Werkt goed

Ben benieuwd hoelang het volhoudt

Snelle levering, prime geregeld

Goed product, net verpakt, snel geleverd

Heel snel in huis

Goed bedrijf naar mijn mening

Goed assortiment, handige tips en snelle levering. Heb zelf de TK8 gevel impregneer besteld en gebruikt. Was makkelijk te verwerken en er vormen zich nu druppels op de gevel bij regen, dus top!

Goede service en communicatie

Website is overzichtelijk en duidelijk omschreven. Artikelen werden netjes en snel geleverd. Goede communicatie in aanloop naar levering. Wij zijn ontzettend tevreden.

De tijd brengt raad !

Goed advies, goede service en snelle levering

Goed advies, goede service en snelle levering

Website duidelijk

Site overzichtelijk en duidelijk, makkelijk te bestellen en zeer snel in huis.

Snelle levering ziet er goed uit

Snelle, levering

Zeer snelle levering

Mijn bestelde product was snel en netjes geleverd. Ook werd er voor een trace&trace gezorgd. Zeer blij mee.

Snelle levering en prima digitale ondersteuning

Filmpjes beschikbaar met goede uitleg.

Ondanks foutje toch 5 sterren

Het pakketje dat ik ontving bleek een verkeerd product te bevatten. Gebeld met de onderneming werd dit snel, met excuses, recht gezet en ontving ik vervolgens (slechts iets verlaat) de juiste bestelling. Foutjes mogen worden gemaakt, mits deze snel worden opgelost. En dat is gebeurd. Daarom gewoon 5 sterren.

cijfer 10

goede en snelle service

Het lijkt me goede kwaliteit

Netjes optijd ontvangen!

Naar tevredenheid

Snel geleverd en goed verpakt

ben er nog niet over uit

straat geïmpregneerd maar er zitten nu heel veel vlekken in de tegels heb hun gebeld zij zeggen dat het weg gaat daar ben ik niet zeker van zijn nu anderhalve week verder en er zitten nog steeds vlekken hoop dat het er uit gaat anders 6000 euro naar de maan

Picobello.

100%.

Helemaal prima

Eenvoudig bestellen, snelle levering en goede verpakking van de producten.

Snelle levering. Vriendelijke medewerker

Ik had gekozen voor het impregneermiddel Bio ventosil met 15 jaar gegarandeerd protectie ipv 10 jaar. Is nagenoeg reukloos en minder belastend voor het milieu.

Duidelijke site en snelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag in huis.

Te weinig info mbt de artikelen

Bij aankomst bleek de bestelde spuitlans te kort. Er was nergens info vermeld mbt de lengte. Wou ik dan een verlengstuk bijbestellen, moest ik bijna 10 eur vrachtkosten betalen. Dat heb ik dus niet gedaan.

Snelle service, ook goed telefonisch advies

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh