Goede detox, mag wat meer variatie in

Ik heb een detox van 3 dagen gedaan. Positieve punten: - de sapjes werden diepgevroren geleverd, en ze waren heerlijk koel na ontdooien in de koelkast. - de sappen smaakten heerlijk en ik voelde me vol energie. Ik kon er goed door slapen. - de manier van leveren was mooi en het online receptenboekje was heel fijn. - heerlijk dat je 's avonds een soepje kon kiezen. Twee ervan vond ik erg lekker. Verbeterpunten: - er mag wat mij betreft meer variatie in de sappen. De detox en de recharge leken erg op elkaar, het cleanse shot eigenlijk ook. - ook had ik het fijn gevonden als er wat meer shots in zaten. - voor mij had het glas geen meerwaarde en had ik liever plastic flesjes met statiegeld gezien.

Snelle service en heerlijke sapjes

Heel snel geleverd. Alle flesjes op volgorde en zeer duidelijke uitleg pre en post gebruik voordat je begint met de sapkuur

prima levering

de leveringsmomenten worden altijd per mail zeer goed aangegeven zodat je weet wanneer je precies thuis moet zijn en je dan de sapjes onmiddellijk in je vriezer kan plaatsen. Beter kan niet.....

Goed, behalve de bezorging.

De bezorgtijd wordt niet goed aangegeven. Laatste 2 keren steeds te vroeg.

Heerlijke sapjes, goed voor mijn lijf

De sapje zijn echt heerlijk en doen mijn lijf goed. Wegens moeilijkheden met de levering mijn twijfels om opnieuw te bestellen, maar sapje heeft dit heel adequaat opgepakt waardoor ik nu nog een keer zou bestellen.

En toen was ik verslaafd...

Ieder flesje een smaakexplosie. En achter ieder stuk groente en fruit, ieder ingrediënt een verhaal. Ik proef het. Echt. De basis van mijn dag. Als ik start met een Sapje en eindig met een Soepje weet ik dat ik goed zit. En wat ik niet verwachte, gebeurt toch: Sapje is voedend en vermindert mijn hongergevoel. Goed voor de lijn dus. De lijn en de fijn!

Over het algemeen erg tevreden

Het paketje is netjes afgeleverd, alleen een 45 minuten na de afgesproken tijd. Sapjes zijn van smaak goed allen bij sommegen zitten er klijne stukjes in wat ik persoonlijk wat minder vind.

Lekkere sapjes/soep en goed vol te houden!

Ik heb de vijfdaagse sapkuur gedaan en die is mij goed bevallen. Je mag best veel sapjes op een dag drinken en in de avond mag je een ruime kom soep. Ik hield van elke dag wel een sapje over, omdat ik soms nog geen trek had in de volgende of druk bezig was en er een vergat. Zowel de sapjes als de soep zijn lekker, op een enkeling na. De bleekselderijsap kon ik niet echt waarderen. Ik voelde me prima tijdens de kuur en had zin om daarna weer met een gezond eetpatroon aan de slag te gaan.

De sapjes zijn allemaal zeer lekker!

Ik heb de detox kuur van 5 dagen gevolgd en heb geen enkele keer honger gehad. Wel heb ik de af- en opbouwdagen gedaan. Het gevolg was dat ik me zeer fit voelde. Als ik een nadeel zou moeten zeggen dan is het enkel dat ik veel glas moet weggooien.

Super sapjes

Mijn 3e keer dat ik een sapkuurtje doe. Lekkere en zeer gezonde sapjes en de bezorging is ook fantastisch. Je kunt zien via de track wanneer de bezorger komt en de bevroren sapjes komen goed aan.

Voor mij een hele goede reset.

Ik ben begonnen met de 3 dagen sapkuur om mijn hoofd weer even te resetten. Na de maand december en alle feestjes en uitjes half januari, kon ik mezelf er niet toe zetten om weer van die suikers af te blijven. Ik was bang dat ik de hele dag honger zou hebben. Maar dat was zeker niet het geval, er zijn zelfs dagen geweest dat ik een sapje heb overgeslagen omdat ik echt nog een voldaan gevoel had. Wel miste ik het kauwen heel erg. De 2e dag heb ik dan ook 2 kleine tomaatjes gegeten, de 3e dag 4 kleine tomaatjes. Dit om ergens op te kunnen kauwen. Ik merk dat ik nu veel minder bezig ben met eten, heel fijn!

Precies wat je ervan verwacht

De sapjes zijn lekker, er is veel keus en het ziet er goed uit Service is goed

Prachtproduct strak bezorgd

En ik heb er gratis nog n hele zooi handige lege flesjes bij ook! Ik ga vast nog wel es bestellen in de toekomst

Trap hier niet in

Mensen, trap niet in het Sapje abonnement. Ze sturen je ongevraagd de volgende levering, incasseren gewoon het geld en het loopt gewoon door als je niet opzegt

Niet 100% tevreden

Mijn ervaring qua de sapjes en uitleg van de detox week, ik vind de uitleg qua de salades en welk sapje je op welke dag moest nemen een beetje rommelig er staat nergens dat je zelf mag kiezen Helaas kreeg ik maar 2 verschillende soepen ipv 5 verschillende dat viel mij ook behoorlijk tegen En de smaak van de soepen waren niet om over naar huis te schrijven helaas.

Heel verzorgd

De levering en de informatie zijn verzorgd en duidelijk De sapjes zijn lekker en veel Ik had in die 3 dagen geen honger was zelfs wat veel voor mij

alle sapjes zijn lekker

Ik doe al een hele tijd jaarlijks twee maal een detox keer van 3 dagen. Bevalt mij uitstekend!

Wat een lekkere sapjes!

Als je dan toch gaat sappen, doe dat dan met de sappen van sap.je. Echt lekker. Elk uur mag je wat sappen dus goed vol te houden. Dat soepje echt een upgrade van de sap-dag en daarmee is de avond een makkie ineens. Top kuur!

Sapjes oké, bezorging waardeloos

Op de bezorgdag werd het tijdvak van bezorgen verschoven naar een latere tijd. Zit je alsnog een hele dag te wachten!

Heerlijke sapjes waar de gezondheid van af straalt!

Voor mijn verjaardag heb ik een detoxbox voor 1 dag gekregen (ja echt, dit stond op mijn verlanglijstje). Alles werd netjes diepgevroren geleverd, met een duidelijke toelichting erbij en een handig sapjes-schema voor de detox dag. De sapjes, shotjes en soep worden geleverd in glazen flessen, wat heel fijn is, want zoveel goedheid uit een plastic flesje zou toch heel wat minder zijn. Ik vond de detox-dag prima te doen, en hoewel ik toch best wel met een 'leeg' gevoel naar bed ging 's avonds en bij wijze van spreken reikhalzend uitkeek naar mijn ontbijt de volgende ochtend, kon ik juist die volgende ochtend nog uren toe, voordat ik daadwerkelijk voor het eerst weer iets ging eten. Het voelde voor mij als een geschenk om mezelf zo'n detox-dag te gunnen. Het fijne is dat het sapjes-schema voor je is bepaald en de ingrediënten zijn zo divers en ook nog eens van biologische oorsprong, daar kun je zelf niet tegenop gaan staan 'juicen' in je keuken zeg maar. Al met al een hele fijne ervaring die ik zeker nog eens wil herhalen. Als ik dan toch een kleine noot mag toevoegen, dan is het dat het wel heel veel groene sapjes waren, die ook in smaak best veel van elkaar weg hadden. Wat meer kleur- en smaakvariatie had ik wel leuk (lekker) gevonden.

Tevreden klant!

Snelle, vriendelijke levering. Sapjes lekker en gezond! Ik raad deze sapjes zeker aan als aanvulling voor een gezond voedingspatroon.

Helemaal tevreden

Bezorging prima op tijd. Flesjes in prima staat. Heerlijke sapjes

Alles perfect verzorgd

Alles was van begin tot eind perfect verzorgd.

Smerig en een heel gedoe

Ik vind de sapjes echt smeriger dan smerig. Vooral de Kick en de Detox. De rest is redelijk te doen. Aan de soepen zit een heel raar muffig smaakje. De boel ontdooit in de koelkast echt niet binnen de aangegeven tijd. Zet ze er gerust 2 dagen voor je begint in anders heb je mega ergernis. En de pretox en aftertox recepten zijn een heel gedoe. Duren lang, veel werk. Past niet n het drukke leven van een veertiger met kinderen en een baan. Dure ingrediënten ook. Ik wil best nog wel een keer een sapkuur doen, maar niet meer deze.

Alles prima!

Goed product, alles perfect geregeld!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel