Snelle service, ook goed telefonisch advies

Goede levering

Ik weet niet hoe het resultaat is, het heeft nog niet geregend

prima geregeld hoor!

netjes en snel.

Een aanrader.

Vragen over het te bestellen product vriendelijk en correct beantwoord. De bestelling zeer vlot geleverd.

Lastig toe te passen

De daadwerkelijke werking van het impregneermiddel kan ik nu niet beoordelen, omdat we werking zich pas over tijd zal bedwijzen. Wel kan ik iets aangeven mbt tot de toepassing: - Omdat het in een grote kanister zit is het moeilijk in een spuitfles over te schenken. - Er staat op dat het toxisch is, echter staan er geen aanbevelingen op mbt persoonlijke bescherming en planten/dieren. - Toepassing met een spuitbus gaat prima.

Goede prijs

Goede prijs

Snelle levering en prima producten

Snel geleverd, excellent verpakt en prima prijs

Goede prijs kwaliteitsverbouding

Topprodukt

Levering, werking, enz ... Top top top.

Snelle levering van een goed product dat gemakkelijk te gebruiken is ..

Snelle levering van een goed product dat gemakkelijk te gebruiken is ..

snel bezorgd

snelle bezorging

Fijn bedrijf en goed contact

Voor de eerste keer impregneermiddel besteld dus alles was nieuw voor mij. Ik werd per email en telefoon vakkundig te woord gestaan waardoor ik goed voorbereid aan de klus kon beginnen. :)

Lekker vlot afgeleverd wat ik nodig had!

Lekker vlot afgeleverd wat ik nodig had!

Vanwege weersomstandigeden nog niet gebruikt

Nog niet aan toe gekomen

Snelle levering.

Snelle levering.

Snelle reactie

Ik begon met een e-mail sturen naar 123impregneer omdat ik een vraag had over mijn aanrechtblad impregneren. Binnen 10 minuten had ik al antwoord. Ik heb toen hun product, Ventosil Protector B besteld. Had dit de volgende dag al in huis. Ben gelijk aan de slag gegaan en ben zeer enthousiast over dit product en het eindresultaat . Mijn aanrechtblad is nog nooit zo mooi geweest en de druppels blijven er op liggen zoals omschreven wordt. Kortom een geweldige webwinkel en een geweldig product.

Positief

Goed advies en snel geleverd.

Ik had perongeluk te veel bestelt, hier melding van gemaakt. Retour gedaan. En geld is netjes terug gestort. Mijn dank voor de service

Goede producten en snelle levering

Goede producten,

Levering impregneer prima

Gebruik van product laat op zich wachten. Het weer werkt niet mee.

Moet de impregneer middel nog toepassen, eerst paar dagen drogen.

Het werkt,geen regendoorslag meer

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh