In 1 zin is alles prima in orde

Kan niks anders zeggen dat alles prima in orde is.

Snel besteld en zeer snel geleverd! Aanrader

Impregeneermiddel voor mijn gevlinderde betonvloer nodig, nergens in de reguliere winkels te vinden……online kwam ik de vloeistof tegen. Direct besteld en de volgende dag had ik al binnen. Supersnel en netjes verpakt. Echt top!!!

Goede service, netjes op tijd bezorgd! Impregneren moet je door AZ reiniging Laten doen! Noord Brabant- Zeeland. Groeten team AZ reiniging

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Goede ervaring!

Nog niet ontvangen

Post nl heeft dikke vertraging dus ik heb nog steeds niets binnen.

Waardeloos!

Nog steeds niets geleverd, zijn inmiddels een volle week verder.

Goede communicatie betreffende het product

Door vertraging bij post.nl wisten ze mij toch te vertellen waar mijn bestelling was gebleven.

Slecht

Een week geleden bestelling geplaatst. Na 6 dagen nog steeds niets ontvangen.

Op tijd geleverd

Heb de crème impregneer gebruikt. Kan in de beschrijving nergens vinden hoe of waarmee dit gebruikt gereedschap te reinigen?

Kan niet beter, zeer vlot.

i have not used the product yet

Your company has good comunication and fast to answer any question . On the other hand PostNL again said i was not home for the delivery and we were home all day in a house in the farmlands working on the house .I had to drive 20 km to go pick it up the next day .Again 2 days later expecting another parcel from PostNL and again the driver said we were not home .We started at 7,30 am on my front garden house 8 meeters from the road till 8 pm .So postnl has some issues with some drivers .Just to let you know . My regards, Patrick

Hoe het impregneermiddel werkt weet ik pas over een paar weken.

vlotte afhandeling

de bestelling online is vlot verlopen of het product beton 40 zijn werk doet, is nog afwachten :-)

Correcte levering - goed product

Ok

benodigde hoeveelheid vloeistof te laag ingeschat

72 m2 begon tegels besproeien met 10 liter ging niet, minstens het dubbele nodig dus best kostbaar. effect van aangebrachte impregneer middel is nog lang niet aangetoond, kost waarschijnlijk maanden. slechts 60% kunnen besproeien en dan nog maar lichtjes gedaan, kost 2 tot 3x meer vloeistof gevoelsmatig. wordt dus erg duur

Goed spul, werkt goed

Pareltjes druppelen mooi van het tentdoek af.

Alles prima

Product vlot en correct geleverd

Snel en goed verpakt binnen gekregen

Snel binnen ( volgende dag al ) Of het werkt gaan we meemaken in de komende jaren.

Makkelijk zelf te doen, kwaliteit nog even afwachten

Zelf goed op de muur te brengen. Het heeft nog niet geregend en ik ben ook benieuwd of mijn garage nu droger is in de winters. Dat is nog even afwachten. Stenen zogen enorm veel middel op

Snel geleverd en goed resultaat

B50 aangebracht op cementdekvloer die ik nat in nat afgepapt heb met portland. Volgens beschrijving duurt het 3 weken tot het eindresultaat. Ziet er nu al goed uit. Misschien doe ik dan nog een keer om de vloer nog beter te beschermen.

Supi

Schnell, zuverlässig, gute Qualität

Gewoon goed

Prima spul en muur waterafstotend

Uitstekende levering

Uitstekende levering voor een goede prijs.

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung. Produkt noch verwendet.

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh