Gemakkelijk om te bestellen, goede opvolging van jullie, correcte levering op vooropgestelde uur, nu nog het gepaste weer afwachten om te sproeien.

Zoals het hoort

Besteld en snel verzonden. Alleen bestookt worden met recensie verzoeken is irritant. Je bent een winkel, het maakt niet uit of dat online is of niet. De bakker vraagt me ook geen enquête in te vullen. Je hebt niets extra’s of bijzonder gedaan; je hebt gewoon geleverd waarvoor ik betaald heb. Dat is niet goed of zo, maar normaal en zolang je niet iets hebt gedaan waardoor je er bovenuit springt ten opzichte van andere webwinkels, valt er ook niets om aan te bevelen. Wat denk je dat ik zeg: die doet zijn werk zoals het hoort, ik zou daar gaan kijken. Nee dit is normaal en niet bijzonder.

Gewoon goed en snel

Product werd snel geleverd, niet goedkoop, maar prima kwaliteit

Compleet en snel geleverd

Voorlopig heel tevreden

Ik heb het 123impregneer onmiddellijk toegepast op mijn houten (Munckhof) tuinhuis als onderhoud. Het verbruik per oppervlak kwam overeen met de door u opgegeven waarde en de verwerking was erg makkelijk. Tot mijn tevredenheid waren de planken na droging van het materiaal meteen mooi waterafstotend; het water, dat ik er tegen gooide parelde er keurig af. Als dit zo voor de gegarandeerde tijd zo blijft, ben ik zeer tevreden en zal ik het materiaal zeker aanbevelen in voorkomende gevallen. Met tevreden groet, Rein de Werdt

Zeer goede service

netjes verpakt en op tijd geleverd

Op tijd afgeleverd en gemakkelijk te verwerken product

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Goede service en levering

Zowel het product als de bezorging

super snelle levering

Producten nog niet allemaal gebruikt, maar de levering was in ieder geval super snel.

Correct bedrijf en snelle levering

Levering sneller in huis dan gedacht en per abuis een artikel vergeten, ook dit artikel mocht ik binnen twee dagen ontvangen.

Stipte bezorging en snelle reactie op vragen

Het product werd op tijd bezorgd. Ik ben ook zeer tevreden met de snelheid waarop mijn vragen over het product werden beantwoord en de kwaliteit van de antwoorden.

Levering

Super geregeld

Producten snel geleverd. Had nog wat vragen en nemen de telefoon ook gewoon op en keurig te woord gestaan. Hier kunnen andere een voorbeeld aan nemen! Nogmaals dank.

Goede voorlichting, juiste levering en prettig middel om mee te werken!!

Sehr schnell und zuverlässig

Freitags bestellt , Dienstag schon da. Einfach Top !

Super snel

Hele goede info op de website. Supersnelle levering. Volgende dag in huis.

Supersnelle bezorging

Snelle bezorging

Heel behupzaam, ik heb via de e-mail goed advies ontvangen over welk product ik het beste zou kunnen gebruiken. Al mijn vragen zijn snel beantwoord. Product zelf was ook erg snel geleverd.

Snel

Zeer snelle levering. En correcte informatie.

Snelle levering en het product doet wat het doen moet.

Mijn paardendekens eindelijk echt waterdicht.

Snelle verzending!

heel goed

goed advies via WhatsApp daarna product snel thuisbezorgd incl leuke attenties.

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh