Filtre

Zeer goede service

netjes verpakt en op tijd geleverd

Op tijd afgeleverd en gemakkelijk te verwerken product

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Goede service en levering

Zowel het product als de bezorging

super snelle levering

Producten nog niet allemaal gebruikt, maar de levering was in ieder geval super snel.

Correct bedrijf en snelle levering

Levering sneller in huis dan gedacht en per abuis een artikel vergeten, ook dit artikel mocht ik binnen twee dagen ontvangen.

Stipte bezorging en snelle reactie op vragen

Het product werd op tijd bezorgd. Ik ben ook zeer tevreden met de snelheid waarop mijn vragen over het product werden beantwoord en de kwaliteit van de antwoorden.

Levering

Super geregeld

Producten snel geleverd. Had nog wat vragen en nemen de telefoon ook gewoon op en keurig te woord gestaan. Hier kunnen andere een voorbeeld aan nemen! Nogmaals dank.

Goede voorlichting, juiste levering en prettig middel om mee te werken!!

Sehr schnell und zuverlässig

Freitags bestellt , Dienstag schon da. Einfach Top !

Super snel

Hele goede info op de website. Supersnelle levering. Volgende dag in huis.

Supersnelle bezorging

Snelle bezorging

Heel behupzaam, ik heb via de e-mail goed advies ontvangen over welk product ik het beste zou kunnen gebruiken. Al mijn vragen zijn snel beantwoord. Product zelf was ook erg snel geleverd.

Snel

Zeer snelle levering. En correcte informatie.

Snelle levering en het product doet wat het doen moet.

Mijn paardendekens eindelijk echt waterdicht.

Snelle verzending!

heel goed

goed advies via WhatsApp daarna product snel thuisbezorgd incl leuke attenties.

Snel geleverd, goed product.

Snel geleverd, goed product.

Heb mijn muren behandeld maar totaal geen verschil

Bezorging prima maar resultaat Slecht had moeten bruisen stond op verpakking met roller opgebracht en later nog met spuit maar totaal geen verschil te zien Witte sluier nog helemaal onveranderd

Vlugge levering,het ziet er goed product uit,gemakkelijk te gebruiken.Werking moeten we afwachten... wanneer er terug aanslag op de leien komt...

Lijkt niet echt te werken

Hoewel duidelijk is vermeld dat het voor beton (binnen en buiten) is, werkt het niet op buiten betontegels. Zie geen verschil met tegels die wel en die niet behandeld zijn. Jammer van de centen.

Sehr gute Qualität, Lieferung war super schnell

Verarbeitung des Produkts war problemlos.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser