Prima spul!!

15 jaar geleden gehele woning opnieuw laten voegen en behandeld met 123 impregneermiddel en gevels nemen nog steeds geen water op!!! Dit werkt echt jaaaaren. Nu schoorsteen.

Goed advies gekregen!

Ik ben een leek op het gebied van impregneren en heb daarom telefonisch contact gezocht met het bedrijf. Na mijn situatie uitgelegd te hebben kreeg ik goed advies m.b..t. de verschillende mogelijkheden. Op basis daarvan heb ik de juiste keuze kunnen maken. Het product werd snel (en goed verpakt) geleverd. Nu nog even wachten op beter weer en dan aan de slag!

Zoals beloofd

Bestelling verliep uitstekend.

Middel of onbenut, wacht op de klusser.

Goede impregneer

Snel geleverd volgens afspraak

Hele snelle levering. Helemaal top

Erg vriendelijk, goed geadviseerd en snel geholpen.

Snelle levering en goede kwaliteit van het impregneermiddel

Fijn impregneermiddel. Brengt makkelijk aan. Hoe de bescherming is in de praktijk van het hout als het buiten komt te staan, is nu nog niet bekend. Tijd zal het leren.

Zeer snelle aflevering van de goederen.

Correcte en snelle levering.

Ideaal

Snel en duidelijk antwoord

Snel en duidelijk antwoord

Snelle levering makkelijk te bestellen

Goeie service snel geleverd

Snelle levering van de bestelde producten

Betsellen ging zeer eenvoudig en duidelijke omschrijving van de goederen. Na bestelling volgde de snelle complete levering

tegen vallende kwaliteit

top, snel geleverd en werkt prima.

Snelle levering en duidelijke omschrijving van het product

Heel vlotte levering

Vlotte levering en product werkt prima

Snelle bezorging en tot nu toe altijd goed

En goed product

Netjes in dozen ontvangen

Nog niet verwerkt zodra het weer omslaat ga ik het verwerken.

Naar tevredenheid verlopen

Is goed

Zeer tevreden voor het eindresultaat

Vriendelijke team. Doen wat ze zeggen.

Snelle levering en lage bezorg kosten

helemaal prima service en product

helemaal prima service en product.

Snel geleverd, goed product ontvangen.

Impregneermiddel schoorsteen

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh