Filtre

Goed alles volgens afspraak

Prijs kwaliteit verhouding goed en geleverd volgens afspraak.

Zeer snelle levering

Nadat de order was geplaatst kreeg ik meteen de ontvangstbevestiging en dat de order nog dezelfde dag verzonden zou worden. Met één dag vertraging bij Post nl de bestelling keurig ontvangen.

Gewoon goed, niets meervan te zeggen

Makkelijk te vinden, Makkelijke site, goede tekst en uitleg, goedkoper dan bij menig groothandel en vooral erg snel geleverd

Pico bello!

Deed wat het moest doen!

Duidelijke website en supersnelle levering.

Prima online advies, snel geleverd.

Inpregneer goed te verwerken dankzij prima advies.

komt zijn afspraken na

Prima assortiment professionele producten!

Snel en correct geleverd, mooi assortiment aan professionele producten voor een gunstige prijs!

Makkelijk te bewerken, en gebruiksklaar.

Makkelijk aan te brengen. Klaar product geen verdere toevoegingen,

Prima, geleverd in aangeboden tijd.

Tot de volgde bestelling.

Snel, duidelijk, op tijd

zeer goed

ik ben tevreden op het snel ontvangen van mijn bestelling

Snelle reactie

Snel antwoord op een vraag. Levering conform voorwaarden, maar zou fijner zijn levering vlg dag

Waarom levering in 2 delen verzonden?

Ventosil Bio 10 Gevel impregneermiddel aanbrengen met lagedruk spuit ging prima. Had gelukkig net een aantal kartonnen verpakkingen van IKEA-kasten om op de grond te leggen, je knoeit onverwachts toch veel.

Snel geleverd. Productbeschrijving zeer duidelijk

Snel geleverd. Productbeschrijving zeer duidelijk

Pakketjes worden snel bezorgd en vragen worden snel en duidelijk beantwoord.

geweldige service

ik heb het via internet besteld, de dag erna had ik het al in huis. de impregneer was eenvoudig op te brengen.

Sehr gute Ware

Ich habe einen Mauerwerksriss mit der angebotenen Edelstahl-Bewehrung und Kalkmörtel ausgebessert. Zum Einbringen des Mörtels in die Fuge habe ich die Mörtelpistole genutzt. Hat sehr gut funktioniert. Einen halben Punkt Abzug, weil ich die Bewehrungsstäbe verpackungsbedingt erst wieder geradebiegen musste.

Verbruik is meer dan aangegeven

Het verbruik op de verpakking is 0.1 ltr. Per m2. Op de site staat 0,2 ltr. Per m2. Wat is juist. Ik heb gelukkig meer besteld maar goed ook kwam zeker op meer als 0.2 ltr. Per m2 uit

Snelle prima service

Een klein probleempje eerste zending dop lek. Werd dit met een telefoontje direct opgelost. Kortom prima service, er kan altijd iets onvoorziens gebeuren, het is dan belangrijk hoe het word opgelost!

123 Impregneer is goed

123 Impregneer werkt zeer snel en makkelijk. Levering, zelfs naar België gebeurde binnen de 24 uur! Dat vind ik knap.

Mooi product en makkelijk aan te brengen. Ik ben zeer tevreden!

Top snel en correct

Vrijdag besteld en zaterdag in huis,als dat geen service is dan weet ik het niet meer

Prima geleverd

Op tijd geleverd en goed geprijsd product

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser