Filtre

Snelle service. Professionele kwalitiet

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Alles prima

Zeer snel geleverd, goed product

Vakmanschap

Snel en duidelijk advies. Vlotte levering. Duudelijke website

Geweldige goede en snelle service

Geweldige goede en snelle. Levering

Snel levertijd

Supper snel levering

Veel kortere standtijd

Bij levering in 2018 werd vermeld dat de impregneer 10 jaren zou werken. We zijn nu in 2022 en de impregneer is "vervlogen". Daar waar de muren waterafstotend waren (was goed te zien) nemen ze nu al alweer water op. Was Vertosil creme met blokkwast aangebracht. Bij de andere woningen in mijn buurt waar de impregneer gespoten was is ook een maximale standtijd van 5 jaren gebleken.

eerste keer en gelijk geweldige service door mijn eigen fout

Had bij de bestelling foutief adres ingevoerd, dus pakket ging weer retour. Heb aangeboden de extra verzendkosten te betalen maar dat was niet nodig. Had niet zo gehoeven, maar waardeer het zeer dat zij dit als service hebben gedaan. Ga zeker de volgende keer weer daar bestellen met een juist adres.

Er was iets mis gegaan bij de post. 1 telefoontje naar 123impregneer en een dag later was de bestelling binnen. TOP geregeld

Snelle goede levering top product

goed geinformeerd

Bij de bestelling kreeg ik hele goede informatie over het product en de toepassingsmogelijkheden.

Snelle en nette levering

Houdbaarheid product van één jaar loopt al in juni af ( over 4 maanden) Tweede product had geen sticker met productiedatum.

Heel GOED en prettig !!!

Ik heb een leuke ervaring met jullie service . Besteld en betaalt en de volgende DAG was mijn bestelling binnen ...

Erg snel geregeld en geleverd

Bestellen en binnen een korte tijd stond het geleverd op de stoep , rekening houdend met de niet zo snelle post leverancier

Snelle en goede chat mbt advies welk middel te gebruiken Snelle en correcte levering

Uitstekende levering

Levering volledig volgens verwachting

Prima product en prijs is ok

Juiste product en snel verzonden

Tevreden met de geleverde cementkleurstof. Snel geleverd. De verpakking (plastic emmertje) was echter al geopend (sluitlipje verwijderd) bij levering.

Snelle levering en contact was ook prima

Mijn eerste kennismaking met jullie. Ik had contact met jullie opgenomen en prima geholpen. Goede uitleg. Bezorging was ook volgens afspraak prima ga zo door en succes.

Vlot telefonisch geholpen

Contact gehad via telefoon, kon het gekochte product niet meer vinden, maar de medewerker heeft mij uitstekend geholpen, waardoor ik snel de bestelling kon doen. Volgende dag in huis, helemaal top!

Zeer goede klantendienst

Antwoorden direct op al mijn vragen zelfs in weekend en feestdagen.

Snel en correct geleverd.

Prima, ik ben tevreden.

perfect

duidelijke site om te bestellen

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST