Prima product.

Prima product en snelle levering. Niets dan lof.

Vraag me in de herst opnieuw naar mijn ervaringen

Om een beoordeling over deze speciale bladvanger te kunnen geven moet het eerst eens flink regenen, beter nog dat dit beoordeeld wordt in de herfst, wanneer de harde waarheid aan het licht komt. Werkt het of werkt het nauwelijks? Theoretisch ben ik in vuur en vlam!

Zeer goed zoals was afgebeeld

Fijn om mee te werken

Correcte prijs, service en levertermijn.

Correcte prijs, service en levertermijn.

super effectief.

Na eerst kunstof bladvangers gemonteerd te hebben waarbij veel lekwater langs de afvoerbuis liep, AGS zinken bladvangers gemonteerd. deze zijn voorzien van een opvangbak en hebben praktisch geen lekwater. Super tevreden met de zinken kwaliteit en het RVS rooster. Cees Bouwmeester

Gewoon zoals het hoort, bestelling en aflevering perfect, zoals beloofd.

Goede website en voldoende informatie. Makkelijke bestelling. Aflevering op datum en tijdstip zoals toegezegd. Perfect materiaal van bladvangers.

Zeer snelle en juiste levering

Prima product1

Bestelling en levering zonder problemen

Snelle levering van een topproduct. Het aanbrengen van de bladvangets was een fluitje van een cent.

Mijn eerste bestelling was voor de goten aan de boskant. Dit werkte zo goed dat uiteindelijk ik alle goten van alle objecten heb voorzien van bladvangers. Het materiaal is goed en gemakkelijk waar nodig op maat te maken.

Netjes geleverd volgens afspraak zeker een aanrader dit bedrijf geweldig voorbeeld

Correcte en snelle levering

Product voldoet aan de eisen!!

Lekker snel

Vlotte service ook na fout van Postnl

Gewoon geweldig

Goede service en kwaliteit

Snel en zorgvuldig

Het bestelde product is snel en zorgvuldig bezorgd

Prima verzorgd

Vanaf bestellen en bezorgen goed uitgevoerd

Duidelijke site, perfecte spullen en op tijd en netjes geleverd

goede prijs en snel geleverd

De gootdrains zijn heel democratisch geprijsd en werden vlot geleverd.

Top. Besteld en snel geleverd

Zie vorige zin

zeer snelle levering

het product vol doet aan mijn verwachting

Zeer goed!

Zeer goede service.

Zeer correct.

Het verkeerde product was toegestuurd. Dit is vlot een zonder rompslomp gecorrigeerd.

Fantastisch dat deze webwinkel er is

Door de vrijheidsbeperking maatregelen kan je alleen maar bij bouwmarkten terecht met afspraak vooraf en tijdslot. Dat vind ik zo afstotend om daar nog heen te gaan, bladvangers.nl had precies wat ik nodig had. Geen mondkapje nodig!!!!!

Mooi product voor prima prijs

Snelle levering en goede informatie over de levering

Vlotte levering

over enkele weken gaan we de bladvanger pas plaatsen dus weet nog niet of het makelijk werkt. Ziet er wel eenvoudig uit

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

078-617 68 33

Over AGS - Bladvangers.nl

Bladvangers.nl is de online shop van AGS Products BV volledig gespecialiseerd in Bladvangers. Zowel Bladvangers voor dakgoten als Bladvangers voor het platte dak. Uit eigen voorraad leverbaar.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.