Filtre

goed spul snel geleverd

goed spul snel geleverd

Late levering

Op de website stond: vóór 15 uur besteld, de volgende dag in huis. Heb impregneermiddel bij hen besteld omdat ik het snel nodig had, maar de levering had vertraging waardoor mijn hele planning overhoop ligt.

snel goed eerlijk

zeer snelle levering

goede kwaliteit impregneermiddel gekocht , smiddags besteld , de zelfde dag verzonden .

De eerste levering was niet compleet maar men reageerde onmiddellijk op mijn mail. Uiteindelijk kwam de rest de volgende dag aan als beloofd. Zeer goede communicatie!

Top winkel

Goede ervaring met dit bedrijf goed advies gekregen voor het juiste product en snelle gratis verzending 5 sterren!

Vriendelijk personeel,snelle levering!

Goede prijs kwaliteit verhouding duidelijke website correcte levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijke website, snelle correcte levering. Een aanrader, temeer een uitgebreid producten gamma.

zeer goede service

We hadden vrijdag besteld, en het produkt werd zelfs de zaterdag al geleverd. Prima service.

Uitstekend vlot verlopen

Niet zeuren maar leveren

Goede hulp gehad, snelle reacties, zelfs savonds. Snelle levering.

Product snel geleverd. Nog niet gebruikt, dus over product zelf kan nog niets gezegd worden.

Zeer tevreden.

Goed,snel geleverd.

Betrouwbaar en snel

Goed product en snelle levering

Uitstekende verzorging order impregneermiddel

Hoewel postnl stevig de fout in ging, werd alles vlot opgepakt en afgehandeld. Materiaal was dus op tijd in huis voor de klus! Prima verzorgd dus en uitstekend middel.

Redelijke snelle levering

Heb het product nog niet gebruikt.

Zeer goede service!

Pakket was verkeerd bezorgd door mijn eigen fout. Perfect opgelost. Goed verpakt! Zou er zo weer bestellen!

goede service en snelle levering

Snel geleverd voor in Belgié

Gemakkelijk verwerkbaar met de lage drukspuit.

Prima afhandeling bestelling

Goed telefonisch contact en komt afspraken na.

Alleen maar pluspunten

Snelle levering Scherpe prijzen

Gewoon goed

Gewoon goed

Supersnel geleverd en correct

Alles correct geleverd op afgesproken datum. Vriendelijke chauffeur. Top

Netjes geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Als eerst kon ik makkelijk contact krijgen met iemand die zonder problemen wist wat ik nodig had, verwees mij zo door naar de site met een link en kon het zo bestellen. Binnen zeer korte tijd had ik het binnen, en is mijn hout nu goed behandeld. Top service en snel geregeld.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST