heerlijke sapjes en super snel bezorgd

Ik heb een 7 dagen detox box afgenomen en wat ben ik blij van A tot Z. Lekkere sapjes, snel geleverd, goede communicatie en ik heb ook nog eens super veel gezondheidsvoordelen ervaren.

Heerlijk!

Bestellen ging gemakkelijk Berichtgevingen over de leveringen zijn top De producten waren op -17 en dus lekker koud De producten waren héél, doos verzorgd Chauffeur precies op digitaal aangekondigde tijd Chauffeur vriendelijk, niet gehaast (ik moest van boven komen) Lekkere gevarieerde doos Smaken goed! Houd vol!

Handig n praktisch maar losse dopjes

Is echt een uitkomst maar bij enkele flesjes zaten de dopjes los….

Fantastische service, heerlijke sapjes.

Ik heb de detox gedaan. De service is echt geweldig. De uitleg is heel duidelijk, het is super praktisch en de sapjes zijn heerlijk. Een hele toegankelijk, duidelijke en overzichtelijke manier van detoxen. En de kwaliteit is geweldig.

Voor het sapje personeel

Dag lezer, Het viel mij deze keer op dat er meerdere flesjes niet voldeden aan de inhoud wat op het flesje staat. Meerdere flesjes van 470 ml misten 70-100 En van de groenten sapjes missen er ook sommigen 30-55 ml volgens mijn weegschaal. Dit vind ik niet kunnen. Heb er foto s van gemaakt. Ook vind ik sommige soepen te zout maar dat is persoonlijk. Ik zag dat er bij AH nu ook sappen gekocht kunnen worden van Sapje. Bevroren. Ik zie dan meteen de inhoudt. Ik heb bij een eerdere levering mijn toen toegezegde retour van soepjes nooit gekregen. Deze waren toen stuk. Volgende keer geld terug vragen dus. Persoonlijk vind ik deze groentesappen en soepen of smoothies de lekkerste dus ik zal ze zeker weer bestellen of halen.

Super vers en smaakvol

Nooit gedacht dat ik fluitend een sapkuur door zou komen. Het is een grote hoeveelheid per dag, van heerlijke kwaliteit. En ik ben 2,3 kilo ‘duurzaam’ afgevallen. Top!!!!

Uitstekende en goed vol te houden detox

De 5-daagse detox van Sap.je is prima vol te houden. Ik combineerde de sapjes met veel glazen water en een beetje doorzettingsvermogen en ben er goed doorheen gekomen. Dag 1 was voor mij het pittigst. Vanwege andere activiteiten lukte het niet om de pre-detox volledig te volgen. Maandag helemaal cold turkey zonder koffie leverde veel hoofdpijn op, de rest van de week niet meer gelukkig! Het gewicht is iets gedaald, het vetpercentage nog veel meer. Op 1 kapot flesje na in de vriezer, alles uitstekend verlopen! Twee tips: 1. Bouw je cafeïne in de pre detox af. 2. Controleer je flesdoppen even voor je ze in de vriezer legt.

De fijnste en lekkerste detoxkuur

Ik heb laatst voor de 6e keer een kuurtje gedaan en ik knap er elke keer echt geweldig van op. Ik blijf terugkomen bij sapje omdat deze sappen stuk voor stuk goed smaken. De verdeling van de sappen op de dag is ook goed waardoor het goed vol te houden is. Ik blijf terugkomen!

Goede kwaliteit sap

Het sap is uitstekend van kwaliteit en prima ingevroren. Prijs is hoog, maar prijs/kwaliteit verhouding oké. De dozen met glazen flesjes zijn erg zwaar om te tillen. De chauffeur die ze kwam bezorgen was erg gestresst en kon de dozen niet boven brengen omdat hij de bus niet uit kon zetten vanwege een te zwakke accu. Hij heeft alles nog wel in de lift lift gezet. Ik moest dus zelf alles naar binnen sjouwen. Lichtere flesjes en een deugdelijke accu zou mijn tip zijn.

Top service, top kwaliteit!

Ik sap kuur een per jaar en bestel ook tussen door voor een rebot dag. De levering is altijd op tijd en zoals afgesproken. Eén keer ging het mis, sapje was uitstekend bereikbaar , ook op zaterdag, het heeft het goed opgelost. De kwaliteit van de sapjes is uitstekend, het is ook nog eens smaakvol, en de soepen gebruik ik ook tussendoor want gewoon lekker en gezond.

Vreselijke ervaring, sapjes zijn echt pittig en futloos gevoel

De 5-daagse detox kuur netjes afgemaakt maar wacht nog steeds op het positieve effect. De sapjes zijn echt best pittig, nu had ik mij ook niet op iets heel smakelijks ingesteld maar een aantal vielen toch behoorlijk tegen. Dat er mensen zijn die de sapjes lekker noemen vind ik bewonderenswaardig. Honger heb ik niet gehad. Ik had verwacht dat het energie niveau zou toenemen met die gezonde boost maar het voelt alsof ik net 2 weken ziek ben geweest, totaal futloos. Ik hou mezelf maar voor dat ik inmiddels van binnen ontzettend gereinigd ben maar doe dit nooit meer.

Loved it

Overall great experience from delivery, to taste, to results. Thank you.

Goede detox met lekker smakende sappen!

Al eerder een driedaagse sappenkuur gedaan van een andere leverancier. Toen echt de dagen nauwelijks doorgekomen van de honger. Deze detox was veel beter te doen en de smaken van de sappen ook! Extra blij met een warme lekkere soep aan het einde van elke dag. Kortom, heel tevreden! Levering was ook top.

Heerlijk

3 dagen detox recent gedaan. Heerlijke sapjes en soepjes. Geen honger gevoel door de hoeveelheid op een dag. Goede uitleg erbij met pre en aftertox. Heerlijke recepten. Voel me weer energiek en schoon.

Wat een heerlijke sapjes. Echt erg goed en lekker.

De Sapjes waren echt lekker, een detox keur is prima te doen. Goede uitleg en een duidelijke op en afbouw. De sapjes zijn erg smakelijk en de soepen zijn helemaal erg lekker.

Super mooie aanvulling

Sapje helpt mij met gezonde aanvullingen Op moment in een verhuizing, wat veel energie kost, is dit een mooie, gezonde, extra aanvulling voor mijn voeding en gezondheid.

prima levering

Sapjes goed. Drie dagen sapvasten is vol te houden. Langer wordt je toch wel wat slapjes. Smaken van de sappen zijn goed. Soepjes heerlijk.

Prima contact en levering op afgesproken tijd.

De ervaring met de detox zelf ga ik dit weekend aan. Nu in de voorbereiding, ook heel helder uitgelegd.

Gezond, lekker en op tijd

Keurig op tijd geleverd Gezonde sapjes en lekker Goede instructie erbij

Delicious and healthy

First time ordering and tasting them and I am very happy with everything. Service, delivery and taste. I will keep ordering for sure.

Kwaliteit

Top kwaliteit Top service

Top levering en na 3 dagen ook rust in mijn hoofd erbij cadeau

Misschien volgende keer niet starten als het net onder nul gaat, maar verder was het helemaal TOP! Ik vind de sapjes prima te drinken en sommigen zelfs lekker, wat nog veel belangrijker is is dat ik dankzij de duidelijke beschrijving van de pretox met receptjes de hoofdpijn al de dag ervoor had :) Prima levering en op afgesproken tijd. Buiten dat ik van mijn 'suikercraving' af ben ( daar deed ik het voor in eerste instantie) ben ik ook van het "mwèh' gevoel in mijn hoofd af, voel me 'opgeruimder' heerlijk, ook veel relaxter. Ga het vaker doen, want het is ook prima te doen ( had geen honger)

Duidelijk, alles volgens afspraak, heerlijke sapjes. Voor herhaling vatbaar!

Het zijn heerlijke, gezonde sapjes! Alleen knapt er af en toe een flesje en dat is niet fijn. Maar verder is het top.

Echt super zowel de sapjes als levering

Had de detox kuur voor 3 dagen was veel wat ik kreeg, netjes verpakt en qua versheid en smaak echt super goed. Ik persoonlijk vind heel fijn dat het vooral groente is inplaats van veel fruit

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel