correct geleverd

het gevraagde product geleverd. Goed verpakt. Op tijd bezorgt

Beter opletten wat je stuurt

Heb de loodvervanger vandaag gebruikt ze zijn goed te verwerken alleen de kleur grijs die ik twee maal besteld heb! heb ik niet gekregen het is een maal grijs en een maal zwart. Er is geen tijd geweest om ze te laten reulen want de mensen die het gingen maken waren al op het dak. Jammer beter opletten wat je stuurt.

Snelle afhandeling

Duidelijke website. Groot aanbod. Snel geleverd

Werkt heel prettig

Goede ervaring

Prima snelle levering van kwalitatief goede producten

Procedure voor retourneren van producten wordt niet duidelijk vermeld en antwoord laat op zich wachten.

Snelle service!

Wakaflex, goed product, makkelijk te verwerken.

prima service.

Aanrader top materiaal.

Goed geadviseerd met de juiste keuze. Pracht product een aanrader. Staat ook zeer mooi afgewerkt. Wij zijn zeer positief. Mick

Snelle levering en goed product.

Het bestelde product werd snel geleverd en ook zeer tevreden over de kwaliteit ervan.

prima service.

Net zo snel geleverd als besteld.

Zeer tevreden, snelle en correcte levering, uitstekende kwaliteit !

De levering kwam zeer snel aan. De loodvervanger die ik kocht was een prima product en voldoet aan alle verwachtingen. Ook de stalen die ik bestelde gaven me een duidelijk beeld van wat een variatie aan loodvervangers er op de markt is. Alles was uitstekend verpakt, en ik kreeg er nog een kleine attentie extra bij, wat altijd leuk is. De producten zijn ook correct geprijsd. Als ik binnenkort nog meer loodvervanger nodig heb, ga ik het zeker hier bestellen.

Goede, nette en snelle service goed producten en duidelijke site

Produkt zoals omschreven.

Goede snelle levering

Heldere produktinformatie

snelle reaktie op verzoek monsters; pakket ziet er professioneel uit

voor de doe-hetzelver met weinig "dak"ervaring is het wel uitzoeken. Heb lekkage door het pannendak rond Velux dakraam (ca. 30 jaar oud) en door de naden van het dakbeschot. Ik ben aan het orienteren/voorbereiden maar wacht tot voorjaar met enkele droge dagen om dat aan te pakken. Omdat binnenzijde dakbeschot was geisoleerd met kunststofplaten (5 cm) werd lekkage laat ontdekt. Voor de dhv-er zou het helpen welk produkt meest geschikt is voor specifieke toepassing. ( b.v. bij velux raam zijn onder de metalen lijsten stroken van schuimrubber die verteren waardoor met huidige regenval (plensen)water op het dakbeschot spat). Tot later. m.v.gr.

Vriendelijke, eerlijke en snelle bediening

Vriendelijke , eerlijke en snelle bediening !

Snel en correct geleverd.

Eenvoudig online te bestellen, is snel afgehandeld. Top , hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

goede prijs-kwaliteit

de juiste prijs voor het juiste product grotere keuze uit loodvervangers van meerdere merken tevens benodigde hulpmaterialen te bestellen

Ik ben heel tevreden.

Ik was op zoek naar een milieuvriendelijke loodslab voor tussen de dakplaten van mijn terrasoverkapping en de dakgoot. Terwijl ik een vrouw ben zonder praktische opleiding, kon ik hier prima mee overweg. Rondom de beugels waarmee ik de dakgoot bevestigd heb, kon de Leadax door wat kracht te zetten mooi 'uitgerekt' worden, zodat het nu heel strak en netjes zit. Knippen lukte gewoon met de (sterke) keukenschaar. Wel had ik af en toe vier handen nodig, dus mijn tienerdochter heeft geholpen. Het heeft de afgelopen weken flink geregend en de Leadax-slab functioneert uitstekend. (O ja, het heeft precies dezelfde grijstint als de regenpijp, ook een pluspunt.)

Leadax is een makkelijk te gebruiken product

Eenvoudig bestelt, snelle levering en een prima prijs.

Prima bedrijf

Duidelijke website en snelle levering.

Prima materiaal

Goed te verwerken.

Goede service bij Loodvervangers.nl

2 rollen Leadax besteld. Die zijn ondanks de vakantietijd vlot bezorgd. Ook met vragen kon ik goed terecht. Zeker een zaak om vaker te bestellen.

Prima spul om te verwerken

Prima spul om te verwerken

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Loodvervangers.nl

Loodvervangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Loodvervangers voor toepassing in de bouw. Van Ubiflex en Leadax tot Loodvervanger Wakaflex, Alphaflex en verschillende zelfklevende loodvervangers. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.