Super!!

Snelle levering zeer tevreden en aan te raden.

Alles goed gegaan met de bestelling, Prima product en prima service.

Alles goed gegaan. Prima product.

Snelle en correcte levering

Super makkelijke webshop gunstige prijs en goede kwaliteit

Snel bezorgd

Artikel naar mijn zin. Komt straks nog een ding voor in de afvoerpijp in. Om bladeren tegen te gaan. Maar eerst nieuw dakleer Bedankt.

Simpel gezegd:

Alles prima naar wens.

Snelle levering voldoet aan verwachting

goed product

ik gebruik de bladvanger als koker., met een tyraps vastgezet ,werkt uitstekend

Prime geregeld

Snel geregeld en bezorgt klasse

Prima zoals verwacht

Snelle levering van de gewenste producten

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Positief

Vlotte correcte levering

Goed en degelijk product

Zeer goede ervaring. Het oppervlak van het bladrooster is vele malen groter dan bij een draadrooster

Alles volgens afspraak geleverd, zowel de materialen als de bezorgdag

Heldere info, duidelijke bevestiging etc. Niets op aan te merken.

Snelle en goede service!

Door mij zijn bladvangers gekocht, waarbij ik vooraf enkele vragen had. Deze vragen zijn op een goede, onderbouwde wijze beantwoord. Tevens is er zelf op een zondag gereageerd op een door mij verzonden e-mail, zeer netjes. En misschien wel het belangrijkste: het gegeven advies klopte. De gekochte bladvangers waren eenvoudig te plaatsen en voldoen prima.

Goed verpakt niet geleverd op geselecteerde dag

Bij bestellen kun je een dag voor aflevering opgeven, alleen gaat de levering in de praktijk anders via een koerier die hier niet volgens werkt

goede bladvanger maar incomplete levering

Bij de bladvanger hoort een verloopstuk dat langer is dan in de handel gebruikelijk. Bij mijn eerste bestelling ontving ik ook het PVC verloopstuk, echter bij de tweede bestelling ontbrak het verloopstuk.

super geregeld

van begin tot eind, goed geregeld, product werkt super.

Heel snelle levering, prima product. goede kwaliteit en vijfmaal goedkoper dan in de bouwmarkt

Op het internet gezocht naar wat best passend zou zijn. Bij bladvangers vond ik duidelijke afbeeldingen en productomschrijving voor een aantrekkelijke prijs. De maat is precies geschikt om een standaard betonnen voetpadtegel op te leggen. Ik vond ongeveer dezelfde in de bouwmarkt maar zagen er iets minder van kwaliteit uit en vier keer duurder. Voorlopig doet de bladvanger goed zijn werk. Of dat zo blijft moet ik nog even afwachten. Ik zou een tien geven, maar dat gaat niet.

Prima, en snel geleverd

Ik zocht bladvangers in een kleine maat, en bij de bouwmarkt was uitsluitend een standaardmaat te vinden. Bij AGS grote diversiteit en snel geleverd

Gootdrain

Prima product voor een prima prijs en snel geleverd. Ik woon in een bosrijke omgeving. Net voor het vallen van de bladeren overal "gootdrain" geplaatst. Gemakkelijk aan te passen aan uiteenlopende gootbreedtes. De bladeren blijven op de gootdrain liggen en waaien hopelijk weg.

uitstekend

Zoals verwacht

Eenvoudige montage

helaas nog niet kunnen plaatsen maar het lijkt goed.

Wegens een ongeval kan ik zelf niet de bladvanger plaatsen. En iedereen heeft het te druk of is te bang op een ladder. Wel heb ik een foutje ontdekt op www.bladvangers.nl. Op de pagina https://www.bladvangers.nl/bladvangers-dakgoot/gootdrain/R178-110-150mm zijn de bijlagen niet te downloaden. Na een 2tal '/' te hebben verwijderd uit de downloadlink lukte het wel. Ik dacht ik meld dat even. Onderstaande downloadlink bedoel ik: https://www.bladvangers.nl//Files/2/41000/41173/Attachments/Product/XPf301c5OOW908d5924U995757nL7806.pdf De andere download werkt wel

Zowel telefonisch als on line goede service. Ik had zelf een fout gemaakt in mijn bestelling, dat is prima opgelost.

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Bladvangers.nl

Bladvangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Bladvangers. Zowel Bladvangers voor dakgoten als Bladvangers voor het platte dak. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.