Monsterset volgens afspraak geleverd

Ik ben op zoek naar een loodvervanger. Daarvoor een monsterset aangevraagd en gekregen. Nu is het alleen nog een keuze maken.

Goede producten en snelle levering

Overzichtelijke website, bestellen betalen en levering meestal volgende werkdag, zeer tevreden!!

top bedrijf

snel service niet de duurste, 10 punten.

Mooie ruime proefstukken

Net verpakt en ruime monsters, diverse testjes en proeven mee gedaan.

Alles is goed gegaan

Goed product.

Overzichtelijk, duidelijk en betaaldbaar

Afspraken na gekomen,

Snelle levering. Juiste product

Positief

Voor herhaling vatbaar!

Telefonisch goed advies gekregen. Vervolgens werd de bestelling snel geleverd.

Snelle levering, goed materiaal

Ik had nog nooit gewerkt met de loodvervanger Ultraflex. De instructie was duidelijk. Het materiaal is goed te verwerken en hecht ook goed.

Zeer goede service

Bij loodvervangers hebben ze een uitgebreid aanbod en krijg je info van de vakmensen over de beste keuze. Zeer tevreden. Suzan

3 x Prima

Prima info en vergelijk. Prina prijs en levering. Prima product. Heel tevreden

Goede ervaring, aanbevolen

Goed snel geleverd

Prima spul en snel geleverd

Loodvervanger die ik besteld heb voldoet prima. veel makkelijker te verwerken dan echt lood

snel en goed

Zeer snel geleverd, al kwam PostNl zelf wel een dag te laat wegens drukte...... Product goed, prijs goed.

Besteld, en daarna snel ontvangen.

Prima verpakt.

Overzichtelijke site en snelle service

Bij een eerdere bestelling mis gegaan met verzenden, maar netjes opgelost en deze bestelling ging prima

Goed en duidelijk advies en snelle levering

Snelle en nette service, goed product!

Product is fijn en makkelijk in gebruik. Werd keurig op tijd bezorgd.

Snelle levering en goede prijs.

Snelle levering en goede prijs.

Mijn bestelling kwam heel snel.

Mijn bestelling kwam heel snel en de ene fout was snel opgelosst.

Snelle levering, Goed bereikbaar.

Snelle en betrouwbare levering, klantenservice goed bereikbaar.

Nice store for EPDM loodvervangers

I purchased a wide (50 cm) EPDM flashing from this store. The price was the cheapest and the delivery was fast. I can definitely recommend this web shop.

snelle levering, goed materiaal

Snelle levering, prima product

Leadax besteld, eerste ervaring hiermee. Werkt prima, ik heb het gebruikt als vervanging van een loodslabbe in de voeg rondom een plat dak.

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Loodvervangers.nl

Loodvervangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Loodvervangers voor toepassing in de bouw. Van Ubiflex en Leadax tot Loodvervanger Wakaflex, Alphaflex en verschillende zelfklevende loodvervangers. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.