviezen en we konden zorgeloos op reis.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Cees, Bedankt voor deze positieve review! Hopelijk hebben jullie een mooie eerste reis gehad met jullie nieuwe kampeervoertuig. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Vriendelijk en correcte afwikkeling bij verkoop.

Fijne ervaring zowel met de onderhandeling als bij de aflevering en de nazorg..

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Bob, Bedankt voor deze positieve review! We wensen jullie veel vakantieplezier met jullie nieuwe aankoop! Groet, team Henk Pen

Vakkundige verkopersteam

Verkoper was met gerichte vragen te weten te komen wat we wensten.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Jan, Bedankt voor je review en dit mooie compliment aan het verkoopteam. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Zakelijk doch vriendelijk en ruime keus

Goede afspraken kunnen maken omtrent aanschaf camper. Uitvoerige voorlichting tijdens aflevering.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Cor, Bedankt voor deze mooie review! We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe camper. Groet, team Henk Pen

Zeer goed. Aanrader

Goede uitleg. Goede service en uitstekende vakkennis bij het personeel. Vriendelijk en geduldig. Zeer fijne ervaring bij de aankoop van onze nieuwe caravan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Ruud, Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat de aankoop zo'n positieve ervaring is geweest. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Fijne snelle reactie

Tot nu toe goed. Hebben wat aflever puntjes en ga er van uit dat die netjes worden opgelost.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Irma, Bedankt voor je positieve review! We gaan ons best doen om ook de laatste puntjes naar wens op te lossen en wensen je alvast veel vakantieplezier! Groet, team Henk Pen

Betrokken verkopers, kundig en alle tijd.

Aflevering top. Alles uitgelegd en wederom alle tijd. Behulpzaam.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Wim, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen jullie veel reisplezier toe met jullie nieuwe aankoop! Groet, team Henk Pen

Zeer behulpzame en kundige medewerkers.

Werd vriendelijk te woord gestaan, zonder dat men opdringerig was. Goede uitleg op alle vragen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Bert, Fijn om te horen dat je het advies van onze adviseurs zo kon waarderen. We zullen deze complimenten aan de afdeling doorgeven. Bedankt voor je review! Groet, team Henk Pen

Goede terzake deskundige verkoper

Vriendelijke ontvangst en goede voorlichting.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat je voorzien bent van een deskundig advies! Groet, team Henk Pen

Klantgericht: plezierige omgang, kennis van zaken

Zie hierboven + ik ben al telefonisch benaderd met dezelfde vraag: heb telefonisch al het een en ander toegelicht.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Henk, Bedankt dat je zowel telefonisch als via Kiyoh zo'n positieve review hebt achtergelaten! Groet, team Henk Pen

Gastvrij, servicegericht en kwaliteit

Deskundig advies, goede service en erg gastvrij. We zijn erg blij met onze aankoop!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Klaas, Goed om te horen dat ons advies en de service zo wordt gewaardeerd. Bedankt voor de review! We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe aankoop! Groet, team Henk Pen

Westsingel 2

7481 WK Haaksbergen

Over Henk Pen Verkoop

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]