Uitermate tevreden

Uitermate tevreden over inhoud van de sapjes

Leuke eerste ervaring met Sapje

Omdat ik door vermoeidheid telkens naar suiker bleef grijpen, en ik daarnaast ook enkele lichamelijke klachten had, dacht ik even te resetten met een sapjeskuur. Aangezien het mijn eerste keer was ging ik voor 3 dagen. Op voorhand een heel duidelijke gids gekregen over de werking, met recepten voor de dagen ervoor en erna. De dag zelf kon ik ook de levering tot op de minuut volgen wat heel handig was. Er was 1 flesje gebroken maar daar kreeg ik snel antwoord over via de klantendienst. De sapjes zelf waren allemaal lekker, en ik moet zeggen dat ik gedurende de 3 dagen geen enkele keer honger heb gehad. Omdat je zo vaak een sapje kan nemen, heb ik zeker tijdens de dag ook nooit de verleiding gehad om iets extra te nemen. De lastigste dag was de eerste (of de laatste pretoxdag) omdat ik dan wat hoofdpijn kreeg van het afkicken van de suiker waarschijnlijk. Door omstandigheden (drukke weekendplanning met etentjes) heb ik de 'aftertox' maar 1 dag kunnen doen, maar ik ben me wel veel bewuster geweest van de keuzes die ik maakte tijdens etentjes en ik had het gevoel dat ik iets sneller verzadigd was. Of er nu echt veel veranderd is - detox gewijs - dat weet ik niet maar het hielp me zeker om terug bewuster te gaan eten en om suiker te minderen.

Ik heb een kapot groot flesje van smoothie ontvangen. Jammer. De rest was wel intact.

Exact de verwachting waargemaakt.

3 daagse kuur om even een reset aan te gaan. Goede kwaliteit sappen, geen moment honger en prima in de afwisseling. Voor herhaling vatbaar.

Fijne ervaring met de 5-daagse detox van Sapje.

Duidelijk beschrijving over hoe de detox werkt. De sapjes waren echt niet allemaal lekker, zeer zeker niet. Maar ik voelde me na de 1e dag echt al een stuk beter. De soepen waren overigens wel héél lekker. Tussendoor heb je met vlagen wel een gevoel van honger, maar omdat je best veel sapjes per dag hebt in te nemen, gaat dat ook snel weer weg. Na de kuur ben ik minstens 2 kilo afgevallen, mijn buik was helemaal niet meer opgeblazen en verder had ik ook geen last van kwaaltjes die ik wel meer heb als ik normaal eet. Je voelt je wel echt een stuk beter.

Niet voorzichtig bij levering

Beste, Eerste keer dat ik dit voor heb. De doos was kapot bij levering, er was 1 grote smoothiefles gebroken en van een flesje was de dop eraf en sluit die ook niet goed. Bij deze meld ik dit, ik zie nu pas deze mail.

Hele smakelijke sapjes

Heerlijk om elke dag een lekker passend sapjes te kunnen kiezen. Er zit er niet een tussen die we niet lekker vinden. Erg fijn dat er zoveel groenten in zit en dat het ook nog eens een traktatie is.

Perfect!

Optijd geleverd. Alles compleet. Goed advies. Gezonde kuur gedaan. Veel meer energie!

Super lekker

Ben heel tevreden over alles.

Voor mij zijn de sapjes ideaal omdat ik weinig groenten en fruit eet. Nu krijg ik wel de dagelijkse hoeveelheid groente en fruit binnen.

helemaal prima en dank voor het koel reisakje

Uitstekende kwaliteit en service

Goede bezorging, lekkere sapjes en altijd handig. Wij maken zelf bijna dagelijks sap maar als het er een keer niet van komt dan nemen we dit sapje.

Iedere ochtend een heerlijk vers sapje om de dag mee te beginnen. Perfect!

Te weinig geleverd!

Hoi, we merken dat we maar 2 keer voor 5 dagen hebben ontvangen ipv 2 keer voor 7 dagen. Het is nu pas opgemerkt omdat we dadelijk alles in de vriezer hadden gedaan. We zijn maandag gestart en merken nu dat we voor zaterdag en zondag geen flesjes hebben ontvangen.

Bijna perfect

De bezorging is prima; je wordt goed op de hoogte gehouden van een steeds preciezere aflevertijd. De sapjes worden goed bevroren afgeleverd. De smaken zijn goed, meestal lekker, aan sommige smaken moet je wat wennen. Zou het mooi vinden als er nog sappen met echt alleen groenten bijkomen, dan heb je niet de fructose van het fruit. Misschien weer samen laten stellen door een goede topkok?

Heerlijke sapjes, goede detoxkuur

Altijd super netjes verpakt en komen diepgevroren aan. Wel prijzig, maar je krijgt ook wel waar voor je geld.

Altijd zeer tevreden

Er was 1 soepje. Nl courgettesoep die niet meer goed was. Dekseltje was al “open” maar ik ben altijd zeer tevreden dus dat kan eens gebeuren.

Super fijne sapjes

De levering ging perfect en de sapjes zijn een heel fijne dagelijkse aanvulling, ik ben fan!

Je voelt letterlijk de gezondheid door je aderen stromen

Met de complimenten voor de bezorger!

Heerlijke en vooral makkelijke aanvulling op mijn groente en fruit porties per dag. Vooral de soepjes vind ik ideaal en super smaakvol.

Heerlijke sapjes!

Gisteren heb ik de 1 dag detoxkuur gedaan, en het is mij heel goed bevallen. Heerlijke sapjes en soep en als afsluiting een kruidenthee gedronken. Het was goed vol te houden. De service is ook uitstekend ze reageren heel snel en super vriendelijk. Ik ga absoluut vaker bestellen en het is een echte aanrader! Ik voel me energized na zo'n detox dag.

Je proeft dat het gezond is

Fijne is dat je niet zelf al die groenten en kruiden hoeft te verzamelen en verwerken. En dat je weet dat het 100% puur en gezond is en dat je geen vitaminen mist. Thuisbezorgen ging ook prima, netjes verpakt en goede informatie erbij over afbouw van suiker en koffie etc. Als ik zelf groente sappen maak zit er altijd veel pulp in. Bij soep is dat totaal niet erg vind ik, maar sap is zo echt lekkerder. Ik heb geen honger gehad, gewoon op tijd naar bed gaan is de tip.

Al eerder heb in een detox kuur gedaan, nu weer een voor 3 dagen. Is een goede reset voor je lichaam en is prima vol te houden. De sapjes en soepjes smaken goed.

Zowel het product als de levering voldeden aan de verwachtingen.

Het is nu voor mij de tweede keer dat ik de sapkuur volg. Het valt mij wel wat zwaarder. Ik mis vooral de cafeïne, waardoor ik tijdens de kuur heel veel slaap. Mijn ervaring is, dat ik na de kuur juist weer bruis van energie.

Alles was top; de aanbieding met heerlijke smoorheets en soepen. Ze smaken heerlijk. Ook de bestelling met sapjes, smoothies en de ontspannende thee zijn echt lekker. Voor herhaling vatbaar!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel