Filtre

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Super, bestel hier weer.

Voldeed aan de verwachting

Gemakkelijk in gebruik

Zeer snelle levering volgens afspraak

Goede service en kwaliteit van het materiaal

Mooi op tijd, zo als afgesproken. bedankt

Sehr zuverlässig und guter Partner.

Unkomplizierte Bestellung und prompte Lieferung. Die nächste Bestellung ist schon unterwegs.

goede service

De bestelling plaatsen en de levering waren top ,een dag na de bestelling werd het product al geleverd, wat het product betreft kan ik nog geen beoordeling geven daar ik het product nog niet gebruikt heb, wat eerstdaags zal gebeuren

Goed geregeld en passend advies via de chat.

Advies via de chat (WhatsApp), besteld en rap geleverd. Netjes, naar verwachting.

Snel geleverd. Snelle reactie op belletje

Door eigen schuld onderdeel 2 x compleet moeten bestellen. Tip: misschien toch voor compleet onderdeel losse componenten leveren Dopje kwijtgeraakt door eigen schuld weliswaar. Maar moest toen compleet onderdeel weer bestellen € 85,- voor een plastic dopje is dan zuur

Goede service!

Ons pakket werd snel geleverd maar de vloeistof was deels uitgelopen waardoor het karton en de bestelwagen waarmee het werd geleverd besmeurd waren. Na melding via de site, werd er heel snel gereageerd. Na het sturen van een foto kregen we een nieuw pakket opgestuurd. Goeie service, heel tevreden!

Niet geleverd wat is afgesproken

Ik heb een order geplaatst voor impregneer Beton10 in een vat van 20 liter. Na levering blijkt dat het vat niet geheel gevuld was en de zekering van de dop verbroken was. TIjdens gebruik hebben we exact de liters bijgehouden en nu blijkt dat er maar ca. 16,5 liter geleverd is. Heb vooraf en tijdens geberuik melding gemaakt van dit probleem en het antwoord dat ik krijg is dat het soortelijk gewicht van lvereing aan Post.nl gelijk is aan voorgaande leveringen dus dan is het goed. NEE, HET IS NIET GOED!! Ik heb gewoonweg geen 20 liter geleverd gekregen en 123impregneer wil dit niet corrigeren. Ik zal hier nooit meer zaken mee doen en laat aan een ieder om zelf te bepalen of ze dit willen..... ps. het product zelf voldoet goed.

Op de we site schrijven jullie dat binnen 15.00 uur besteld de volgende dag aanwezig.

Helaas Wa dit bij ons 2dagen later.

Super ,kan niet beter.

duidelijk en snel

Duidelijke website met voor mij de juiste producten. Snelle en duidelijke leverdata. Ondanks drukte binnen een dag in huis. product voldeed aan verwachting

Keurig op tijd geleverd. Prima product voldoet aan de verwachting.

top, snel en duidelijk

top snel en duidelijk

Prima advies en nu maar afwachten of het doet wat we verwachten

Prima advies en nu afwachten of het doet wat we verwachten!

Tegenvaller

Ik had in 1 week een prijsverschil van €22,49 bij 123 impregneer voor hetzelfde product. Ik vond dat erg vreemd heb telefonisch contact gehad om te vragen hoe dat zat en of ik het verschil retour kon krijgen. Maar kreeg als antwoord dat dat zo niet werkt en dat je dat nergens krijgt. Als ik bij een andere bedrijf binnen 1 week en zelfs langer zo’n prijsverschil heb voor hetzelfde product krijgt je dat altijd netjes gecompenseerd. Ik vind dit erg klantonvriendelijk met als gevolg dat ik hier dan ook niet meer bestel. Ben wel tevreden over de verzending en het product maar voor een volgende keer bestel ik het bij een ander bedrijf.

Goede communicatie en vlotte afhandeling.

Goed advies via de mail gehad. Snelle levering.

Zeer snelle levering

Het aanbrengen van het product was kinderspel. Na enkele dagen heb ik de muur eens nat gemaakt. Het water loopt er zo van af. Prima resultaat.

Bestel niks weer

Nog niks gekregen

Prima en snel

Zeer snel met het versturen van je order. Voor 12:00 uur besteld en inderdaad de volgende dag in huis

Snelle en adequate levering

Binnen een dag netjes verpakt aangeleverd. En met de juiste inhoud.

heel content van de snelle levering!

snelle levering, over het produkt zelf kan ik nog niet oordelen, dat zal de tijd moeten uitwijzen

Makelijk verwerkbaar en werkt goed

De inpregneer werkt prima ik dompel de producten, dit werkt goed en snel. Vooral als je grote hoeveelheden moet doen. Top spul

snel

snel

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST

0573 795264

Om 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Kiyoh Anmeldelser