Filtre

Lichte verwondering

Het meest storend is het aantal mailtjes dat ik ontvang naar aanleiding van een simpele bestelling. Prima product maar waarom 7 berichten over het overbezette netwerk? Denk daar eens over na. Misschien wordt 123 impregneer wel wijsgemaakt dat deze marketing door kiyoh absoluut noodzakelijk is en is dat helemaal niet zo . Ik heb er alleen maar last van als klant. Duidelijk?

Prima geregeld .

Alles is keurig netjes op tijd geregeld , dit geld ook voor de papierwinkel die erbij hoort .

Artikel geeft verwachting niet waar

Het product voldeed totaal niet aan de verwachting. Duur product, nul resultaat. Weggegooid geld.

prima materiaal

kwaliteit voor een goede prijs

Snel en makkelijk

Had aantal vragen over het product, de klantenservice had snel de juiste advies gegeven.

Prima informatie, snelle levering, beste prijs.

Fast delivery

Thank you

Eerlijk bedrijf, snelle levering

Tijdens het bestelproces ging er wat mis met de betaling. Ik heb vervolgens even gebeld en toen was het probleem zo opgelost. Producten werden snel geleverd en zijn van prima kwaliteit!

snel en correct geleverd tegen een goede prijs

Gewéldig!

Fantastisch product! Heel gemakkelijk te verwerken! Lange termijn zal uitwijzen hoe goed het product is.

Doen wat ze beloven

Uitstekende kwaliteit

Paardendekens geïmpregneerd

Mijn dure Bucas paardendekens waren niet meer waterdicht. Na een behandeling met 123 impregneer waren ze weer 100% waterdicht.

Ik heb het nog steeds niet binnen gekregen.

Niks Ontvangen..

Ich kann nichts bewerten da ich noch nichts bekommen habe

Ich habe weder das bestellte Produkt erhalten und auch keine Versandbestätigung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Onpersoonlijk en bezorging dag later niet waar gemaakt.

Via de app contact gehad, goedemorgen-hallo o.i.d. kon er niet vanaf. Enig advies/app contact was kortaf. Voor een bepaalde tijd besteld dag later in huis..... post nl had niks ontvangen, wel was er al een code aangemaakt. Kan persoonlijker en netter 123impregneer.

Ik denk dat het een goede ervaring zal zijn

Ik denk dat het een goede ervaring zal zijn.Helaas kwam het pakket door de Sinterklaas-drukte 5 dagen te laat aan. Ik heb de Pro-Tex toen meteen gebruikt op 2 regenjassen en ik mag aannemen dat die jassen waterdicht zijn geworden, maar dat heb ik helaas nog niet kunnen testen. Een ernstig minpunt: de gebruiksaanwijzing is, zelfs met leesbril, nauwelijks te lezen. Er moest een vergrootglas bij komen om het leesbaar te maken.

TEVREDEN

vrij snel geleverd(2dagen), ruime keuze kwaliteitsproducten en de gratis verzending vanaf 35euro is zeker pluspunt

Genaaid

Helaas kan ik nog niet melden of het product goed is want ik ga het morgen pas toepassen maar ik ben zo kwaad dat ik toch vandaag de beoordeling plaats Ik heb gebeld over het product waar ik vervolgens goede uitleg over kreeg Vervolgens het product besteld Dit had ik binnen 2 dagen binnen tot zover prima service Vervolgens kijk ik 2 dagen later op de site en zie ik dat het product 60 euro goedkoper is door blackfriday weekend Vervolgens contact via watts app gehad en netjes gevraagd of ze wat voor me konden betekenen Omdat ik contact heb gehad enz enz Dit kon dus niet Ik vind het belachelijk als je zo'n bedrijf hebt en iemand belt je op om te zeggen dat hij 280 euro gaat uitgeven dat je dan niet even meld dat als je 3 dagen later besteld dat je dan 60 euro goedkoper bent of het later alsnog compenseert Kortom ik baal enorm van de service en een prijsverlaging binnen vijf dagen moet je gewoon melden of compenseren Toch raad ik t bedrijf aan omdat ik niks kapot wil maken met gezeur

Vlugge reactie

Vlugge reactie

Zeer snelle reactie en dezelfde dag verzonden. De volgende dag ontvangen! Heel blij mee.

Duidelijk verschil met een niet-geïmpregneerde muur! Water blijft duidelijk op de stenen liggen

Duidelijk verschil met niet-geïmpregneerde muur, water blijft er mooi op liggen.

Prima webshop

Bestelling makkelijk te plaatsen voldoende informatie en keurig geleverd

goede service en kennis van zaken

via Whats app goede info

Duidelijke site

Goede informatie, snelle levering

Snelle levering, duidelijke omschrijving van het artikel, duidelijke website. Website was ook goed te vinden, één zin in de zoekmachine en 123impregneer stond meteen bovenaan. Artikel was naar wens. Ga zo door.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST