Filtre

Goede prijs ,betrouwbaar en snel geleverd = happy klant! Hier kun je gerust vaker bestellen!

Top produkt . Wordt verder verteld . Een aanrader

Een aanrader

Goed geregeld

Ik heb s woensdag besteld en donderdag inhuis alles was snel en goed geregeld

top

Product dringt goed in , en is goed waterafstotend ; water parelt langs muur en dringt niet meer in

Bestelling vlot geleverd

De bestelling was vlot geleverd. Ik wacht nog op gunstig weer om het middel aan te brengen.

Super snelle levering

Zeer tevreden, alles in orde, makkelijk te verwerken.

Super spul en snelle levering

snelle levering goed advies en goed product om te impregneren met de gevel crème

Top Gebruikt nu al een paar keer En betaalbaar

Zeer correct geholpen, snelle levering

Prettige en correcte informatie. Snelle levering van het product.

Netjes en op tijd geleverd

Product besteld & betaald Daarna netjes op de hoogte gehouden van voortgang tot ontvangst

goede ervaring

Vlotte verzending en het product lijkt zijn werk te doen. Dus tevreden

Snel

Probleemloos

Prima handpomp

Goed werkende handpomp, goede prijs en snel geleverd

Goed telefonisch bereikbaar voor vragen.

Spiraal ankers plus ventosil lijm. Maar welke, en hoeveel? Mijn sleuven waren wat breder geworden dan de ideale 7-8 mm voor de 6 millimeter ankers. Voor mijn 1.3 cm brede sleuven heb ik na overleg gekozen voor de 8 mm ankers, en twee extra tubes ventosil. Dat kwam mooi uit, ik had zelfs nog wat lijm over.

wat een verschrikkelijke snelle levering

Alles goed

Omgaand advies per whatsapp, snel ontvangen.

Prima product tegen prima prijs.

Makkelijk te bestellen via de website en supersnel bezorgd. Het aanbrengen van het impregneermiddel gaat simpel met een lagedruk spuit. Het eindresultaat ziet er prima uit.

perfect

vlotte levering,goed middel.

Stenen verkleurd en veel hoger verbruik

Stenen verkleurd, nu een week later nog steeds veel donkerdere stenen, lijkt nat. Ook heb ik met een 20liter jerrycan slechts 20-25 m2 kunnen doen en daarmee dus een veel hoger verbruik dan aangegeven (x2). Ik werk met de gloria 2 met open lans. De waterafstotende werking heb ik nog niet kunnen testen vanwege het droge weer.

Ik ben zeer tevreden over de service, de vakkennis en de kwaliteit van de producten van 123impregneer. Ik heb lang en met veel bedenkingen gezocht naar een goed en veilig product om mijn gevel te impregneren. Uiteindelijk ben ik op Ventosil Bio 10 uitgekomen. Dit is echt een fantastisch product om mee te werken. Reukloos, niet toxisch, niet giftig, veilig voor het milieu en laat zich ongelooflijk gemakkelijk verwerken. Om de kwaliteit te beoordelen is het nog een paar jaar te vroeg; maar als het product zich houdt aan wat het beloofd ben ik zeer, zeer tevreden !!

Goede adres en advies voor impregneer middel

Snel verzonden en de product is perfect.

Heel snel geleverd

Goed product, werkt makkelijk en na de gebruiksaanwijzing goed te hebben gevolgd is het snel gebeurd. Na een dag wachten is het resultaat duidelijk merkbaar.

Het was na 15.00 toen ik de bestelling plaatste, maar ik had het product toch de volgende dag al binnen! Dat is fijn, want meestal wil je gelijk beginnen met de klus.

hartstikke goed!!

dik tevreden!!

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser