Zeer goede ervaring

Uitstekende sapjes en soepjes. Goede kwaliteit.

Kleine reset van lichaam en geest

Detox van 3 dagen besteld. Bestelling was op tijd, overzichtelijk en goed geregeld. Ik had de laatste tijd meer last van opvliegers, maar na de 3 dagen detox sapjes heb ik daar veel minder last van. Opgeblazen gevoel is ook weg en ik voel me weer frisser in mijn hoofd. Ik denk dat ik dit vaker ga doen, gewoon even een lichaam schoonmaken. Het voelt goed.

Uitstekende manier om te detoxen en met goede leefgewoonten verder te gaan Echt TOP!!!

Heerlijk!

Goede bezorging, lekkere smaken, voel me fit en gezond m.d.a. de sapjes! Ik heb de sportbox, ook de smoothie is heerlijk:)

super selderysap

Ik heb selderysap 1 doos gekozen omdat ik aan mijn spijsvertering wilde werken. Volgens Medical Medium is dit een supersap voor talloze aandoeningen. Na een paar dagen merkte ik al verbeteringen. Als ik wat gedronken of gegeten had rommelde het behoorlijk met veel geluid. Als ik het sapje nu drink is het stil. Ik ben 1 week bezig ben benieuwd wat er meer gaat verbeteren. Diny

Prachtig product en puur natuur in glazen flesjes

De detox kuur gedaan en erg goed bevallen!

Alles perfect!

De bezorging, de kwaliteit van de sapjes, helemaal perfect. Even ontdooien en dan kun je het opdrinken. Super handig om in de vriezer te hebben.

Een goed product voor dagelijks gebruik

Goede sapjes, moet bij een paar wel wennen. ook is het aan te bevelen om uit het flesje te drinken, omdat anders het "groente gruis" onderin het glas gaat zitten, en dat is geen succes bij de laatste slok. Ik drink het nu uit het flesje, en schud het flesje na iedere slok. Ik denk dat dit een goede aanvulling is op mijn eetgewoonte, ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten, maar het schiet er soms bij in, en met deze sapjes ben je verzekerd dat je toch genoeg groenten dagelijks tot je krijgt. Alleen de prijs is wat hoog, maar dat begrijp ik wel.

Heerlijke sapjes, geweldig product en wat een onwijs vriendelijke en behulpzame klantenservice Ik zou dit product 100% aanbevelen

Fantastisch programma!

De sapjes waren erg goed en gevarieerd met op elk uur het juiste sapje om de dag door te komen. Het pretox programma was een supergoede en lekkere manier om af te bouwen waardoor ik nooit een honger gevoel heb gehad (alleen de Hash Browns en Barbecue Baked Beans uit de aftertox zou ik afraden). Voelde me na de detox lichter en gezonder!

Lekker en gezond, maar te vaak hetzelfde

Het is de 8e keer dat ik een 5-dagen kuur doe. Nog steeds heel gezond en best lekker. Maar het wordt wel eentonig qua smaak en structuur. Als ik meer keuze had uit smaken voor dezelfde prijs zou ik het vaker doen. Verder nog steeds heel blij met sap.je.

effectief, gezond , en niet lekker

Het motief voor sapje om te zorgen dat we de gezonde ingredienten binnen krijgen via groente is geweldig en het werkt. De service en uitvoering is tot nu toe prima. Ik ben zelf een groot voorstander en gebruiker van biologisch voedsel maar in het algemeen geen fan van groente. De detox kuur van 5 dagen was effectief, echter op de sunny na qua smaak niet aan mij besteed, al heb ik ze bijna allemaal genomen (muv support). Om er één per dag te nemen is prima te doen en daar ga ik mee door. Dus ik gun dit produkt alle succes toe

Heerlijke sapjes! Snelle levering

Ik kreeg de box met sapjes snel thuis bezorgd en de sapjes waren heerlijk. Van twee sapjes zat alleen de dop los.

Mijn ervaring oa een goede service.

Ik vond de sapjes lekker en het was goed vol te houden. Geen honger gevoel gehad.

Wel had ik last van ontwenningsverschijnselen. Hoofdpijn en misselijkheid. Vooral dag 2 had ik daar last van. Ik ben blij dat ik deze kuur heb gedaan en het was niet moeilijk vol te houden. De soep in de avond vond ik lekker. Wel jammer dat er niks is waar je op kan kauwen. Alles is vloeibaar dat miste ik wel.

Vertrouwd onderdeel van mijn eetgewoonten

Wanneer ik eens een dag niet veel zin of tijd heb om verantwoord te eten of te koken, stel ik mezelf min of meer “gerust” dat ik mijn vitamines en mineralen in ieder geval met 1 sapje toch binnen krijg.

Super!!!

Hele lekkere sappen en soepjes! Geen honger en mijn lichaam is voelbaar dankbaar. Pijn in mijn lijf gewoon weg ;)

Heerlijke gezonde sapjes thuisbezorgd Erg lekkere smakelijke verwennerij

De Sapjes van Sapje zijn fantastisch!

Heb nu 2 keer de driedaagse kuur gedaan en ben er supertevreden over. De sapjes worden uitstekend geleverd (ik had geen kapotte flesjes) en ze zijn bovendien echt lekker. Het effect is al op dag 2 merkbaar: veel energie, goed slapen, honger heb ik niet gehad. Mijn gevoel is dat dit je echt even een gezonde boost geeft.

zoals altijd niets op aan te merken - zeer tevreden

zoals altijd niets op aan te merken - zeer tevreden

Heerlijk en snel

heerlijke sapjes en detox is goed volhouden ermee

heerlijke sapjes detox perfect vol te houden

Fris en lekker

Lekkere sapjes, prima hoeveelheid, fijn veel groente in een flesje en minder fruit! Mooi verpakt, prettige bezorging. Ik ben fan.

Allemaal top!

Tot nu toe 1 kapot flesje

De sapjes zijn erg lekker. Tot nu toe (nog niet alles gebruikt) bleek bij het ontdooien 1 flesje kapot te zijn

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel