Super bedrijf!

Vlotte levering van container, 4 weken container houden, geen minpunten! Top!

Container op tijd geplaatst en opgehaald.

Prima gegaan geen klachten.

Goed en vriendelijk

Snelle, goede en riendelijke service

Goede en flexibele service

Meerdere malen puincontainers besteld. Contact is altijd soepel en helder. Goede service.

Prima Service

Na het bestellen vuilcontainer zeer snel geleverd omruil service wordt direct geregeld

Goede service en gaan secuur te werk!

Moest in korte tijd twee containers bestellen, werd goed meegedacht over handige plaatsing binnen de kaders van de vergunning. Snel bezorgd en ook snel opgehaald. Topservice!

Op tijd

Erg fijn bedrijf!

Snelle levering en denken ook mee waar handig is te plaatsen. Ook na het ophalen erg behulpzaam. Ga er zeker nogmaals gebruik van maken.

Betrouwbaar en op tijd

De container werd op tijd geplaatst en opgehaald . Telefonisch contact was ook altijd heel Plezierig

geweldig

timing en communicatie zijn geweldig. en de prijzen zijn heel betaalbaar.

Mijn schuurtje is weer opgeruimd en netjes

Voor de spullen die weg konden, had ik de juiste maat van container bij jullie gehuurd

Netjes en perfect

Ik als ouderen kon ook alles goed invullen. En fijn dat je ook kan bellen indien het niet helemaal lukt . Voor ons de 2 de maal netjes afgehandeld.

Snelle levering mooie prijzen en een vriendelijke chauffeur dus voor de volgende klus bel ik ze zeker weer bedankt voor de service mvgr

Makkelijk en snel

De reservering vind online plaats. Je kiest het soort afval, de grootte van de container en je rekent af. In de extra opmerkingen typ je wat nog eventueel belangrijk is, zoals achterkant van het huis bezorgen ect. Vanaf de volgende dag kan die geleverd worden en als je klaar bent, klik je op de link in de mail die je krijgt en plan je de ophaaldag weer in. Super geregeld allemaal. Owja en bij leveren bellen ze netjes op dat ze er over 30 min zijn.

Gewoon goed

Valt weinig meer over te zeggen dan dat het gewoon goed is.

Hartstikke fijne ervaring.

Een erg fijne dienst, met aardige mensen.

Prima Bedrijf die afspraken nakomt !

Had een container nodig op korte termijn. Donderdag gebeld en Vrijdag conform afspraak geleverd. De volgende keer zeker weer hier een container bestellen.

Perfect geregeld

Perfect geregeld, zonde poeha lekker snel

Snelle en overzichtelijke service

Via de site eenvoudig en duidelijke keuze te maken. Container wordt snel bezorgd door vriendelijke chauffeur.

Flexible, vriendelijk, Snel. Als ik weer een container heb bel ik jullie :)

Bijzonder klantvriendelijk!

Ik had een afval probleem (had eigenlijk gisteren al enkele containers nodig), van Dungen loste het op!

Tevreden over leveren van de container.

Zeer goed geregeld,container op tijd gebracht en ook op tijd opgehaald.

Goede service altijd op de bestelde dag geleverd.

Lambertusstraat 11 a

5257NB Hedikhuizen