Zeer goed product

Voor de bakgoten 30 meter drain besteld. Het inleggen van de drain ging prima, alleen ze waren toch iets breder dan verwacht. Hierdoor wat meer werk om ze goed te kunnen verwerken. Maar het eindresultaat is uitstekend, geen blad meer in de goten!

In plaats van 10 keer het dak op, nog maar een maal.

Het werkt !

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

goede levering en goed product

Goed product

Vlot geleverd. Makkelijk te plaatsen. Goed passend te maken voor de juiste maat.

Veel keuze, correcte prijzen en snelle levering.

Duidelijke website goed product

snel accuraat

goed product dat voldoet aan verwachtingen snel en accuraat geleverd tegen goede prijs

Uitstekende oplossing.

Makkelijk te plaatsen, blijft perfect op zijn plaats zitten.

Goed product, eenvoudig in gebruik

Ideale wijze om je dakgoot bladvrij te houden en eenvoudig te installeren

Ongelooflijk makkelijk

Mijn zoon heeft ze er vandaag ingelegd, hij zei ,dit is nu eens een makkelijk karwei,wat een mooie uitvinding,nu hief ik tenminste niet iedere keer de goot schoon te maken want ik woon tussen de bomen.

Snelle en correcte levering van producten

Snelle en correcte levering van producten

Goede, vlotte levering voor een keurige prijs

Goede, vlotte levering voor een keurige prijs

Prima.

Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Goede prijs, goede kwaliteit.

zeer goed

Bij AGS Products 30 meter gootdrain en 2 bladvangers voor ons platte dak besteld. Vlotte levering, aantrekkelijke prijzen en prima verpakt. Zeer goede service en prima ervaring.

doen wat gevraagd is

Ik heb de 3 bladvangers sneller dan verwacht en ook als zelf opgeven door bladvangers.nl mogen ontvangen. Deze site had ook de mogelijkheid niet alleen zink maar ook PVC te kunnen leveren. Alles bij 1 loket, altijd fijn.

Op tijd geleverd , product als verwacht

Prima en snelle levering De drain ligt nu in de goot Precies op tijd want de veel-te-grote boom direct voor het huis zal zijn bladeren nu snel verliezen De drain zal nu ervoor zorgen dat er geen emmers vol aan bladeren uit de nieuwe goot gehaald moeten worden

Na plaatsen bestelling, snelle, vlotte (volgende dag) en correcte levering. Ga zo door.

Snel en op tijd afgeleverd, makkelijk te installeren.

Voor als nog blijft het blad uit de goot, en waait weg. Ben benieuwd hoe dit met nat en herfstig weer zal gaan.

Supersnelle levering! Klasse.

Om 14.00 uur besteld. 15.00 melding lzending gereed. Volgende dag ontvangen.

Goed produkt, duidelijke beschrijving

Betrokken bedrijf, komt heel aangenaam over

Ondanks een hobbelig leveringsparcours een goed product ontvangen

Pas de derde zending heb ik ontvangen. Het pleit voor AGS dat ze actief meewerken aan het oplossen van een verzendingsprobleem.

Keurig afgeleverd op het vooropgestelde tijdstip.

Product voldoet zoals omschreven was, nu nog afwachten wat het in de herfst gaat geven.

Alles goed verpakt en aangekomen.

Alles goed verlopen

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Bladvangers.nl

Bladvangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Bladvangers. Zowel Bladvangers voor dakgoten als Bladvangers voor het platte dak. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.