Filtre

Vlot geleverd, ruime keuze!

De ruime keuze in impregneermiddelen en de vlotte levering zijn echt een pré!

Zeer snelle levering.

Nog geen ervaring met producten.

Super snelle levering

Simpelweg perfect

zeer goed

vorige week hout inpregneer ontvangen . kan had gelekt 1liter weg . keurig netjes opgelost 1liter vergoed ,vond ik zeer netjes . terwijl het waarschijnlijk de schuld van postnl

Binnen 10 minuten besteld, betaald, verwerkt en verzonden. Twee keer besteld en beide keren super snel geleverd.

100 % goed

Is goed te verwerken

Helemaal top geregeld

Prachtig bedrijf en een fantastische service.. denken met je. Een 10 plus.

Product snel geleverd gebrekkige informatie mbt gebruik.

Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen omdat het er net op zit (Beton10). Snel geleverd goed verpakt. Echter wel gebrekkige informatie/gebruiksaanwijzing. Heb vooraf gevraagd hoe aan te brengen. Gloriaspuit was het antwoord. Maar ontbreekt aan informatie mbt gevaar bij inpandig gebruik. Zijn de dampen gevaarlijk, beschermingsmiddelen nodig, hoe dik aanbrengen en op welke manier? Gloriaspuit met of zonder nippel gebruiken enz enz. Dus een betere gebruiksaanwijzing dan beveel ik 123impregneer wel aan.

Topproduct

Snelle levering en prima product. 1 opmerking. De hoeveelheid voorgesteld door uw firma was niet voldoende en op aanraden van de dakwerker heb ik onmiddellijk het dubbele besteld wat inderdaad nodig was. Ik heb nog een kleine 5 liter over van de laatste bidon.

Die lui uit Ruurlo weten van wanten

Iets vergeten: excuus en snel nagestuurd

Goede service en snelle levering

Via WhatsApp geholpen, door een werknemer, met het maken van de juiste keuze impregneermiddel voor onze garagevloer. Werknemer was vriendelijk aanwezig en beantwoorde mijn vragen vlot. Impregneermiddel besteld en twee dagen later (door vertraging PostNL) in huis. Het impregneren was een makkelijk karwei.

Goede ervaring en tips via de chat

Snel geleverd, goede prijs en kwaliteit

Fijn ook dat je twee spuitmonden bij de chemisch ankers krijgt!

Snelle levering en goed advies.

De werking garantie en tijdsduur zal uit praktijk moeten blijken. De prijs is best wel aan de hoge kant, vergeleken met andere aanbieders.

Je wordt prima op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Voor 15.00 besteld, de volgende dag in huis wordt beloofd. En die belofte komen zij na. Twee maal besteld en twee maal de volgende dag geleverd! TOP

Goed product en snelle levering.

degelijk product, gemakkelijk toepasbaar en snel geleverd.

Prima organisatie, snelle verzending

Op aanraden van een bekende glazenwasser in Haarlem jullie website gekregen. Direct besteld en ermee aan de slag gegaan. Prima resultaat

Zeer goed product

Product bij aankomst ugeprobeerd op pvc deurstijl. Zeer goed resultaat. Verwijdert vlot zwarte strepen van afsluitrubber.

Zowel telefonisch als via de post alles correct geregeld. Hartelijk dank.

snel geleverd.

duidelijke site. snel geleverd.

Prima ervaring. Makkelijk besteld. Snel geleverd. Keurig verpakt. Top

Snel geleverd, prima service

Zoals het hoort, snel en goed

Slechte levering

Ik bestelde een impregneerset. Er zou een flacon+handschoenen + poetsdoek bij zitten. Maar er zat alleen een flacon in de doos. Deze flacon was niet goed afgesloten en zat niet helemaal vol. Een slechte levering dus.

goede en een snelle levering

ik heb mijn bestelling snel en in goede orde ontvangen

Snelle bezorging en prima middel

Impregneermiddel voor hout was eenvoudig aan te brengen en de bezorging was heel snel.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST