Prima dingen die bladvangtegels . Eenvoudig te plaatsen en later schoon te maken

Gemakkelijk te plaatsen en schoon te houden.

Zeer goed advies en snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering.

Supersnel geleverd; uitstekend materiaal

De bestelde gootdrain ( 30 meter) werd heel vlot geleverd; en was eenvoudig opmaat te maken en gemakkelijk te plaatsen. Prima spul!

Correct en Snel

Prima product

Goed advies snelle levering

Snelle levering en service

Direct antwoord na een vraag.

Uitstekende en snelle service

De bestelde Gootdrain werd snel bezorgd en voldoet uitstekend.

voor herhaling vatbaar

goede, snelle en correcte levering

Vlotte service

Heldere productinformatie. Ik belde nog mey ewn productvraag, kreeg snel contact en helder kundig antwoord op mijn vraag. Een dag na de bestelling al in huis!!

goede ervaring

prima prijs, snelle levering

Correct en op tijd

Mijn bestelling werd correct en binnen de beloofde tijd geleverd. Zeer goed dus.

Scherpe prijs, snelle levering.

Bladvanger.nl heeft goede kwaliteit, scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle verzending Goede prijs

Prima levering

Nadat ik per ongeluk de bestelling had afgebroken zag ik dar er toch 2 bestellingen gedaan waren. Even gebeld en het was direct duidelijk en opgelost. 2 dagen later de goot drain binnen.

Zeer tevreden met de bladvangers!

Na jaren aan de rand van het bos te hebben gewoond en meerdere keren per jaar ladder op en af was het genoeg. Bladvangers gekocht bij Bladvangers.nl en nu zeer tevreden, beste groet..

Gewoon goed.

Snelle levering en degelijk product.

Levering zoals afgesproken

Idem

goed product en snel geleverd!

goede bladvangers voor een prima prijs.

perfect product voor deze toepassing, blaren en mos liggen nu op de grond.

laat zich makkelijk in de goot leggen, de techniek is; op een lange tafel de rooster ferm oprollen, een dun koordje er rond in midden, uiterst links en uiterst rechts, hupsakee in de goot en koordjes lossen, de rooster ontspant en neemt het model van de goot aan, terzelfder tijd krijg je op de kopse kant een binnen opening om de volgende ferm opgerolde rol met koordjes een 20 cm in te steken, alles herhalen enz. mijn goot was 15cm, heb Diam 110 tot 150 mm besteld en kom ruim toe.

Goede prijs kwaliteit! Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit! Snelle levering.

Goede gootdrain voor prima prijs

Gootdrain bestellen en een paar dagen later kun je het dak al op: levering gaat lekker snel. De gootdrain wordt keurig opgerold in een doos geleverd: na openen even laten liggen, zodat de vorm herstelt. Materiaal voelt stevig aan en laat zich prima verwerken. Eerste resultaten zijn hoopgevend. Nu maar hopen dat de gootdrain ook storm doorstaat (heb ze met kozijnankers vastgezet op onderste panlat).

Kwaliteits producten voor correcte prijs

Zeer positief

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Bladvangers.nl

Bladvangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Bladvangers. Zowel Bladvangers voor dakgoten als Bladvangers voor het platte dak. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.