Filtre

Goed materiaal en snel geleverd!

Top snel geleverd!

Werkt perfect, simpel te plaatsten deze muur ankers.

Keurig

Keurig en correct en op tijd. Goede kwaliteit netjes verzorgd allemaal.

Prima levering en goed materiaal om mee te werken.

I.v.m. aardbevingsschade ankers en chemische kit besteld. Werkt prima en de kit is goed verwerkbaar en snel droog.

Bestelling ging soepel als ook de levering.

correcte service

Meer valt er eigenlijk niet te zeggen, nog geen 24 uur later had ik mijn pakket in goede orde ontvangen. Voor herhaling vatbaar!

Goed werkend impregneermiddel

Verschillende impregneermiddelen te koop. Ik heb een impregneermiddel voor oude tenten en voor een bakstenen gevel gekocht. Snelle levering en zeer goed werkende impregneermiddelen. De tent en muur is weer geheel “regendoorslagvrij”. Zeer tevreden met de middelen en levering.

Geheel oke

Lekker op tijd zo kan men goed door met het werk

Zeer betrouwbaar en accuraat

Ik heb mijn spullen besteld en betaald. Daarna alles uitstekend afgehandeld.

Snelle service!

Voor mijn bedrijf tot twee maal extra impregneermiddel nodig gehad. Tijdens het werk bellen en volgende dag geleverd. Super service en altijd bereikbaar voor vragen!

Snelle service en goede dienstverlening en prijs kwaliteit is super

Zie hierboven

Goed blijf zo door gaan

Pakket netjes ontvangen goed verpakt ga zo door

Goede en snelle levering

Dik tevreden. Vooral over het product B wax. Hebben dit 15 jaar geleden in onze keuken op het schoon metselwerk gezet. Kookten op een aga cooker zonder afzuigkap. Nu wegens verandering van fornuis is een laagje overheen gezet. Prima afwasbaar spul.

snelle levering van topproduct

Super fijn. Op korte termijn kunnen leveren en aan een mooie scherpe prijs.

Het online bestellen lukte niet maar via de mail prima geregeld en snel geleverd

Prima product

Ik heb dit product al vaker gebruikt en het is nog steeds waterafstotend Prima spul echt aan te raden .

Duidelijk en snel geleverd

Goed advies gekregen en producten de volgende dag al geleverd

Eerst contact opgenomen voor advies. Prima te woord gestaan. Vervolgens producten eenvoudig besteld en deze zijn compleet en tijdig geleverd. Product was Bio 10 Beton impregneer. Middel is eenvoudig aan te brengen dmv lage drukspuit en verbruik was minder dan op de website aangegeven. (minder dan 0,1L per m2).

Snel gehandeld

Er was een foutje gemaakt en het verkeerde pakket was bij mij bezorgd. Gebeld en direct was het juiste verstuurd met een retour label voor het verkeerde pakket. Fouten maken is menselijk goede en snelle oplossingen zoeken en je fout toegeven is toonbeeld van karakter. Een nononses bedrijf die doet wat ze zeggen.

Goed product voor een goede prijs

Op zoek naar een goede manier om een houtproject brandveilig(er) te maken kwam ik bij 123impregneer terecht. De site gaf me de informatie die ik zocht, had goede prijzen en mijn bestelde product werd binnen een paar seconden na bestellen al verzonden. De volgende dag had ik het product in huis en het voldoet prima waar ik het voor nodig heb.

Super, snel en goed !

Alles perfect in orde.

goed product en snelle service

Het product waarvoor ik koos is gemakkelijk aan te brengen en het resultaat mag er best zijn

beterkoop en snelle levering

Vlotte levering