Uitstekend!

Snelle en correcte levering, pakket bevatte bovendien nog wat extra (handgeschreven) tips!

Uitstekende klantenservice

Ik kocht een Casio Celviano AP 470. Deze piano is overal quasi permanent uitverkocht maar de updates per mail van Dries, zorgde ervoor dat ik alsnog geduldig bleef wachten op de komst van mijn piano. De levering ging vlot en netjes.

Alles ging heel vlot

Alles ging heel vlot

Snelle en zorgvuldige service!

Digitale piano en toebehoren besteld op zaterdag en op dinsdag reeds in huis!

Top product gekocht

Top winkel. Ik ben zeer tevreden met mijn koptelefoon. (Yamaha HPH MT7) Via de koptelefoon klinkt de piano beter dan normaal. haha. :)

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Geweldige ervaring. Uitgebreide en deskundige uitleg, perfecte levering. Aanrader.

Mijn dochter is héél blij met haar digitale piano

Geen bemerkingen

Prima geholpen

Prima geholpen bij de keuze.

Vanaf het eerste contact in de winkel tot de levering van de piano is alles correct en vlot verlopen

Het kopen van een nieuwe piano bij Piano's Verhulst verliep even vlot en sympathiek als het kopen van een krant.

Europalaan 1 B-1

8970 Poperinge

+32 (0)57 33 41 89

Over Piano’s Verhulst

Piano’s Verhulst is een gespecialiseerde pianowinkel in Poperinge, West-Vlaanderen. Je kan bij Piano’s Verhulst terecht voor het kopen en huren van digitale, hybride en akoestische piano’s en vleugels van topmerken zoals Yamaha, Kawai, Roland en Casio. Ook voor het stemmen van je piano of vleugel of voor het onderhoud of een uitgebreide restauratie kan je bij ons terecht. Een bezoekje aan onze toonzaal kan steeds tijdens onze openingsuren: - woensdag: 13u - 17u30 - vrijdag 10u - 17u30 - zaterdag 10u - 12u of op alle andere dagen na afspraak: www.pianosverhulst.be/afspraak/