Zeer slecht

Voor de aankoop van de caravan zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam goede ervaring. Maar aflevering en service kennen ze niet ben je aan je lot overgelaten. Aantal keren contract gehad over klachten reageren ze zeer slecht op en het contact stopt steeds moet je zelf weer contact opnemen. Rij aub een paar kilometer verder naar Winterswijk en trap niet in de mooie verkoop praatjes voor dat je het weet heb je slapeloze nachten en ben je spaarcenten kwijt.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Nee

Iedereen nam de tijd voor ons. Prettig om hier klant te zijn.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Prettige ervaring

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Iedereen bij Henk Pen neemt alle tijd om je te helpen

Zo wel bij aankoop als bij aflevering nemen ze alle tijd voor je! Geen haastklus.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Service schroomt nog wat aan

Vorig jaar oktober bij pen een geweldig mooie camper gekocht ,,in de eerste week dat wij weg gingen ,pomp doorgebrand ,kan gebeuren ,afspraak gemaakt voor maart het jaar erop ,had namelijk de camper geschorst ,in maart terug naar pen niet alleen de pomp maar ook de EBL was stuk ,dus noodoplossing dat we toch weg konden afspraak gemaakt voor juli ,toen werd de EBL eruit gehaald en opgestuurd ,hadden geen andere EBL voor mij bijna 7 weken de hele zomer vakantie de camper niet kunnen gebruiken ,dat vind toch wel een kwalijke zaak ,dat zo,n bedrijf als pen nog geen revisie EBL er heeft liggen ,heb tenslotte bijna 1500€ betaald voor garantie en onderhoud pakket ,dus mijn zomer vakantie is letterlijk in het water gevallen ,maar achteraf nog geen sorry of excuus ,wil er wel bij zeggen dat we netjes te woord zijn gestaan

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Prettige en vertrouwenwekkende omgang

Als ik al punten voor verbetering zou kunen aangeven dan deze: De bandenspanning was niet gelijk tussen links en rechts. In de nwe caravan zat een grote zwarte magneetstikker geplakt ter reclame... De stekker van de caravan is bijna niet aan te sluiten op de doos van de auto terwijl mijn foetsdrager stekker zonder moeite door mijzelf is te plaatsen. Evenzo problemen bij het ontkoppelen van de caravanstekker. Drie stekkerdozen in de caravan vinden wij te weinig. Voor ons was het beter geweest daarop te wijzen.

• Hoe beoordeel je de professionaliteit en vakbekwaamheid van Henk Pen? N.v.t.
  • In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Tevreden klant, super geholpen door ervaren personeel.

Zeer tevreden met de service, de aflevering was top en de verkoper Frank heeft ons geweldig geholpen met de aankoop van de caravan. Van ons krijgen jullie een dikke voldoende.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Goede afwerking, goede informatie.

Het contact was prettig. Snelle afwikkeling, goede informatie.

prima geholpen

Prima bedrijf, klantvriendelijk en meedenkend.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Prettig zaken doen waarbij de klant centraal staat.

Na online ivm afstand al het e.e.a. afgestemd te hebben besloten we volgens afspraak naar de showroom te gaan. Na een prettig en vakkundig gesprek met verkoper Frank hebben we gekocht. Paar dagen voor de aflevering hebben we via FaceTime al een soort aflevering gehad. Dus op de echte dag van aflevering was alles volgens wens. Ook vragen na ingebruikname werden keurig beantwoord.

Heelveel

In korte tijd zeed veel informatie gekregen. Zoveel dat niet alles ix blijven hangen. Ook de aflevering was intensief. Daarna alles uitproberen in onze eerste weekend uit. Het was spannend. Hoe werkt alles. Hoe gaat het met het toilet. De eerste keer legen. Voelde me behoorlijk groen. Maar we zijn er met ervaringen rijker thuis gekomen.

Xx

Xx

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Verkoper en bedrijf wekken vertrouwen, fijn geholpen!

Je voelt je hier als klant nog “koning”! Het kopen van een tweedehands camper voor beginners voelde bij andere bedrijven, waar we geweest zijn, niet echt vertrouwd. Bij Henk Pen voelde dit direct goed! En bleken ze daar ook nog een camper te hebben die ook goed voelde… Wij zijn blij!

Klant gerichte service

Geduldige uitleg, vriendelijke medewerkers Geven het gevoel welkom te zijn

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Goeie service en prima uitleg

Zeer correcte afhandeling

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Dinsdag na lang wachten de camper opgehaald bij Henk Pen. Ontzettend fijne uitlevering door Ferry. Werd alle tijd genomen en rustig uitgelegd. Maar ook de verkoop door Mark en Belinda. Zeer prettige benadering en fijn geholpen. TOP BEDRIJF. Kan iedereen aanraden hier zaken te doen. M vr gr Rob Gery

Zeer bekwaam

Uitleg en begeleiding perfect

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Fijn in overleg, vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen en er is veel te overleggen met elkaar

Top bedrijf.

Prettig geholpen, zowel bij verkoop als aflevering. en blij met onze camper.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Prima verkoper, en fijn instructie bij aflevering

Zie bovenstaande omschrijving.

Aflevering ( nog)niet ok

Orderbevestiging niet compleet/ helder Faktuur - betaling niet helder Aflevering deels niet volgens afspraak,deels niet uitgevoerd, nieuwe afspraak gemaakt Geen eindfaktuur , grote beurt niet in beeld gebracht . Geen bovag rapport Kan allemaal nog goed komen , maar had beter verwacht. Aanbevelen keuze ja - nee is te zwart wit Misschien hoort er ook bij

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Fijn contact en goede communicatie, service, en mooie 2e hands caravan ruil tegen een mooi prijs.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Goede uitleg en zeer vriendelijk geholpen bij aflevering camper

Tijdens inruil camper en de aankoop van andere camper (occasion) vriendelijk geholpen en alle tijd gekregen om er goed over na te denken. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Plezierige en professionele verkoper

Goed geholpen alleen ons is niet verteld dat er ook een automaat leverbaar was. Verder niets dan lof.

Deskundige, klantvriendelijke medewerkers

Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen. Medewerkers weten waar ze het over hebben en luisteren goed naar de klant.

Westsingel 2

7481 WK Haaksbergen

Over Henk Pen Verkoop

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]