Filtre

Sehr gute Bearbeitung

Ordentlich alles verpackt

goed spul

van morgen gebruikt snel aan te brengen hele muur in nog geen uur Wel niet in de volle zon gebruiken dan droogt het te snel na een paar uur zie je de muur opdrogen . Er zit wel een luchtje aan dus ramen even gesploten houden reuk is na 1 uur weg

Lieferung schnell und unkompliziert

Ware günstig in guter Qualität

meerdere keren moeten impregneren i.p.v. twee maal

zowel bankirai als teak hout meerdere keren moeten impregneren voordat het waterafstotend wordt. Dus je hebt meer nodig. Er is ook ander spul op de markt maar dat is twee keer zo duur, maar volgens de reclame maar een keer opbrengen. Wat is verstandig? Er is niets te vinden over de chemische samenstelling. Bij een verf staat er wel de samenstelling op. Dat vind ik dus onzorgvuldig.

Top product

Mijn ervaring bestaat alleen uit het opbrengen van het impregneermiddel op de muur, dit is met een drukspuit erg goed te doen. Wel reserve bril en petje op. Ook even het weerbericht in de gaten houden (wind in de rug) i.v.m. met het wegwaaien .van de spuitnevel. 4 sterren want ik weet niet hoe het impregneermiddel zich houdt tijdens de regen.

niets op aan te merken

Bestellen en levering ging prima!!

Prima product. Bestellen en levering ging prima.

heldere product omschrijving, en snelle levering

Hele snelle afhandeling van de bestelling, volgende dag afgeleverd. Gevonden wat ik zocht.

top

snel en correct alles.

Niet gekregen

Betaald maar niet gekregen Zogezegd afgeleverd en handtekening verreist maar niets van dat alles nageleefd probleem werken kunnen niet uitgevoerd worden en wacht al dagen op antwoord

snelle levering, snel reply op mails en goede prijs

Alles prima, ben zeer tevreden. Levering was zeer snel en was zeer makkelijk aan te brengen met een spuit. Alleen duurt het 3 weken voordat het het uiteindelijk is uitgereageerd dus kan nog niets zeggen over het finale resultaat. Maar tot nu ziet het er wel veelbelovend uit. Feedback op vragen komt zeer snel, alleen is het antwoord per mail meestal wel heeeel erg kort. Had bv vraag gesteld welke verschillen er zaten tussen een aantal producten omdat mijn vloer stof afgaf. Antwoord was slechts 1 regel waarin stond "je moet beton 50 nemen - die is tegen stof".

Net voor 15.00 uur een bestelling gedaan en keurig de volgenden dag bezorgd. Nu wachten op regen om het resultaat te zien.

gewoon prima geregeld

heel snel en prima geregeld

Alles prima in orde, alleen postnl liet het weer afweten!

Pakket bevatte alles, middel en spuit. Spuit was even puzzelen, want matige handleiding. Maar klusser komt er wel uit. Verder prima en snelle verzending. Alleen Postnl in Amstelveen voor Stadshart leverde weer eens niet aan bij ons aan de deur af, loog dat we niet thuis waren (zit NB in rolstoel) en leverde dag later bij AH 3 km verderop in Amstelveen af. Dat was de derde keer met pakket. Zonde. Anders was ervaring geweldig geweest. Bezorger van Postnl onmiddellijk ontslaan, vond balie van AH afleverpunt!

Goede service, snelle verzending

Goede service, snelle verzending

Vlotte en correcte levering

Vlotte levering met duidelijke track en trace.

had mijn bestelling heel snel in huis, de volgende dag, top

snelle levering, top kan niets anders zeggen

snelle bezorgtijd

Nog niet verwerkt

Uitstekende service, bij problemen met leverantie. Chapeau!

Pakket was zoek. Zonder probleem opnieuw verzonden , met succes.

Snelle levering en goed product

Alles prima in orde

Heb alles gekregen wat ik gevraagd had.

Werkt prima!

Gemakkelijk aan te brengen.Trekt goed in de muur.

fijne webshop

Werden ook nog benaderd dat de levering iets later was (twee dagen), zeer netjes en wordt gewaardeerd!

Een top bedrijf

Gevraagd welke impregneer ik nodig zou hebben. Snel een antwoord hierop gekregen. Er bleef nog 1 onaangebroken product over. Zonder verzendkosten te moeten betalen, en verkregen retour bon het product kunnen retourneren. Op alle vragen wordt er, in zeer korte tijd, geantwoord.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser