Heb 60 liter TK6 besteld voor 15:00 en idd de volgende dag al in huis. Duidelijke omschrijving op de site. Simpel aan te brengen met een vergifspuit. Was eerst van plan om het te laten doen door een professional, maar deze nam niet de moeite een offerte te maken, tot 2 keer toe kreeg ik als antwoord: ik laat het je volgende week even weten, daarna nooit weer wat gehoord. Blij dat ik dit spul bij 123impregneer.nl heb besteld om het zelf te fixen. Honderen euros bespaart.

Goede beschrijving, prima snelle bezorging

mooi product en snelle levering

Product is makkelijk te verwerken. Zeker als je de instructies volgt. Met lage druk gaat het het beste, anders komt er te veel uit de spuitlans.

Zeer vlotte levering

Vlot geleverd voor een goede prijs

Snelle levering .

Product is goed verpakt en snel gelevrd.

Vlotte bestelling en idem de bezorging

vlotte levering. helaas incompleet door onduidelijhkheid

Ik had een telescopischverlengstuk voor de gloria spuit besteld maar deze blijkt zonder sproeier. Die moet je erbij bestellen maar dat was mij niet duidelijk, en staat ook niet vermeld op de site. Dus bijbestellen. Voor de sproeier die via brievenbuspost kan, moest ik opnieuw vol verzendkosten betalen. Jammer.

prima spul en goede levering

Heel goed.

supereenvoudig om met te werken

Zeer snelle levering service. Had eerst een beetje schrik om er mee aan de slag te gaan. Maar dit was totaal niet nodig. Zeer fijn tot in de detail uitgelegd. En indien je toch nog vragen hebt kan je steeds bij hen terecht voor meer uitleg. je hoef zelf niet lang te wachten.

Snelle levering, nette prijs

Na vergelijking dit bedrijf gekozen. Product was goed geprijsd. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Prima product en snel geleverd.

Gb

Snel geleverd!!

Goede prijs en snel geleverd!!

Goed product, snel geleverd.

De impregneercreme met blokkwast opgebracht. Ca. 30% meer nodig gehad dan aangegeven. Werkt zo te zien goed.

Aanrader

Na bestelling, andere dag al bezorgd!

Nadat ik had besteld, had ik het spul de andere dag al in huis, supersnel dus.

Vlotte afhandeling mooi produkt prima verpakt snelgeleverd prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Snel, Compleet en goed verpakt

Voor de 1e keer besteld bij 123Impregneer, volgende dag in huis, prijzen zijn markt conform, dus prima shop, niks op aan te merken

Snel en goed geregeld

Bestelling was makkelijk te plaatsen en de levertijd was lekker snel

Netjes

Goede informatie en snelle bezorging

Heel snelle levering

Mijn bestelling was de volgende dag al geleverd, super service dus.

Sneller geleverd dan verwacht

Eenvoudig aan te brengen

Het product is eenvoudig aan te brengen, zorg wel dat de druk niet te hoog wordt anders gebruik je ( zoals ik ) meer per vierkante meter

Goed product

Heel tevreden van hout impregneer product is vlug aangebrach met drukspuit en de kleur blijft is zijn natuurlijke oorsprong ,tevens heel vlug geleverd.

Uitstekende ervaring. Zeer snelle levering. Productkwaliteit top!

100% aanbevolen

Stipte levering

Dag na bestelling al geleverd

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh