Filtre

Snelle bezorging en prima middel

Impregneermiddel voor hout was eenvoudig aan te brengen en de bezorging was heel snel.

Prima geholpen...

Snel verstuurd en een klein euveltje meteen naar tevredenheid opgelost. Wat wil een mens nog meer?

geen goede ervaring / levering

Wacht nog steeds op een levering van een jerrycan wb8. 2 besteld 1 gekregen. via e-mail contact gezocht / telefonisch niet bereikbaar.. er is wel een beloofd voor levering , zou direct worden geregeld echter nog steeds niets ontvangen

Goede prijs en producten - fouten snel opgelost

Steen reparatie heel perfecte kleur - extra product was foute item geleverd maar werd direct kosteloos nagezonden - foute artikel kon kosteloos bij post afgeleverd worden met retour label

Direct gevonden wat ik zocht.

Ik vond direct wat ik zocht. Goede omschrijving. Snel in huis en betaalbaar.

Snel en duidelijk!

Snel en correct.

ABC Adamas Steen reparatie mortel kleur niet zoals verwacht

De bezorging was prima, reeds de volgende dag. De bestelde kleur donkerbruin was echter eerder lichtbruin, spul hechte prima en ik heb er maar een lik beits overheen gegeven.

Correcte en snelle levering

Snelle levering en prettig betalen met after pay.

Prima product beton 10 zijn er blij mee.

l goed product

Snel gevonden wat ik wou hebben.

Goed.

Snel en correct geleverd, info juist.

Ventosil bio beton 10

Goed advies gehad via de app en de volgende dag al geleverd. Toegepast op de sierbestrating van beton in tuin. Nu het resultaat afwachten of de aanslag van alg en vuil minder wordt. Bewust BIO genomen vanwege de vogels en huisdier in de tuin.

Zeer makkelijk in gebruik.

Vooral langs kozijnen goed aan te brengen zonder knoeien. En de gevel insmeren was een makkie. Ook knoeien viel mee.

Super kwaliteit en snel geleverd

Gewoon zo door gaan. Goede service

Top product, snelle levering

Snel geleverd. Makkelijk aan te brengen en hier resultaat

Goede service en uitleg van het product

Goede uitleg en service.

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Eerst een app gestuurd voor info.

Bestelling is vlotgeleverd, moet het og verwerken maar heb er het volste vertrouwen in.

Snelle levering, maar anders dan afbeelding

Impregneermiddel en ademhalingsmasker besteld. Ademhalingsmasker is wel ffp2, maar op site staat 129B en 128B geleverd. Zal ook wel werken, maar anders dan verwachting.

Prima artikel en goede levering.

prima artikel en goede correcte levering.

Top produkt. Snelle verzending.

Heb Ventosil Houtimpregneer besteld en gebruikt. Ik heb dit gebruikt om mijn tuinschermen extra te beschermen. Als het nu regent, dan loopt als het ware de regen er af. Als de regen gestopt is, dan voelen de schermen na 5 minuten droog aan. Super !

prima goed product op tijd geleverd

is allemaal prima verlopen

Snelle levering, goeie klantenservice

Wij hadden dringend impregneermiddel nodig. Via watssapp stuurde ik een berichtje naar de klantendienst. Die mij bevestigden dat de bestelling daags nadien zou geleverd worden. Dit bleek te kloppen! Snel geleverd, goed verpakt. Een aanrader!

Correcte afhandeling.

Prijs en levertermijn werd gerespecteerd.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST