Filtre

Top bedrijf ! Snelle levering

Prima geregeld

Snel geleverd ,goed product!

Positief

Verzending zeer snel na betaling. Iedere stap in het traject werd gecommuniceerd via de mail, snel en duidelijk. De bestelling was netjes verpakt de volgende dag in huis.

prima service en prima impregneer middel

Snelle service van levering en prima impregneer middel

Komt afgesproken leveringstermijnen niet na.

Op de site staat; voor 15u besteld, morgen in huis. Niet dus. 12 april om 8u45 in de ochtend besteld. Bevestiging gekregen. Dan wachten... Woensdag rond 17u contact genomen via de chat. Oh, problemen bij Post.nl. Vreemd. 2 uur later krijg ik bevestiging van Post.nl dat ze mijn bestelling ontvangen hebben en de volgende dag rond 15u wordt het pakje geleverd. Wat als ik geen contact had genomen?

Geen lange wachttijd

keurig en snel geholpen en de afspraak nagekomen

goed geholpen

Zeer goede service.

Zeer vriendelijk en netjes behandeld.

zeer snelle levering

goed geholpen , goede kwaliteit, en snelle levering wat word aangegeven voor 3 besteld dag erna in huis .... ik had zelfs om 4 besteld .

perfect

Goed, prima site, snel geleverd, helemaal goed!

Nog niet gebruikt

Weet ik nog niet

Prima verzorgd

Snelle levering . Prima verzorgd

Uitstekend product

Het verbruik is hoger dan op de website wordt vermeld, ook op het specificatieblad is het verbruik hoger. Ik had dit gelezen en daardoor meer besteld.

Zeer vlotte levering. Uitstekende kwaliteit.

Goed advies

Gemakkelijk en snel

Via what's app een goed advies, besteld en snel in huis.

En snelleblevering, prima!

prettig site met snelle service

Ik heb een goed product ontvangen op een snelle en prettige wijze. Ook mijn mail contact is goed geweest en naar tevredenheid afgehandeld

top snel geregeld

top geregeld snel binnen

snel geleverd

Goed en snel geleverd

Snel en correct

snelle en correcte levering

Levering goed aangekomen maar niet binnen de gestelde tijd

Na een belletje werd ik goed te woord gestaan en was ik gerust gesteld. De dag na het belletje kwamen de artikelen toch nog binnen.

veel te laat geleverd

Hier besteld omdat er ruim voorraad was. Er stond bij voor 16;00 besteld volgende dag in huis. Ik kreeg de zelfde dag een T&T nummer. daarna 4 dagen lang niets ontvangen bij Postnl Pas na bellen 2 dagen later afgeleverd. Toen was de voeger al klaar en had hij de kleurstof elders gehaald.

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST