Bestellen is ook snel ontvangen.. ik ben zeer tevreden

Super snel geleverd! De dag na de bestelling.

Gekocht met de lage drukspuit. Zeer gemakkelijk op de brengen. Wel van te voren ramen en de grond afdekken. Dit om vlekken te voorkomen.

Uitstekend !!

Bijzonder goed en prettig geholpen en voorgelicht. Impregneer snel geleverd en makkelijk te verwerken. Erg blij met het resultaat !!!

Snelle levering en goedkope producten

Gewoon top.

Met vraag keurig te woord gestaan. Reageert snel op vraag stelling met een duidelijk antwoord. Pakket keurig verzorgd en snel.

Bestelling gedaan andere dag geleverd Prima service

Verbruik veel hoger dan aangegeven (1 liter per m2)

Product is snel geleverd en makkelijk te verwerken. Echter is het verbruik aanzienlijk hoger dan de aangegeven 'ongeveer' 0,5 liter per m2 - 1 liter per m2 (42 m2 gedaan met 40 liter). Helaas geven ze niet thuis om de extra benodigde 40 liter tegen hetzelfde actietarief te verkopen. Of het werkt (op een halve muur) dat gaan we meemaken.

Nog niet gebruikt

Snelle service, snelle levering maar heb het product nog niet gebruikt maar uit verhalen werkt het perfect

Een top werkend product

Mijn eerste ervaring is nadat een bedrijf een deel van het huis had geïmpregneerd met het product. Het was echt een makkelijke klus daarom heb ik nu besloten om andere muren zelf te verwerken. Echt makkelijk met duidelijke instructies. Een klein probleem is het verversen van het product in de spuitbus zonder het te morsen.

Goede nazorg

In eerste instantie kreeg ik niet mijn volledige bestelling maar na een mailtje en een appje is alsnog met spoed het laatste artikel nagestuurd. Prima bedrijf.

Snel en correct

Duidelijke keuze en uitleg op de site. Correcte afhandeling en snelle levering.

Is maar juist aangebracht. Een laag. Is het voldoende?

Laagste prijs, vlot geleverd

Prima ervaring, mijn product had hier de laagste prijs. Twee dagen later bezorgd, dat is goed voor mij.

Maar iets teveel. Kleurverschil Ik zoek iets dat hout bescherm dat echt kleurloos bliift

Fijne afhandeling order

Vanwege een vraag eerst telefonisch contact gehad. Daarna online de bestelling geplaatst op een vrijdagmiddag. De bestelling werd ook nog de volgende dag op zaterdag geleverd! Keurig verpakt zoals besteld. Dus heel plezierig want vanwege het weer was het beste moment om het impregneren aan te brengen in het weekend.

Prima geholpen.

Prima geholpen.

GOED

SNELLE LEVERING GOED PRODUCT

Werkt goed

Handleiding lezen en stappenplan volgen

Mooi spul, makkelijk te gebruiken

Snelle levering. Makkelijk in gebruik

Zeer snelle service, goed compleet en keurig verpakt.

Snelle service, compleet en hopelijk een goed product ( nog niet gebruikt).

Heerlijk snel en duidelijke antwoorden bij vragen. Goede levering en kwaliteit impregneer. Dat is wat wij hebben gebruikt. TK8 mooie spuit erbij en kind de was doen. Aanradertje Mvg Irving

2 x keer besteld en keurig geleverd. Ook telefonisch contact gehad met vragen over het product. Goede telefonische bereikbaarheid en beantwoording van mijn vragen. Of het impregneermiddel goed werkt kan helaas nog niets over zeggen.

Prima kwaliteit en service

Zo goed als mogelijk snelle levering. En voor een goede prijs.

is goed

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh