Filtre

Snelle levering, duidelijke omschrijving van het artikel, duidelijke website. Website was ook goed te vinden, één zin in de zoekmachine en 123impregneer stond meteen bovenaan. Artikel was naar wens. Ga zo door.

Jas vol vlekken

Helaas jas weg kunnen gooien.

Zeer snelle levering juiste kennis tijdens gesprek

Zeer snelle levering juiste kennis tijdens gesprek.

Snelle afhandeling en levering

Product was op gestelde tijd geleverd. Info hierover steeds correct

Snel en zonder moeite

Perfect. Ging supersnel, terwijl ik op een andere website heel lang moest zoeken en vanalles moest invullen. Ik ontving het pakket ook nog eens veel sneller! Fijn!

Snel geleverd en goed spul.

Goed product Snelle levering

Na een snel beantwoord belletje de producten de volgende dag keurig geleverd, daar kun je op vertrouwen en bouwen!

Duidelijk, snel, prima.

Overzichtelijke site, eenvoudig bestellen en snelle levering. Prima voor elkaar.

Weten wat echte service is.

Vriendelijk, goede uitleg over het product wat ik wilde bestellen. Supersnelle bezorging.

no nonsens advies, levering volgens afspraak

Goede website, snelle levering, geen gezeur

Zeer snelle levering

Prijs kwaliteit prima

Goede informatie op website en snelle levering.

Op de website kon ik op basis van de beschikbare informatie de juiste keuze maken en snel bestellen. Levering de volgende dag. Ook plezierig de goede instructie voor gebruik.

Snelle levering.

Snelle levering, volgende dag al binnen. Ik weet nog niet of het middel goed water afstotend is,nog niet in de regen gelopen.

snelle levering goede kwaliteit

prima spul voor een goede prijs

Snelle levering mooie site

Snelle levering en overzichtelijk site

Helemaal goed

Snelle levering, goede spullen

Snel geleverd en de producten doen wat beloofd is.

Goed spul.

Netjes afgehandeld en op geleverd, de impregneren heeft zich in het verleden bewezen.

Goed product

Dit product maakt de kunststof kozijnen weer als nieuw!

100% positief

Verwerking van order was prima, niets op aan te merken.

Ben zeer tevreden met het product en het werd binnen enkele dagen bezorgd.

Het product was precies zoals beschreven in de advertentie en werd snel bezorgt.

Spuitbus nier makkelijk

Ik vind de spuitbus niet makelijk normaal heb je het spuitgat aan de zijkant zitten bij deze boven op

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST