Filtre

Een top bedrijf

Gevraagd welke impregneer ik nodig zou hebben. Snel een antwoord hierop gekregen. Er bleef nog 1 onaangebroken product over. Zonder verzendkosten te moeten betalen, en verkregen retour bon het product kunnen retourneren. Op alle vragen wordt er, in zeer korte tijd, geantwoord.

Past precies bij mijn doel.

Snelle en correcte service.

Supersnelle levering van mijn bestelling. Door de huidige hitte producten nog niet kunnen gebruiken. Maar bij ontvangst zag alles er tip top uit

Gezocht . Gevonden . Gekocht . En snel in huis . Wat wil ik nog meer. Oh ja.. alleen nog ff op de muur spuiten .

goed bedrijf leverd zeer snel

uitstekend

goed en duidelijk

product goed toegekomen. iets later dan voorzien.

Alleen vind ik het jammer als in deze artikel bij bolcom besteld dezelfde prijs betaald als bij uw .Want Bolcom besteld het ook bij uw, bij bolcom krijg je geregeld waardebonnen als klant. Verder ben ik netjes geholpen door uw medewerker.

Prima ervaring, handige communicatie met Whatsapp

Whatsapp was heel handig om interactief te beslissen over wat ik zou aankopen. Fee kleurstof voor de mortel is ook van heel goede kwaliteit. Hartelijk dank alvast!

Alleen maar lof

Goede site, en zeer snelle levering

producten zijn goed verzending iets minder

ik vind het vreemd dat de bestelling in 3 keer word verzonden heb 2 pakketjes binnen en de 3e moet nog komen is niet milieuvriendelijk lijkt mij

Snelle levering en een volledige webshop

Je kan er alles vinden en het wordt snel geleverd

Top impregneer

Makkelijk om te verwerken, duurzame bescherming

goede informatie en afhandeling

goede informatie en afhandeling

ik had mij er meer van verwacht wat betreft waterafstotendheid.

veel werk gehad met schoonmaken van de tegels en nu een niet tevreden resultaat.

Snel en makelijk

Zo als altijd goed gebhruikbaar en simpel

Goed en netjes geleverd

goed spul

het ging makkelijk met het spuiten op onze decors

Product zoals omschreven

Goed impregeneercreme en spoedig geleverd

Bestelling is zoals beloofd spoedig geleverd. Impregneercreme werkt goed, en was het voordeligst. En ook nog eens geen afleverkosten.

Super spul om mee te werken

Ben erg tevreden

Goed product

TK8 aangeschaft om de gevel te impregneren. Makkelijk aanbrengen brengen en doet zijn werk. Water blijft zichtbaar op de stenen. Nadeel, het huis stonk 3 dagen naar terpentine.

goed en snel geleverd

Goede wax voor mijn kunststof kozijnen en snel geleverd

De verwerking met de geleverde accessoires ging prima!

Vanwege de huidige temperaturen heb ik conform de gestelde verwerkingsprocedure, dit tussen 05:00 en 10:00 uur aangebracht op ons dak. Totaal 220 m2 meter oppervlakte. Rekening houdend met de verneveling 0,1 per vierkante meter had ik 40 liter besteld, De verneveling was tijdens de verwerking lang genoeg zichtbaar zodat weinig of geen onnodige overlappingen plaatsvonden. De geschatte te gebruiken hoeveelheid klopte nagenoeg. Voldoende over om binnenkort ook ons tuinhuis te behandelen, Het beoogde resultaat kan ik nu nog niet beoordelen. Mijn verwachting is echter positief.

tevreden

Zeer tevreden van de bestelling alleen had ik graag gehad dat ze pakket aan de deur hadden achtergelaten ipv op ander adres.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser