Snel en scherpe prijs

Scherpe prijs, snel geleverd

Goed product, ga het zeer zeker aanbevelen binnen mijn netwerk.

Zeer positief

Efficiënt en betrouwbaar bedrijf

Een dag na bestelling werd het product naar PostNL gestuurd. Helaas was de bezorging door PostNL 8 dagen vertraagd en kwam het product te laat aan om nog te gebruiken. Ik heb het bedrijf op de hoogte gesteld van de situatie en 123Impregneer.nl heeft direct een retourlabel gestuurd. Ik ontving een creditnota en volledige terugbetaling de dag nadat het product was geretourneerd. Er zijn geen kosten gemaakt.

Prachtigggggg

Na lange wachttijd waar jullie niets aan kunnen doen toch pakketje goed ontvangen!!!!

Efficiënt en betrouwbaar bedrijf

Trustworthy company

The product was sent to PostNL one day after ordering. Unfortunately delivery by PostNL was delayed by 8 days and the product arrived too late to be used. On being informed of the situation, 123Impregneer sent a return label, and I received a credit note the day after the product was returned. No costs were incurred.

Levering niet goed

Beste Heer/mevrouw, Ik kan helaas mijn ervaring niet met u delen want ik heb het nog steeds niet binnen. Het zou eerst op maandag geleverd worden, toen dinsdag en nu is het woensdag. Ik hoop dat het vandaag binnen komt.

Levering niet goed

Minder snel dan verwacht

Ik heb lang moeten wachten op het bestelde product. Zou volgens mij fijn zijn als het product dan in ieder geval datgene doet waar het voor is aangeschaft.

Ik heb ondanks betaling geen impregneer ontvangen

Zolang ik niets ontvang kan ik niet anders dan een slechte beoordeling geven en kan impregneer niet aanbevelen.

tot op heden niets ontvangen

fijn om te vragen maar zolang ik nog niets heb ontvangen kan ik geen positief resultaat benoemen. Dit betekend dus dat ik voorlopig dit niemand kan aanbevelen

Lange levertijden

Heb t nog steeds niet ontvangen!!

Lange levertijden

Heb t nog steeds niet ontvangen!!

nog niet ontvangen

Helaas helaas heb ik mijn pakket nog niet binnen

Snel geleverd, goed product.

Waardeloos

Gevel reiniger besteld gebruikt) ziet het verschil niet eens weggegooid geld

Het resultaat is zo als omschreven.

Gebruiksvriendelijk product, snelle levering. Veilig verpakt in een doosje.

Makkelijk , spray klaar. De paarden regendeken voor het eerst geïmpregneerd, heb goede hoop dat de deken nog een seizoen mee kan na deze behandeling. Misschien wel 5 sterren waard maar Ik weet nog niet hoe het materiaal zich zal houden.

S’avonds besteld en de dag er na al geleverd super snel en degelijk vepakt

Snelle levering en service

Goede prijs en snelle levering

Zeer snelle levering

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh