Voor de tweede keer de driedaagse detox gedaan, nu wat beter afgebouwd in de dagen ervoor waardoor de hoofdpijn op de eerste dag afwezig en op de tweede dag veel minder was dan de vorige keer. De meeste sapjes zijn heerlijk, de soepen nog lekkerder. Hoewel het best zwaar is om niet te eten en niet te mogen genieten van een heerlijke kop Earl Grey thee (caffeine vrije thee is het gewoon niet) is het resultaat alleszins de moeite waard en heb ik geen moment honger gehad. Al de tweede dag voel ik mijn energie terug komen en vanaf de derde dag sta ik te springen van de energie. Bij twijfel, doen!!!

Fantastische smaak

Jullie sapjes zijn echt heerlijk, dat maakt het een stuk makkelijker om een detoxkuur vol te houden. Ook de soepjes zijn echt lekker. Fijn dat alles altijd netjes bevroren bezorgd wordt. Ik ben echt fan, voor mij is een 3daagse detoxkuur de ultieme reset om weer lekker gezond en normaal te gaan doen (bijvoorbeeld na de feestdagen of een vakantie)!

zorgvuldig en ...voedend!

Zoals vaker doorgegeven, dankbaar ben ik voor de deskundige, zorgvuldige, zorgzame uitvoering van begin tot aanlevering van die heerlijke, voedende sapjes. zeer hoog beveel ik sapje.nl aan! Teresa zr prof dr TATakken Officier van onze Koning in de Orde van Oranje-Nassau

Fijne service en lekkere sapjes

Sapjes zijn lekker, wat wel fijn is als je een kuur volgt. Oogt en proeft erg vers en gezond, service is ook goed. Vriendelijke bezorger en op tijd bezorgt. Al een aantal keer besteld en erg tevreden! Qua kuur merk ik dat het goed is voor me. Mijn huid gaat meer glanzen en ik krijg een opgeruimd gevoel in mijn hoofd. Voor mij werkt dit goed om even af te schakelen en te resetten, wanneer ik een tijd ongezond heb geleefd.

Heel erg blij mee

Ik heb de 3 dagen sap kuur nu voor de 2e keer afgerond. De pre- en aftertox heb ik een beetje naar eigen invulling gedaan aan de hand van de recepten. Ik vond dat ik er iets te veel voor moest aanschaffen wat ik daarna nooit meer zou gebruiken. Ik vond de kuur op dag 1 best pittig maar ik denk dat dat vooral kwam doordat ik op dag 4 zonder toegevoegde suikers zat. Dat was ook voor mij de hoofdreden om de kuur te beginnen, van die suikerverslaving afkomen. Mijn aftertox is nu ook achter de rug en ik merk dat die drang naar zoet ook verdwenen is. Dag 2 ging prima en op dag 3 moest ik mezelf er aan herinneren dat het weer tijd was voor een sapje. Voor de mensen die het afvallen interessant vinden. Ik ben 2.0 kilo afgevallen gewogen na de aftertox. Al met al, het is niet niks maar zeker een aanrader.

Sapjes prima, maar te duur geworden

Al heel lang blij met de sapjes, maar helaas nu te duur geworden. Daarom ga ik over naar een andere aanbieder. De laatste bestelling werd in de ochtend bezorgd ipv het afgesproken avond tijdslot.

Je proeft de kwaliteit!

Ik doe 1 x per jaar de detoxkuur van 3 dagen. De sapjes zijn om te beginnen erg lekker van smaak, de detoxkuur is goed samengesteld, genoeg afwisseling en doordat je er voldoende mag drinken per dag heb ik nooit echt een zwaar hongergevoel. Enkel 1 flesje zat gebroken in de doos nu, kan gebeuren.

Sapjes zijn smakelijk en precies de juiste hoeveelheid. Ik heb een dagje detox kuur achter de rug en geen moment het gevoel van trek / honger gehad. Ik doe morgen weer een dagje kuren en volgende week zelfs drie achter elkaar. Zowiezo elke dag een sapje als ontbijt, makkelijk te bewaren en of mee te nemen en op die manier heb je voor dat je werkdag begint, al een flinke dosis groente en of fruit binnen! Ik ben fan en je voelt je nét even wat fitter! De levering mag iets beter worden georganiseerd. Ik had aangegeven dat ik s’avonds graag geleverd kreeg, maar de bezorgdienst stond 8 uur in de ochtend al op de stoep. Gelukkig was er iemand thuis, want met diepvries producten is bezorgen of de afgesproken tijdstippen wel belangrijk!

Lekkere sapjes! Wel buiten tijdslopt bezorgd.

Ik had als tijdslot de avond gegeven, maar het pakket is midden op de dag bezorgd. Wel aangekondigd.

Sapjes zijn heerlijk, bezorgdienst slecht

Ik heb het proefpakket besteld. De sapjes zijn heerlijk maar ik zal pas weer opnieuw bestellen als er een andere bezorgdienst gekozen kan worden. Ik ben vooral fan van de proteine smoothie. Ik bestelde 26 december voor 8 januari. Op 7 januari werd ik beladen met mails en smsjes dat je bestelling er de volgende dag aankomt met een tijdslot tussen 8:00 en 22:00. Prima, ik ben wel de hele dag thuis. Om 21:00 heb ik online gekeken naar de status en was het tijdslot al aangepast tot na 23:00 uur. Prima, ik blijf wakker. Om 21:50 kwam er een mail dat ze helaas vandaag niet meer komen en dat ik telefonisch een nieuwe bezorgafspraak moet plannen. Vervelend dat het tijdslot zo breed was, vervelend dat het tijdslot foutief aangepast wordt, vervelend dat ze niet kwamen, vervelend dat ze niet automatisch de volgende dag bezorgen, vervelend dat je niet meteen een nieuwe afspraak kunt plannen maar moet wachten tot de volgende dag en dat uiteindelijk op zijn vroegst 2 dagen later de sapjes bezorgd kunnen worden. Niet van deze tijd deze bezorgdienst. Jammer want de sapjes zijn heerlijk!

Betrouwbaar

Bezorging ging prima

Super lekkere sapjes

Jammer ik had 2 flesjes die na ontdooien leeg gelopen zijn

Geweldig heerlijk deze mooie pure sappen!

Vind de sappen heerlijk! Je proeft het pure. Heb al paar keer de 5 daagse detox gedaan, bevalt zò goed! Makkelijk te doen en je voelt je meteen fijner men met meer energie! Verheug me op de volgende keer weer.

Bezorging prima en zoals afgesproken. Fijn!

Goede communicatie, uitstekende service, uitstekend product.

Je krijgt je bestelling keurig thuis bezorgd, wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling aankomt. Alles is keurig verpakt en de informatie die erbij zit over hoe je de sapjes moet gebruiken, welke wanneer en hoe laat is duidelijk en simpel. De drankjes zijn goed te drinken (lekker is een groot woord) maar het is goed te doen. En omdat je zoveel drankjes per dag krijgt heb je geen hongergevoel. En de soepjes zijn echt lekker (en fijn dat je in de avond iets warms krijgt). Vooral de courgette soep en pompoen soep zijn mijn favoriet.

Gezonde en lekker sapjes!

Ik bestel inmiddels al 1,5 jaar sapjes bij sap.je en ik ben heel tevreden. Ik vind het ideaal om een sapje toe te voegen aan elke dag (meestal neem ik er een om de dag mee op te starten, dat geeft me een lekker en gezond gevoel). Voordeel van sap.je is ook dat het biologisch is, dus lekker puur natuur! Met behoud van de voedingsstoffen. Ik ben dankbaar dat de oprichters sapje zijn gestart, want het helpt me om makkelijk al voldoende groenten te komen per dag. Bedankt! Groeten van een tevreden klant.

Lekkere en gezonde sapjes

Ik heb de 3-daagse detoxkuur besteld en ik zag er best wel een beetje tegenop. Maar het was heel goed te doen. Ik vond de sapjes verrassend lekker. Heb ook nauwelijks een honger gevoel gehad. Bezorging ging goed. Al met al een positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.

Na de detox (3 dagen sapjes) weer schoon én weer bewuster eten!

Na de feestdagen hét moment om weer een detox te doen. De vorige was goed bevallen. Het is tijdens de pre-tox echt even ontwennen, maar na dag twee voelt het oké. De sapjes zijn eigenlijk allemaal lekker en heb geen hongergevoel gehad. Ik voel me weer schoon en energiek. En het helpt me ook daarna om bewuster te eten.

Sapje prima

Ik ben heel tevreden over de sapjes! Maar ik ben helemaal niet tevreden over het feit dat er geen vaste tijd meer is voor de bestelling. Eerst zou de laatste bestelling tussen 8u-14u gebracht worden. Uiteindelijk werd het 17u. Dus ik heb een hele dag moeten vrijmaken om te wachten. Ik woon in een appartement en het kan nergens worden neergezet. Dit kan een reden worden om er mee op te houden, helaas.

Ik ben altijd blij met mijn Sapjes!

Ook de soepjes zijn heerlijk.

Goed!

De sapjes kunnen zo over in je eigen vriezer. Op elk sapje zit een label met wat het is, heel fijn en op alle shotjes staat een tekening van het hoofdingrediënt, nog makkelijker! De bezorger is ook mens en denkt met je mee qua tillen enz. Ook is alles echt nog diepgevroren. Ik bestel volgende maand weer!

Aanrader

Zeer tevreden over de sapjes en soep. Heb in het verleden ook al sapjes kuur gedaan maar dit was de eerste keer dat ik een kuur heb gedaan met soep erbij. Normaliter hou ik het 3 dagen vol maar met de sapjes/soep kuur heb ik het 5 dagen vol gehouden vanwege de soep. Erg tevreden raad het zeker aan volgende keer zal ik de soepen kuur doen.

top bedrijf

Wij zijn super tevreden over Sapje. En geweldig gezond product !!!! Makkelijk te bestellen, groot assortiment en de levering via Menke gaat super goed. Blije klant

De sapjes geven me meer energie

Ben blij met de verschillende sapjes. De 1 is voor meer energie de andere detox en of voor de weerstand. Elke dag neem ik er 1

Vult goed en sapjes zijn echt lekker

Ik heb de gewone detox kuur van 5 dagen gevolgd. De sapjes en soepen vind ik echt goed smaken, met uitzondering van het support sapje dat ik te bitter vond. En tot mijn verbazing vullen die sapjes wel. Ik had weinig last van honger. De soepen hadden voor mij iets dikker gemogen, dat vind ik lekkerder. De smaak is wel goed en puur. Ook fijn: de grote afwisseling in sapjes waardoor de kuur niet gaat vervelen. Verder was de bezorging top. Ik maakte mij een beetje zorgen over het glaswerk, maar dat ging helemaal goed. Sapjes kwamen diep bevroren bij mij aan. Al met al ben ik dik tevreden vandaar de score 10.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel