Filtre

tevreden

Zeer tevreden van de bestelling alleen had ik graag gehad dat ze pakket aan de deur hadden achtergelaten ipv op ander adres.

zeer goed

zeer goed geholpen super snel geleverd zeer tevreden over dit bedrijf.

gebe die Ware weiter, pünktlich geliefert

guten Tag, da ich die Ware nicht selbst verwende, kann ich die Qual. nicht beurteilen. Die Beschreibung ist aber sehr vielversprechend, guter Preis und pünktliche Lieferung.

Goed en snel geleverd

Via de website eenvoudig besteld en prima, snel en op het opgegeven adres afgeleverd.

Snel geleverd ondanks late bestelling

Impregneermiddel eigenlijk iets te laat besteld (na 15.00). Toch de volgende dag in huis zodat ik de schutting heb kunnen inpregneren voor regenbuien. Prima geregeld, nu nog hopen dat het voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering en makkelijk verwerkbaar impregneer spray

Schnelle Lieferung

Die Spiralanker waren innerhalb von ein paar Tagen bei mir. Schneller Versand zu einem guten Preis

Makkelijk te bestellen en supersnel bezorgd. Topbedrijf. Hier bestel ik vaker!

Snelle levering en uitstekend product

Goed product en bij 10 liter niet te duur.

Gemakkelijk te verwerken materiaal. Geen kleurverschil na bewerking gevel, mooi resultaat. Duidelijke gebruiksaanwijzing via app, maar geen beschrijving bijgevoegd bij het impregneermiddel.

Goed product

fantastisch produkt

gebruiksgemak, prijs/kwaliteit

Uitstekende service en vlotte levering

Echt een aanrader en super geholpen

Prima middel, kijken hoe het zich gaat houden de komende jaren

Prima middel en snel geleverd

Helemaal top keurig op tijd

Goede producten en een snelle levering

Tijdens mijn eerste levering was er een product teveel geleverd. Heb dit aangegeven via de helpdesk en kreeg binnen een paar minuten bericht terug dat ik het product mocht houden. Heel aardig!

Goed geholpen door wattsappp

Top service.

Helemaal tevreden met het impregneer van 123. Ook word je netjes geholpen en worden er goede adviezen gegen. Nogmaals bedankt.

Schlecht verpackt

1 Meter Spiralanker wurden in zu kleiner Verpackung verbogen versandt. Dies erschwert den Verbau, da das begradigen nicht perfekt gelinkt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Met 123impregneer prima.

Tot nu toe een prima ervaring. Alleen 1 ster in mindering gebracht door de bezorging via PostNL. Vlot verzonden maar de bezorging is al 2 keer uitgesteld en naar voren geschoven. Met enig geluk wordt het vanavond dan echt bezorgt.

Perfecte producten snel geleverd

Mijn bestelling kwam goed verpakt en precies op tijd, ondanks problemen bij PostNL.

Heb nog niets ontvangen

Kan nog niets zeggen beoordelen geen bezorging.

Prima website en snelle levering

Goede communicatie, snel werden mijn vragen beantwoord Levering duurde een paar dagen Maar dat lag aan post.nl

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser