Snel geleverd, goed product.

Snel geleverd, goed product.

Heb mijn muren behandeld maar totaal geen verschil

Bezorging prima maar resultaat Slecht had moeten bruisen stond op verpakking met roller opgebracht en later nog met spuit maar totaal geen verschil te zien Witte sluier nog helemaal onveranderd

Vlugge levering,het ziet er goed product uit,gemakkelijk te gebruiken.Werking moeten we afwachten... wanneer er terug aanslag op de leien komt...

Lijkt niet echt te werken

Hoewel duidelijk is vermeld dat het voor beton (binnen en buiten) is, werkt het niet op buiten betontegels. Zie geen verschil met tegels die wel en die niet behandeld zijn. Jammer van de centen.

Sehr gute Qualität, Lieferung war super schnell

Verarbeitung des Produkts war problemlos.

Snel bezorgd

Volgende dag in huis prima

Snelle levering, prima verpakt

Zoals aangegeven geleverd in een goede verpakking

Goede ondersteuning

Behulpzaam en vriendelijk.

Heb het produkt nog niet gebruikt omdat ik de juiste koppeling niet kan vinden om het zan een lange darm te koppelen

Prima materiaal en snel geleverd

Een complete set voor het impregneren van de gevels. Is heel compleet. Tevens nog extra impregneermiddel besteld, werkt gemakkelijk en snel.

Mvg

Super snel geleverd

Volgende keer ga ik weer voor 123impregneer

Perfecte afhandeling

Een betrouwbaar bedrijf met goede service

Goede communicatie over het te leveren product. Overzichtelijke site en snel geleverd.

perfect

alles perfect verlopen er was iets verkeerd geleverd de volgende dag was dit al opgelost super ervaring

super snel geleverd

ik had met spoed een product nodig en had ik ook de volgende dag. helaas het product was wel veel duurder dan ik normaal gesproken betaal. maar ik moest het snel hebben.

Goed materiaal en snel geleverd.

Prima materiaal tegen een schappelijke prijs. En tijdig geleverd. Tip: Een korte handleiding zou makkelijk zijn, zeker voor de wat minder ervaren klusser.

Via WhatsApp advies gevraagd welke impregneermiddel ik moest gebruiken en na 2 dagen het product in huis.

Snelle levering, geen klachten

supersnelle service ook naar België

goed materiaal aan correcte prijs met een supersnelle service

Prima assortiment en snelle levering.

snelle bezorging, kundige advies aan de telefoon

Bestelling van 2 x hout impregneermiddel. Spul laat zich makkelijk verwerken. Of het doet wat t beloofd dat kan ik nog niet zien .kleur van t hout wordt niet aangetast door het impregneermiddel.

Goede expertise

Goed uitstrijkpreparaat en goede waterafstotendheid

snel antwoord

Geen idee welk product het meest geschikt was voor het impregneren van mijn terras. Op mijn vraag kwam direct antwoord. Tot zover prima service. Nu nog impregneren

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh