aangename kennismaking

Aangename kennismaking met Dries en zijn pianowinkel

Super vriendelijk man die ons de piano verkocht heeft. Ze was s’morgens binnen gekomen en s’middags had ik de piano al. Nu een gewone piano gekocht om te oefenen. Maar als ik al veel beter speel ga ik terug een piano kopen bij jullie, maar een betere. Bedenkt voor jullie vriendelijkheid en goede service. Mensen koop jullie piano daar.

Zeer vriendelijke en professionele verkopers!

Onze dochter heeft recent gekozen om piano te leren spelen maar zelf hebben wij totaal geen kennis van piano's/notenleer. We hebben via de webshop uiteindelijk een piano besteld nadat we zeer goed en helder geïnformeerd werden over de mogelijkheden en alle voor- en nadelen van de types. Steeds even vriendelijk aan telefoon .

Wij zijn heel tevreden met onze piano en jullie advies. Bedankt.

Via mail hadden wij persoonlijk contact voor de aankoop van een piano. Dat viel heel goed mee. Bedankt.

Uitstekende service en opvolging!

Uitstekende service en opvolging!

top-service in een warm familiaal kleedje

top-service in een warm familiaal kleedje

Goede uitleg en zeer behulpzaam aan telefoon,snelle levering van de bestelde piano

TOP ZAAK

Wij hebben de piano online aangekocht en alles verliep SUPER vlot. Zowel het nakijken van de stock, ons informeren over de voorwaarden en betaalmogelijkheden, tot de levering van de piano ... deze zaak raden we zeker aan aan vrienden en familie!!

goede vakkennis gekoppeld aan goed commercieel inzicht

Vanaf eerste bezoek ter plaatse is er een goede verstandhouding geweest , die geleid heeft tot een aankoop. Er werd voldoende rekening gehouden met onze inzichten i.v.m. piano-studie door onze kinderen.

Vlot en prima service!

Vlot en prima service!

Snelle vlotte service

Snelle afhandeling en zeer goeie uitleg in de zaak

Aardige man super geholpen heel plezant

Netjes

Ik zocht een specifieke piano bank om te passen bij een die ik al heb. Na lang zoeken op de website van Verhulst gevonden. Levering van BE naar NL was snel. Prijs was goed en makkelijk met Ideal. Nog op de factuur een handgeschreven bedankje, Al met al Erg netjes!

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Vriendelijke en correcte service

Vlot besteld, op tijd geleverd, vriendelijke en professionele omkadering en uitleg. Dankjewel!

Professionele uitleg

Neemt voldoende de tijd om alle uitleg te geven en de verschillende soorten piano’s te laten horen.

Goede uitleg, correcte service en levering !

Heel vriendelijk.

ongelooflijk, nee hoor!!

alles ok van bestelling tot levering, installatie, en werking, en één persoonlijk kaartje erbij, en dat weet ik zeer te appreciëren en het superleuke is, dat ik dagelijks oefen én er veel plezier aan heb, benieuwd waar dat naar gaat leiden, dus dank je, ik vind het normaal dat als je betaalt je bedient wordt, maar alles zo vlot daar word ik toch blij van hoor groeten leen valgaerts

Zeer vlotte afhandeling van bestelling tot levering

Na de bestelling van onze nieuwe digitale piano volgde heel snel een persoonlijke mail met voorstel van het levermoment. Op de dag van levering stond de transporteur mooi om 8u aan onze deur en werd de piano voorzichtig uitgeladen en tot aan de deur gebracht. Ook de installatie zelf verliep vlot.

Ik werd gecontacteerd toen ik een foute adres had ingevuld. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik de volgende dag mijn piano heb mogen ontvangen

Schitterende service, met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Zeer snelle levering, zeer leuk toestel voor een goede prijs. De persoonlijke dienstverlening hebben we erg weten te waarderen.

een heel positieve ervaring

Ik zocht een piano en kwam bij Piano's Verhulst. Daar kreeg ik goed advies welke product geschikt was voor wat ik zocht! Ook werd deze piano voor een kleine meerkost gemonteerd. Kortom, een aanrader!

Snelle levering, en heel goede online ervaring

Europalaan 1 B-1

8970 Poperinge

+32 (0)57 33 41 89

Over Piano’s Verhulst

Piano’s Verhulst is een gespecialiseerde pianowinkel in Poperinge, West-Vlaanderen. Je kan bij Piano’s Verhulst terecht voor het kopen en huren van digitale, hybride en akoestische piano’s en vleugels van topmerken zoals Yamaha, Kawai, Roland en Casio. Ook voor het stemmen van je piano of vleugel of voor het onderhoud of een uitgebreide restauratie kan je bij ons terecht. Een bezoekje aan onze toonzaal kan steeds tijdens onze openingsuren: - woensdag: 13u - 17u30 - vrijdag 10u - 17u30 - zaterdag 10u - 12u of op alle andere dagen na afspraak: www.pianosverhulst.be/afspraak/