Onze jonge boulab (berner sennenxlabrador) is dol op deze brokken. Van de geperste brokken die hij eerder kreeg had hij heel veel ontlasting. Nu veel minder. Hij eet ook gras en poep van zichzelf en andere honden. Ook dat is veel minder. Heel tevreden dus nu ook voor onze oudere hond een zak senior besteld.

Goed voer voor de hond

Op aanraden van dochterlief overgegaan op Adult Chicken voor de hond; had continu veel last van winderigheid. Dat was meteen over nadat we overgingen. Daarnaast altijd supersnelle levering binnen een (werk)dag. Heel erg tevreden.

Topvoer voor onze hond

De Voerboer levert topvoer. Voor ons is het voor onze labradoodle Woody een feest als zijn voer weer bezorgd wordt. Wij geven hem op aanraden van onze hondencoach Limetree Brox Adult Chicken en daar gaat en groeit hij heel goed op. Tot de volgende bestelling!

Deskundige verkopers met een warm hart voor dieren

Ik zie het bezoek aan De Voerboer altijd als een speciaal uitstapje voor mijzelf en mijn hond Luna. Ze weet het al precies, wanneer ik richting Aalten rijdt. Ze weet dan dat ze op weg is naar de spreekwoordelijke "snoepwinkel" voor dieren en uiteraard voor Luna in het bijzonder. Ze vindt het altijd heerlijk om rond te struinen in de winkel, al die lekkere geurtjes en als ze geluk heeft en de baas heeft het niet in de gaten, is ze instaat zichzelf wat toe te eigenen, wat ze lekker vindt. Dit tot groot plezier van de eigenaar van de zaak. Die dit ondeugende gedrag van Luna gelukkig wel weet te waarderen. De eigenaren hebben ons ook goed geholpen in de tijd dat Luna heel veel last had van huidklachten. Ze hebben ons goed geadviseerd wat wij in deze situatie konden doen. Inmiddels gaat het gelukkig veel beter met Luna en zijn de huidklachten praktisch verleden tijd. Nogmaals hartelijk dank daarvoor. Deze warme betrokkenheid bij onze hond en het persoonlijk onderling contact maakt het uitje voor de baas en hond altijd heel bijzonder. Ik wens beide eigenaren veel sterkte de komende tijd, nu een van hen door een ongeval even niet instaat is om te werken.

Flip, onze koningspoedel vindt het voer heerlijk en heeft geen last meer van zijn allergieën.

Ik gebruik het voer ook als beloning. Het is makkelijk door te breken, ik neem het gewoon los in mijn zak mee wanneer we gaan wandelen. Een milieuvriendelijke verpakking ( papier) en bij het openen van de doos zit er altijd een verrassing in voor Flip , onze koningspoedel. Maar bovenal ,het is uitstekend voer waardoor onze hond heel gezond blijft en geen last meer heeft van zijn allergieën. Ingrid Klein

deskundig!!!

Bij de voerboer kun je met alle vragen terecht over voeding van alle beesten. Ze zijn deskundig in alle voedingsmiddelen en denken met je mee als je dier bepaalde problemen heeft. Onze hond Lizzy(bordercollie) eet de limetree brokken sinds de voerboer ze verkoopt, en ze doet het er prima op!! Ze is ondanks haar leeftijd (12jaar) nog heel soepel en in prima conditie. Ze heeft geen last van haar spieren en gewrichten terwijl ze nog elke dag achter een balletje aan rent.

Sinds ik mijn teckel puppy (oktober 2020) heb bestel ik al mijn voer bij Lime tree brox. De service is geweldig en altijd op tijd mijn brokken in huis. Zelfs toen mijn teckel ineens geen puppyvoer meer wilde hebben we overlegd wat ik het beste kon doen. De adult brokken vindt hij heerlijk en eet weer gewoon. Ik blijf mijn brokken bij hun bestellen. Super vriendelijke mensen die meedenken en het goed regelen. Een zeer tevreden klant en teckel.

Ik raad de voerboer iedereen aan!

Sinds we onze Spykie hebben komen we al bij de voerboer voor de brokken en natuurlijk alle andere lekkers voor de hond.Ook voor advies voor zijn vacht ga ik naar de voerboer. Altijd fijne uitleg en goed advies. Zelfs vrienden gaan nu met hun nieuwe hond naar de voerboer. Daarom raden wij iedereen de voerboer aan.

Verwachtingen ruimschoots waargemaakt

Sinds enkele maanden krijgt onze hond uitsluitend nog 2 x per dag de Lime Tree Brox en wij zijn zeer tevreden over het resultaat. Onze hond heeft meer energie, zit beter in het vacht en vindt de brokken vooral erg lekker. Wat ons betreft een goed advies gekregen bij de Voerboer en wij raden het zeker aan.