Snelle en correcte levering

De bestelling werd op de juiste tijd volgens afspraak geleverd.

prima product

Gebruiksaanwijzing staat wel heel klein op verpakking Kan veeel beter

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Impregneer laat zich eenvoudig aan brengen met de bij gekochte drukspuit

Makkelijk aan te brengen

Geen water vlekken meer op mn granietenblad. Weet uitstekend. Zeer tevreden

Top klantenservice!

U kent het wel... tijdens een (ver)bouw zijn de avonduren juist de uren dat er vanalles uitgezocht en besteld moet worden. Wat heerlijk om dan op donderdagavond (laat) nog via de chat van 123impregneer op al mijn vragen antwoord te kunnen krijgen zodat we vrijdag de juiste artikelen konden bestellen en we zaterdag al aan de slag konden met het bestelde. Dank!

Goed en snelle levering

Post.NL is waardeloos om te verzenden. kreeg via de email van Post.nl het bericht dat er niemand aanwezig was, terwijl ik gewoon aanwezig was. Heb dit al een paar keer eerder meegemaakt met Post.nl Misschien goede tip om over te stappen naar een andere verzender bijvoorbeeld DHL

zal natuurlijk maar in tijd resultaat werkelijk zien. Maar tot nu SUPER!!

Super materiaal!

Prima Spul !

Twee componenten, mengen zonder problemen. Volstrekt onzichtbare matte finish houdt de kleur 100% zichtbaar.

Fijne en soepele service

Bij het bestellen een foutje gemaakt en te kleine jerrycans besteld. Dat gecorrigeerd door een aanvullende bestelling te doen en dat met een mailtje toegelicht. Daarop zeer snel reactie en toezegging om de bestellingen aan te passen en het verschil in kosten te retourneren hetgeen per ommegaande gebeurde. De bestelling werd ruim een dag later bezorgd volgens afspraak en het impregneren geeft ook prima resultaat!

Vlotte levering netjes klein verpakt

Impregneren simpele klus

Lieferung kam nach einer Woche nicht an.

Die Nachverfolgung zeigte das es jedoch an der Zulieferung zu liegen scheint …

Snelle levering, goede service en prettig contact

Al op de website wordt duidelijk uitleg gegeven en is de bestelling binnen enkele momenten gedaan. De volgende dag wordt de levering al bezorgd. Voorbeeldig

Zeer prettig ervaren

Impregneermiddel werkt naar behoren. Was snel geleverd dus ruim voor de regen goed kunnen handelen.

Zeer snelle levering en een perfecte service

Zeer tevreden over dit bedrijf, snelle levering goed telefonisch bereikbaar en na me klus kon ik het teveel bestelde artikelen gewoon retourneren.

snel en accuraat

doen wat ze beloven!!

Goed materiaal

Netjes geleverd en optijd en goed materiaal.

Hat alle gut geklappt. Werde bald erneut bestellen.

Hat alles so geklappt wie es soll. Die Spiralanker sind zum Teil schon verbaut. Ich werde hier wieder bestelle .

snelle levering voor een goede prijs

De produkten op de website zijn goedkoper vergelekn met andere aanbieders. De bestelling was makkelijk te plaatsen en de volgende dag had ik het al in huis.

Goed te verwerken

Het verbruik was bij mijn hoger dan 0,5 l per meter kwam uit op 0,9l per meter

heel goed

spriaalankers netjes geleverd en de 2 componenten lijmverankering. werkt prima . snel geleverd.

heb het ontvangen nog niet gebruikt

Heb het artikel goed ontvangen. Maar nog niet gebruikt. Ik word ook nogal moe van al die beoordelingsvragen zo snel na een aankoop

Dik tevreden niet voor niks gekocht.

Het is goed.

Betrouwbare levering

Levering zoals verwacht. De 20l ton zat in een doos en dat is niet erg handig maar het is heel aangekomen.

spam

Bestelling was ok, maar grijg nu spam van deze winkel. Irritant

Prima levering

Er wordt geleverd zoals vermeld op de website. En de producten zijn top

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh