Tja, als er nu al gevraagd wordt om mijn mening wordt het wat algemeen. Over de levering kan ik kort zijn, snel en volgens afspraak. Maar als het gaat om het product, dan heb ik geen idee. Als je bladvangers koopt en er zijn nog nauwelijks bladeren gevallen. Dus voor een beoordeling waar iemand iets aan heeft, kom in het voorjaar nog eens terug.

Het was goed ingepakt, super kwaliteit en een snelle levering

Vlotte levering

Op aanraden van de buurman, heb ik mijn bestelling bij Bladvangers.nl geplaatst. Installatie ging vlot met het soepele, maar stevige materiaal. De meeste bladeren vliegen nu vanzelf na een tijd uit de goot. Dat scheelt toch weer een pak werk.

Prima, zoals het hoort

Probleemloos bestellen

Snel de bestelling binnen

Mooi materiaal voor een leuke prijs

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site .Een vlotte levering ,alles mooi verpakt. Mvg kristof

Keurig verpakt, op tijd geleverd

Mijn 4 bladvangers waren keurig verpakt zodat er onderweg normaliter geen beschadigingen kunnen ontstaan. Geleverd op de afgesproken dag. Alles paste perfect.

Prima product

Goed en stevig is deze bladvanger. Verzendkosten ten opzichte van de prijs van de 2 bladvangers was redelijk hoog.

Aanrader

Snelle en goede verzending. Mooi en makkelijk te verwerken product.

Zeer klantvriendelijk

Kwam na de 1e bestelling iets te kort. Werd zonder vetzendkosten nagestuurd.

Prima kwaliteit gootdrain en makkelijk te bevestigen

We hebben de goeie maat gekozen. Fluitje van een cent om het dakpannen te bevestigen.

Prima produkten, goede service en advisering.

Voor de aanschaf van bladvangers in de hwa, telefonisch contact gehad en daarbij het advies gekregen om nog een koppelstuk tussen bladvanger en hwa mee te bestellen.

Gewoon goed zoals het hoort

Prijs goed service goed en snel .

Wij zijn zeer tevreden

Het doet zijn werk goed en het blad word tegen gehouden door het rooster.

Prima product voor een goede prijs.

De bladroosters zijn gemakkelijk aan te brengen.

Doen wat ze beloven

Bladvanger kon niet op tijd geleverd worden. Geen probleem voor mij maar wel erg attent dat ze me belden met een oplossing om het "probleem" op te lossen

Correcte levering

Correct geleverd en tevreden over het product.

goede doorstroming

De doorstroming is perfect ik hoef niet zo vaak op het dak.

Snelle en correcte levering

Zeer degelijk product. Zijn prijs meer dan waard. De bladvanger voldoet volledig aan mijn wensen.

Perfect voldoet volledig aan mijn verwachtingen en meer.

Montage en werking imponeren me van het slim design. De service van AGS is prima, geen probleem ondervonden.

Zeer goed.

Heb vorige maand 18 meter 70 tot 110mm "bladvanger voor dakgoot" besteld. Het product ligt inmiddels in onze dakgoot. Als het goed bevalt- en dat verwacht ik er zeker van- bestel ik komend jaar - voor de rest van de goten- weer 18 meter. Alles werd snel geleverd en het was een prima prijs/kwaliteit verhouding. Verder was het materiaal makkelijk te verwerken en het ziet er zeer solide uit. **Ook de website van het bedrijf was zeer duidelijk en informatief.

Top levering

Snel gelegd en goede kwaliteit

Producten zijn goed en handig te plaatsen en doen hun werk.

Handig materiaal, goed zelf te plaatsen. Bestellen en levering ging vlot en correct. Dank.

Goed product, snelle levering

Product is exact zoals omschreven, levering was stipt

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Bladvangers.nl

Bladvangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Bladvangers. Zowel Bladvangers voor dakgoten als Bladvangers voor het platte dak. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.