Netjes, geduld en deskundig

hartelijke open benadering

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Superfijn en klantvriendelijk geholpen

Bij het inruilen van mijn camper en het kopen van een nieuwe caravan zijn wij uiterst professioneel en klantvriendelijk behandeld. Heel vriendelijk personeel in alle geledingen van het bedrijf en alles volgens afspraak gedaan.

Prima, persoonlijk en deskundig

Prima, persoonlijk en deskundig

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Aankoop en aflevering zijn prettig verlopen

Aankoop en aflevering zijn prettig verlopen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Behulpzaam, duidelijkheid, snel en vriendelijk

Duidelijke uitleg, mee denkend. Men neemt de tijd voor de klant

Netjes maar lange levertijd

We moesten wel heel erg lang wachten voordat de 2e hands camper geleverd werd. Later bleek dat er meer mankementen aan het voertuig waren. Hierover werd niet gecommuniceerd. Dit is een puntje van aandacht.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf en een goede service. Maatschappelijk betrokken.

Prettig

Nemen de tijd....

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Vaak ben je een nummer. Hier ben je allemaal nummer 1. TOP.

Het bedrijf straalt rust uit. Niet pushen maar uitleg. Men neemt de tijd voor je. Een openbaring

Wij zijn zeer tevreden over Henk Pen

We zijn bij Henk Pen vanaf de eerste minuut vriendelijk en professioneel benaderd. Onze buscamper zag er goed onderhouden uit. Ook van binnen zag de bus er keurig uit. We zijn zeer tevreden over hoe de medewerkers van Henk Pen ons als klant behandelen.

TOP

Wederom een camper bij Henk Pen gekocht. Zeer tevreden over de aflevering. In het verleden wat kleine “ dingetjes” gehad maar tot volle tevredenheid opgelost. Wij zijn erg blij met onze nieuwe camper.

Vriendelijke mensen bij Henk Pen

Mooie camper bij Henk Pen aangekocht

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Vriendelijk en bevlogen oplevering.

Duidelijk en met verstand van zaken alle onderdelen aan ons uitgelegd. Op het gemak en geduld zijn alle opleveritems doorgenomen.

Prima deskundige verkoper

Enige opmerking is dat de mover hardware niet op de afgesproken plek zat. Was geen halszaak.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

We kochten bij Henk Pen een nieuwe luifel. Bij het uitpakken bleek dat er drie stokken te weinig waren. Dit kenbaar gemaakt bij Mitchell, die ons met de verkoop geholpen heeft. Hij heeft er voor gezorgd dat die drie stokken bij ons afgeleverd werden. Petje af voor de goede service van Mitchell. Mitchell, bedankt.

Warm ontvangst en belangstelling

Helemaal happy met de eriba

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

goede combinatie van professionaliteit en vriendelijkheid

we hebben zin in onze vakantie met een caravan door goede uitleg en inspiratie.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Prima en genoeg tijd voor alles

Voldoende

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een camper gekocht bij Henk Pen. Zowel bij de verkoop als aflevering nam men volop de tijd voor ons. Erg klantvriendelijk.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Henk Pen is een prettig en deskundig bedrijf.

Hoewel we erg lang, ruim 2 jaar, op onze camper hebben moeten wachten, was het contact met Pen heel klantgericht en behulpzaam. Ook de ervaring met het onderhoud van de vorige camper is goed.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Prettige en vakkundig benadering.

We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen door iedereen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Prima ervaring alle tijd en zeer vriendelijk

Altijd zeer vriendelijk ontvangen, men neemt alle tijd voor je. Alle gevonden punten tijdens aflevering direct op gepakt of vervangende onderdelen besteld om later te repareren.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Een betere ervaring bestaat niet

Henk Pen is een fantastisch bedrijf, een voorbeeld voor de caravan branch. De mensen die er werken, top!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Goede communicatie en prima service !

Zeer klantvriendelijk bedrijf dat met je meedenkt en goede oplossingen wil. Daarnaast aflevering uitstekend en werd een week later gebeld door de firma Pen of alles naar wens was gegaan. Als kers een prima goodiebag !

Prima in een woord.

We zijn goed geholpen bij de verkoop en bij de aflevering. Goede uitleg.

Westsingel 2

7481 WK Haaksbergen

Over Henk Pen Verkoop

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]