Filtre

Precies gekregen wat ík bedoelde

kan geen ervaring geven

heb besteld op 29/3 en volgens de website zou ik deze de dag nadien ontvangen. We zijn nu een week verder en heb nog steeds niets ontvangen, dus ik blijf in verwachting. Wat wil je dan dat ik zeg of schrijf.

Eerste maal

Voorlopig enkel het product aangekocht, maar met slechte weer nog niet gebruikt

Voorstrijk

Ik heb de bestelling binnen één werkdag ontvangen maar niet voledig. De tweede deel van de bestelling na een week tijd is nog niet binnen gekomen

Op zaterdag besteld en 1 week later bezorgd

Het het inpregneermiddel op zaterdagmiddag besteld in de hoop deze op dinsdag bezorgd te krijgen, omdat woensdag en donderdag lekker droog weer zou worden. Helaas is deze op zaterdag bezorgt en heb ik nog geen gebruik kunnen maken van het impregneermiddel.

Goed ervaren

Prima en voordelig

Goed product

Ik heb de tuintegels geïmpregneerd en zien er nu mooi uit, wel blijft nu het regenwater erop staan maar dat droogt weer snel

Vlotte levering en mooi en stevig verpakt

Was mooi snel binnen ook op de waddeneilanden top

Moet het nog op het dak spuiten met mooi weer

Goede aftersales van het bedrijf na een belletje probleem met het product direct nieuw product mogen ontvangen hiermee was mijn probleem opgelost

Prima producten

Product voldoet aan de wens, levering ging ook voorspoedig

Mooi

Het impregneer trok snel in Het hout ik had gedacht na 2keer impregneren klaar maar nee heb het 4 keer moeten doen anders is het een goed product

Snel, betaalbaar, goed

Producten zoals beschreven op de site

Goede ervaring op gebied van Bestellen Een goede en snelle reactie van de hulpdesk via whatsapp chat. Bestelling werd zelfde dag aangemeld bij transporteur en zou de dag later geleverd worden. Jammer dat post NL hier 4 dagen later leverden Dit heeft niets met de verkoper te maken!

Correcte, en snelle levering

Ervaring met 123impregneer is tot nu toe positief. Duifelijke en overzichtelijke website. En een correcte snelle levering.

Geweldige hechting

Heb het gebruikt op stalen kozijnen en op een laminaat vloer raad ik wel aan om heel goed af te nemen en dan hecht het super

Punctueel correct en prima materiaal

Snelle levering en prima materiaal, keurig kan niet anders zeggen

Goed product qua prijs/kwaliteit en snelle levering.

prima spul, snel geleverd

Valt niet veel meer over te zeggen dan onderwerp. Prima tevreden dus.

Prima product en snelle levering

Uitstekend in alle opzichten

goede ervaring

zoals op de site belooft binnen 24 uur geleverd!

besteld en snel geleverd. Netjes

besteld en snel geleverd. Netjes

snel en goed geleverd

Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering

1E Spoorstraat

Ruurlo 7261ST