Gemakkelijk bestellen. Snelle levering. Duidelijke info en administratie.

Tot op heden alleen maar positief.

Leveren

Pakje nog niet ontvangen

Goede service en niet duur.

Het impregneermiddel doet wat ze zeggen en is niet duur. Snelle levering.

Volgende dag geleverd.

keurig te woord gestaan en provisioneel geholpen

goed geholpen

Delivered on time

Thanks for the gifts you attached to my order

Kunnen daar nog niets van zeggen, hebben niet alles gekregen

HEnderykx Bernard wij hebben 3x 5L besteld en betaald , hebben maar 5L ontvangen 1 verpakking Fak nr inv20801 Orde nr 19315 Klant nr 181366709 Hopelijk krijgen we hier antwoord op , en het product die betaald is

makkelijk bestellen maar de opmerking wordt niet gelezen

duidelijke website snel geleverd

snelle levering van een goed product

Het produkt werd volgens afspraak bij mijn dochter thuuis afgeleverd zodat ik meteen aan de slag kon. Het was goed te verwerken en ook meteen duidelijk dat het uitstekend werkte

Snel geleverd goed prijs

Nog geen idee of het goede impregneer is maar snel geleverd tegen goede prijs

Snelle reactie van dit bedrijf

Helaas bezorging wat minder maar daar kan 123impregneer niets aan veranderen , ligt aan post.nl

Correcte aflevering

Correcte aflevering

Makkelijk te verwerken

Verkeerd product gekregen, snel opgelost

Super service, binnen een dag het juiste product mogen ontvangen.

Snelle verzending

Product snel ontvangen. Daarvoor gechat en bericht achtergelaten. Werd in het weekend al op gereageerd. Super goed. Product nog niet gebruikt. Kom hier later op terug.

Goed advies, snelle levering.

Goed onderbouwd advies gekregen op de vraag welk product het beste zou zijn. Na bestelling in één dag geleverd.

gewoon goed

het was gewoon allemaal goed en makkelijk gegan

Goed besteld door mij masr totaal verkeerd produkt geleverd

Jammer, ik had het produkt snel nodig nu verkeerd produkt geleverd en wachten wat er nu gaat gebeuren.

Top!!!

Bestelling gedaan bij 123 impregneer. Bestelling is snel verwerkt en verzonden. Dus helemaal top

Goed en op tijd

Conform de bestelling en op afgesproken tijd geleverd

Snelle levering uitstekend product

Eenvoudig bestellen Veel keuze in producten Goede aanwijzingen Eventueel met gereedschap Keurige prijs en gratis bezorging Een aanbeveling waard

Goede voorlichting en goed product

Goed te verwerken en verwacht resultaat, helemaal tevreden.

Enige minpunt was dat PostNL er meer dan een week over deed om het pakket af te leveren.

Snel geleverd wat ik besteld had.

Snel geleverd wat ik besteld had.

Netjes en snel geleverd

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh