Snel en goed geleverd zoals afgesproken

Snelle levering !

Vervangend product geleverd op eigen initiatief, ivm met niet te leveren bestelde product, ik vind dat een goede zaak. Terugsturen kan altijd nog, je staat niet met lege handen.

eenvoudig en snel bestellen

TK8 impregneermiddel. Eenvoudig besteld, snel geleverd. Makkelijk te verwerken. Opgebracht met gloria 5 spuit.

Snelle levering alles zoals t hoort

Goed geregeld

Snel en niet te moeilijk

vriendelijk en snel

Bestelling geleverd zoals afgesproken.

Fijn dat er een alternatief, met dezelfde product kwaliteit, is opgestuurd. Anders moest ik langer wachten. Top!

Ik ben heel snel geholpen, goed advies gekregen en het juiste product snel ontvangen.

Snellen levering en scherpe prijs

Op de duidelijke website cementverwijderaar besteld. De prijs was erg scherp, geen verzendkosten en de bestelling was de volgende dag in huis.

Zeer snelle levering

Snelle verzending

Bijzonder product wat nergens anders te koop is.

Betrouwbaar

Goede, vlotte aflevering

Prettige zoeken op website, goede informatie van het te leveren product.Kortom prettig zaken doen.

Het product lijkt me goed bestellen ging ook goed . Betalen ging wat ingewikkeld ,verder afwachten gr Jan

Snelle reactie op vragen en snelle levering v goed produkt

26 okt - 12:16 uur vraag per e-mail, over inpregeneren leistenen buitenmuur - 14:04 uur direct antwoord Ventosil dak10 - 14:33 uur nog even gebeld of Prima5 open spuitlans nodig was, of kwast of roller? direct antwoord.neen niet nodig de 1-liter fles heeft standaard een sproeikop. - 14:35 uur Ventosil dak10 met handschoenen on-line besteld. Geen verzendkosten! - 14:39 uur bevestiging order en bestelling wordt verzonden 27 okt - 16:23 bestelling via Post.nl ontvangen Geweldige service ennuh idd vóór 15:00 besteld, de volgende dag in huis. Chapeau. PS vanmiddag 28 okt mijn gevel ermee geïmpregneerd. Goed dekkend en wij zijn klaar voor de winter

Prettig contact, goed advies en snelle afhandeling!

Prettig contact, goed advies en snelle afhandeling!

Perfekte Abwicklung, gerne wieder.

Perfekte Abwicklung, gerne wieder.

Makkelijk te vinden , snel geleverd

Goede uitleg en goed geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd

Duidelijke uitleg en informatie over ons product. Netjes verpakt en snel geleverd

Snel, goed verpakt.

Snel geregeld. Verzenden in prima verpakking. Product nog niet kunnen. Het weer zit niet mee. Regen!!!!

De bestelling werd snel geleverd

prima geregeld

set herstel ontvangen en geplaatst

Fantastisch product

Voor nog geen €30 zijn mijn schoenen en jas nu perfect geïmpregneerd. Erg tevreden over.

Beloven is doen.

Prettig winkelen. Bestellen en afleveren gaat heel gemakkelijk.

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh