Filtre

Uitmuntend

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd

Doet waar het voor staat

Makkelijk te verwerken

Goed product heb reeds ervaring.

Bestelling snel verwerkt, en geleverd.

Snelle correcte levering.

Levering snel en probleemloos en product als omschreven.

Tolles Produkt für die Dachimprägnierung

DAK 25 funktioniert super und ist einfach mit der Gloria-Spritze aufzutragen!

Een eerlijke prijs en correcte snelle levering.

IK heb op internet bij diverse aanbieders de muur-impregneer bekeken en vergeleken, maar nergens 20 liter voor deze prijs tegengekomen. Bij nader telefonisch contact goed advies gekregen; ik had mijn twijfels of ik impregneer op waterbasis kan gebruiken op impregneer op waterbasis. Dat werd mij afgeraden. Ik zou het beste TK8 nemen. Heb de dag na levering de muur op de slagregenzijde geïmpregneerd en zo te zien doet TK8 goed zijn werk; bij de eerste stortbui de volgende dag liep het water goed langs de muur naar beneden. Ik ben wel voor de zekerheid een beetje royaal aan het spuiten geweest maar desondanks heb ik van de 20 liter nog voldoende over voor mijn kleine voorgevel Dus op het eerste gevoel moet ik tevreden zijn en ik hoop dat ik voor de eerste jaren weer waterdichte zijgevel heb

keurig op tijd geleverd

mooi spul

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Telefonisch werd goed advies gegeven. Door eigen fout bestelde ik het verkeerde middel maar dat werd meteen weer netjes geregeld. Öok werd snel gereageerd op een WhatsApp boodschap. Inmiddels is ons terras geïmpregneerd. Nu maar afwachten hoe dat uitpakt!

Besteld en volgende dag geleverd Cabriodak ingespoten en werkt perfect

snel geleverd en product als omschreven

Mooi zo

Alles perfect verlopen snelle levering

Zeer tevreden!

Snelle en correcte levering. Service uitstekend.

Goede mogelijkheid tot voorlichting en Gewoon handig te verwerken

het resultaat, dat er geen mos en algengroei komt, dat weten we volgend jaar pas.

Gemakkelijk aan te brengen ,geen problemen gehad. Snelle service

Levering duurde lang

Top!! Snel geleverd en uitstekend product

Top!! Snel geleverd en uitstekend product

Professioneel kundig advies, volgende dag geleverd

Twijfelde over dikte muurankers en werd telefonisch direct gecorrigeerd en juiste artikelen geadviseerd. Prima service.

Goed geadviseerd en snel geleverd

Aangezien ik dit voor het eerst ging doen had ik tot 2x toe wat vragen. Goed en vriendelijk geholpen en daarna snel de spullen in huis. Zeker een aanrader!

Snelle en correcte levering

Prima product

Goede levering

Top product betonblad perfect waterdicht.

Slecht! Beton impregneer laat vieze vlekken achter.

Beton impregneer (Ventosil) besteld voor gevlinderde betonvloer in de woonkeuken. Geïmpregneerd volgens instructie maar dit heeft helaas erg veel vlekken achter gelaten, de vloer ziet er slecht en smerig uit! Hierop contact gezocht met 123impregneer (Marthijn), die aangeeft dat de vlekken vanzelf wegtrekken. Echter een half jaar later zijn vlekken nog niet weg! Na wat mail wisseling heeft 123impregneer (een voor mij onbekende) tussenpartij ingeschakeld om te bemiddelen, daarna nooit meer iets van vernomen. Slechte kwaliteit product en slechte service, voor mij geen 123impregneer meer!

Correct, alles volgens afspraak!

Correct, alles volgens afspraak!

goede service en snelle levering.

snelle levering en netjes verpakt.

Aan te bevelen aan andere! Nog geen specifieke opmerkingen tot nu.

Best tevreden over de levering, service, correct betalen. Over de producten zelf kan ik nog niets kwijt daar ik ze nog niet gebruikt heb door het regenachtig weer. Tot dusver ben ik tevreden.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST