Met veel vertrouwen een caravan gekocht.

Ruime aandacht bij de verkoop. Ook goed meegedacht. Jammer dat de verkoper (Bart) niet de aflevering deed. Deze vond ik iets minder.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Prima hulp bij aankoop

Goede overdracht en info bij ophalen van aangekochte caravan

bekwaam

goed te overleggen

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

We hebben een goed gesprek gehad

Ze weten waar ze het over hebben

Goed geholpen

Goed geholpen

Professioneel

Geen druk, top uitleg en vakbekwaam personeel

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Geweldig bedrijf!

In het kort; Professioneel bedrijf, vakbekwaam en vriendelijk personeel, goede uitleg bij aflevering. Ga zo door!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Klantvriendelijk en verstand van zaken

Duidelijke uitleg, nemen de tijd voor je

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Na een jaar vol problemen met een z.g.a.n.maandagmorgen camper kwam Pen met een prima inruil voorstel waardoor ik er financieel goed mee weg kwam en nu in een heel fijne VW Knaus rond rij. Ben vooral zeer tevreden over de menselijke en meelevende benadering van de direktie. Adri Anker.

Zeer ervaren vakmensen.

Zeer goede en bekwame verkoper. Bij aflevering duidelijke uitleg van alles. Dus al met al een dikke 10. Wij zijn zeer tevreden.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Zeer te spreken over de koop van onze camperbus door Niels en de verdere afhandeling ervan door het personeel

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Goede service en ze leggen alles goed uit

Klantgericht en vriendelijk

Er wordt ruim de tijd genomen voor jou als klant. Niet ff vlug iets aansmeren

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Prettig geholpen, maar wel wat administratieve rompslomp

Voordat we de caravan kochten, zijn we heel prettig ontvangen en geholpen. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor onze vragen. Tussen de aankoop en aflevering een paar keer contact gehad over het aanpassen van het gewicht op kentekenbewijs, disselslot en doorgeven kenteken tbv verzekering afsluiten. Helaas moesten we zelf meerdere keren vragen om het kenteken. Tijdens de aflevering zijn we heel goed geholpen, prima uitleg en alle tijd en ruimte voor het stellen van vragen. Echter, bij thuiskomst bleek dat de verkoper ons het verkeerde disselslot geadviseerd had, waardoor onze splinternieuwe caravan niet verzekerd op de oprit stond. Niet heel fijn. Volgende dag wel netjes opgelost. Helaas bleek vandaag het kentekenbewijs niet te kloppen. We hebben uitdrukkelijk gevraagd om het gewicht op max 1600kg te zetten maar dat is niet gebeurd. Erg slordig. Al met al: prima contact en vriendelijke mensen, maar wel aantal slordigheden die voor wat irritatie zorgen. Zeker als je kijkt dat jullie ook de verkeerde regels omtrent maximaal gewicht doorgeven aan klanten als je caravans verkoopt, moet je toch op de hoogte zijn van de regels daaromtrent.

Prettig zaken doen

Goede inruilprijs en top service

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Een eerlijke, betrouwbaar bedrijf met goede service

We hebben een tweedehands caravan gekocht. We kregen uitgebreide uitleg over hoe alles werkt. Een probleempje met onze spiegel werd opgelost. Leuk detail is dat je bij de koffie een likeurtje krijgt en dat je een fles likeur mee krijgt bij het afhalen van de caravan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Geweldig service gericht en vriendelijk.

Fijne aankoop ervaring gehad met Frank. Hij is zeer deskundig en vriendelijk. We hadden er een heel goed gevoel bij. Bij de aflevering veel gehad aan de uitleg van Ferry.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Zorgvuldige afhandeling van gemaakte afspraken.

Prettig ontvangst. Goede info over (on)mogelijkheden betreffende indelingen en opties van de uiteindelijk gekozen caravan. Gemaakte afspraak t.a.v. door mij vooraf vast te stellen plaatsing van opties nagekomen, waarbij deze in de werkplaats goed zijn uitgevoerd.

Fijn!

Prima overhandiging.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Het was een mooie reis....

Al een tijdje aan het oriënteren geweest voor een camper. Na twee weken in 2020 een gehuurde camper via Henk Pen, wisten we het zeker... We wilden een camper. Samen met Bart, de verkoper van Henk Pen, hebben we ons georiënteerd op de opties. Na twee bezoekjes op de beurzen in Düsseldorf en Utrecht alwaar Bart ook aanwezig was, uiteindelijk de knoop doorgehakt. Een hobbel op de weg ( Een standaard uitrusting item model 2022, dat door de fabrikant in model 2023 weg werd gelaten, is door het team van Henk Pen zeer goed opgelost.) Na op 27 maart een duidelijke en zeer uitgebreide uitleg over de camper hebben gekregen, gaan we op pad en we kunnen we maar één woord roepen: Chapeau!!! Top bedrijf!

Klantvriendelijk

Wij zijn vriendelijk geholpen bij de koop van onze camper en een goede uitleg over het gebruik bij het afhalen van de camper.

Prima service en advies!

Prima advies bij de aankoop van de caravan. Goede verhouding prijs-kwaliteit en prima service.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Campers fraai opgesteld in showroom / veel keus

Prettige mensen / ongedwongen rondkijken

Vriendelijk, nemen tijd.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

prettige en deskundige medewerkers en ruime keuze in campers

Het inruilen van mijn vorige camper verliep soepel en ik heb er een mooie gebruikte jongere camper voor terug gekocht

Westsingel 2

7481 WK Haaksbergen

Over Henk Pen Verkoop

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]